3 דקות, 3 הפרש: קאסימפשה מפתיעה ומנצחת 2-1 את בשיקטאש

אחרי שאיסטנבול בשאקשהיר המשיכה במסע המופלא שלה וניצחה מוקדם יותר הערב. יצאה בשיקטאש למשחק חוץ מול קאסימפשה החלשה במטרה להשוות את הנקודות בפסגה אך שני שערים תוך שלוש דקות העניקו מהפך וניצחון לאנדרדוג.

בשיקטאש מגיעה ביכולת לא טובה כשהיא מנצחת רק שלושה משחקים בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אך אחרי שראתה את יריבתה המפתיעה, בשאקשהיר מנצחת מוקדם יותר הערב היא יודעת שאין לא שום ברירה אחרת מלבד ניצחון היום. בשיקטאש קיבלה השבוע את יריבתה בשלב הבא באירופה, הפועל באר שבע ותרצה להגיע ביכולת שיא כדי לעבור על הישראלית המפתיעה. כדי לנצח היום חניכיו של גונש יהיו חייבים לשפר את משחק ההתקפה שלהם, בתחילת העונה זו היית ההתקפה המוחצת בליגה אך בתקופה האחרונה שחקני ההתקפה לא מוצאים את הרשת והיום הקבוצה חייבת אותם. בנוסף, בבשיקטאש יצטרכו לשים לב למשחק המתפרצות של קאסימפשה שאולי נמצאת בחלק התחתון של הטבלה אך ידועה כמוקש.

מהצד השני, הקבוצה של ארדואן, קאסימפשה, מגיעה למשחק אחרי שבמחזור האחרון ניצחה 1-0 את ריזהספור אך במשחק הגביע ספגה מאותה הקבוצה 6-1. קאסימפשה נמצאת עד כה בחלק התחתון של הטבלה ומציגה משחקים שונים לחלוטין לפעמים היא מפתיעה ומשחקת נהדר ולפעמיים היא נראית כמועמדת ודאית לירידה. היום באצטדיון רג'יפ טאיפ ארדואן (נשיא טורקיה) הקבוצה רוצה להפתיע את אלופת טורקיה ולהתרחק מהתחתית. כדי לעבור את המשחק החשוב היום יצטרכו חניכיו של אוזדש לשים לב לההגנה שלהם ולצופף כמה שיותר כדי למנוע את ההתקפות המהירות של היריבה ובנוסף יצטרכו להשתמש במתפרצות הידועות שלהם וכך יוכלו לעקוץ ולנצח.

במשחק הייתה שליטה כמעט מוחלטת של בשיקטאש שלחצה ללא הפסקה אך החמיצה. לבסוף הלחץ השתלם ובדקה ה-31 טוסון ניצל ריבאונד משוער היריבה ושלח נגיעה מול שער ריק. המחצית השנייה נפתחה בסערה וכבר בדקה ה-47 טורון ניצל הגבהה נהדרת ושלח בגליץ' את הכדור לרשת שיוויון מפתיע, עברו רק 3 דקות ושוב קאסימפשה הגיעה לרחבה ואחרי עירבוביה שלמה גונול, מגנה של בשיקטאש, שניסה להרחיק שלח את הכדור לשער של עצמו וקבע 2-1 מפתיע למארחת. בשיקטאש המשיכה לנסות אך עד לסיום לא הצליחה להשוואת ובסיום הפסידה הפסד יקר והפער בפסגה 3 הפרש.

יצטרך להתחיל ולתת הסברים. גונש (ligtv.com.tr)
יצטרך להתחיל ולתת הסברים. גונש (ligtv.com.tr)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
דקת דומייה לזכר נפגעי הטרור (ligtv.com.tr)
דקת דומייה לזכר נפגעי הטרור (ligtv.com.tr)

דקה 14: ארסלן מסר כדור נהדר לקווארסמה שהתקדם מעט ומ-30 מטר שלח פצצה לעבר השער אך קושה, שוער קאסימפשה, היה שם כדי לספק הצלה נהדרת

דקה 31: בשיקטאש עולה ליתרון- קרן לא טובה של קאסימפשה מגיע לארסלן ששולח את טוסון שבנגיעה מעביר קדימה לאבובאקר שמתקדם, נכנס לרחבה ושולח רוחב, קושה הקדים את אוזיקופ אך הריבאונד הגיע לטוסון שנגח לרשת מול שער ריק!! 1-0 לבשיקטאש!!

טוסון כובש ועולה לראש טבלת הכובשים בליגה (ligtv.com.tr)
טוסון כובש ועולה לראש טבלת הכובשים בליגה (ligtv.com.tr)

דקה 47: קאסימפשה משווה- קרן של קאיסמפשה הגיע לצד השני שם אטוק השתלט על הכדור מול המגן, עבר אותו ושלח הגבה נהדרת לקורה הרחוקה שם טורון שלח בגליץ' את הכדור לרשת העליונה!! 1-1 קאסימפשה משווה במפתיע!!

דקה 50: קאסימפשה עושה מהפך 2-1- כדור חוץ ארוך מגיע קויטה שנמצא באגף ימין, האחרון משחיל למגן בין הרגלים עובר עוד שחקן בדרכו לרחבה ואז מוסר רוחב שחקני בשקיטאש מנסים להרחיק אך נוצרת עירבוביה שלמה ברחבה, בסופה הכדור מגיע לאטוק שעוצר על החזה מול השוער אך גונול, מגנה של בשיקטאש מנסה להרחיק ושולח מן צ'יפ מעל השוער שלו ולרשת!! 2-1 קאסימפשה עושה מהפך בזכות שער עצמי של גונול!!

דקה 53: גונול מקבל כדור באגף ימין ומרים נהדר לרחבה, אוזיקופ נותר לבד ונוגח נהדר לפינה הקרובה אך שוב קושה נמצא שם כדי לעצור

דקה 55: מיד אחרי שקושה שלח את הנגיחה לקרן, הקרן הגיע לגונול שמסר לקווארסמה שנכנס לרחבה ואז מסר לאטיבה שהשאיר את הכדור לארסלן שמה-16 שלח כדור חזק ומסובב אך שוב קושה הדף, קווארסמה בעט את הריבאונד לרשת אך היה בנבדל ברור

דקה 61: קווארסמה מקבל כדור במרכז המגרש עובר את השומר שלו ומוסר לאדריאנו שנמצא באגף שמאל, האחרון מגביהה כדור אדיר לקורה הרחוקה, גונול מגיעה לכדור אך מגלגל החוצה החמצה גדולה!

דקה 79: קויטה מקבל כדור בחצי של הקבוצה שלו עובר בקלות את הבלם ששמר אותו וטס כל הדרך עד לרחבה של בשיקטאש אך מול השוער מגלגל החוצה. מבצע אישי אדיר

דקה 87: קווארסמה מקבל כדור ענק ברחבה עוצר עם הראש ושאהן מגיע ומהאוויר שולח וולה אדיר, ארבעה מטרים מהשער אך קושה הודף בהצלה אדירה

למרות שלא כבש היה נהדר היום. קויטה (ligtv.com.tr)
למרות שלא כבש היה נהדר היום. קויטה (ligtv.com.tr)

יתר תוצאות המחזור:

איסטנבול בשאקשהיר נגד טרבזונספור 0-1 (כבשו: דקה 63 ויסה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort