הכל בראש

מישי באטשואי נמצא כבר הרבה זמן מחוץ להרכב הראשון בצ'לסי והוא מאוד לא מרוצה ממעמדו. החלוץ הבלגי המוכשר כבש רק 3 פעמים במדי הבלוז ובישל פעם אחת ב13 הופעות כאשר בסך הכל יש לו 25 דקות בממוצע. החלוץ, שיש ממנו כבר טונה של ציפיות, נמצא בסוג של צומת דרכים מבחינתו, וכבר במשחק הקרוב נראה איזו פנייה ייקח.

הגיע בקול תרועה, יעזוב מהדלת האחורית? (AP)
הגיע בקול תרועה, יעזוב מהדלת האחורית? (AP)

במשחק האחרון הכוכב הכי הגדול עד עכשיו של צ'לסי, דייגו קוסטה, קיבל את הצהוב החמישי שלו העונה (נתון מרשים בהתחשב במזג החם שלו) והורחק מהמשחק הקרוב נגד בורנמות' ומי שיעלה כנראה במקומו להרכב הוא לא אחר מאשר באטשואי. הלחץ עליו ועל צ'לסי גדול, והם צריכים להוכיח שגם בלי קוסטה הם יכולים לנצח ובצומת הזאת יש 3 פניות:
1. יפנה ימינה- משחק מעולה שלו, כובש, מבשל, ובעיקר- מזכיר את הפוטנציאל הגדול שיש לו. במקרה כזה, אני מאמין שיקבל הזדמנויות בהרכב עוד פעמים בלי קשר לדייגו קוסטה. הוא יוערך יותר על ידי המועדון, על ידי המאמן, על ידי הצוות המקצועי (ואולי יפסיק להתעסק רק באינסטגרם).
אני מאמין שאם באמת יצליח לפנות ימינה הוא יהפוך לנשק קטלני לפחות כמו דייגו קוסטה ויוערך ברחבי העולם. יוביל את ההתקפה של צ'לסי ונבחרת בלגיה ויזכה לתשבחות. כל זאת, רק אם יפנה ימינה בצומת.

באטשואי חוגג שער במדי הנבחרת, ומה עם צ'לסי? (UEFA)
באטשואי חוגג שער במדי הנבחרת, ומה עם צ'לסי? (UEFA)

2. יפנה שמאלה- משחק נוראי, איבודי כדור, החמצות שמשאירות את קונטה בפה פעור והפסד ראשון בלי שערים מאז ה24 בספטמבר יובילו לאולי החזרת חלוצים מהשאלה בינואר או (וזה אפילו גרוע יותר) קניית חלוץ בכיר שיוציא אותו מהסגל, ויעצבן אותו יותר. במצב כזה נראה שהאינסטגרם יבלוט בימים אלה שהוא מוציא את העצבים על המועדון ברשתות החברתיות, מה שיגרום למספר הדקות שלו לקטון עוד יותר. בנבחרת בלגיה לא ייספר על ידי המאמן רוברטו מרטינס ואולי יושאל כבר בינואר לקבוצה קטנה יותר, ומי יודע אם יחזור לשחק בצ'לסי. אם הוא באמת יפנה שמאלה במשחק הקרוב, הסיכוי שיחזור לצמרת העולמית נמוך מאוד, אך שווה לעקוב אחריו.
3. ימשיך ישר- ייתן משחק סולידי, יעבוד קשה, אולי יכבוש שער אחד אבל לא יראה את מה שבאמת ציפו ממנו בתחילת העונה. זה יוביל בעיקר לישיבה ממושכת על הספסל, אך לא לשחרור מהקבוצה\השאלה לקבוצה אחרת כי הם יבינו שהוא מחליף ברמה טובה שלמקרה של היעדרות של דייגו קוסטה, אך לא מישהו שיכול להוביל התקפה ברמות הגדולות שצ'לסי מכוונת אליהם (ליגת האלופות). לדעתי, במצב כזה הוא לא יחזור להיות החלוץ שמריח שערים כמו במארסיי ובליאז' אך יהיה פאקטור משמעותי בהמשך העונה של צ'לסי ואולי גם עונה הבאה בליגת האלופות.

באטשואי עם קונטה, קוסטה טוב והשיטה של האיטלקי כוללת רק חלוץ אחד. הנפגע העיקרי? באטשואי (AP)
באטשואי עם קונטה, קוסטה טוב והשיטה של האיטלקי כוללת רק חלוץ אחד. הנפגע העיקרי? באטשואי (AP)

אבל תכלס? הכל תלוי בו וביכולת שיציג ביום שני בסטמפורד ברידג', וכן במצב שלו צ'אנס להוכיח את עצמו יהיה לו רק אחד, במקרה הטוב ביותר 2, כזו היא הפרמיירליג, קשה וטובענית. באטשואי בהחלט מסוגל לתפוס את ההזדמנות שלו ולהצליח אבל זה רק בתנאי שיצליח להבין שזהו הצ'אנס היחיד שלו להתברג לרוטציה של המועדון, בקיצור, זה הזמן שלו להיכנס למיננדסט הנכון, כי בשורה התחתונה-הכל בראש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort