ראז'ה ראם: נוינגולאן ורומא מנצחים את מילאן

המחזור ה-16 בסריה א' נסגר הערב. רומא מנצחת את מילאן בזכות שער נפלא של נוינגולאן 

רומא- מילאן 0-1
המשחק המרכזי של מחזור 16 בסריה א' הפגיש את שתיים מקבוצות הפאר של הכדורגל האיטלקי. מאמן מילאן וינצ'נזו מונטלה, חזר הערב לאולימפיקו בו ידע ימים יפים כשחקן . שתי הקבוצות בעלות מספר נקודות זהה , אך לרומא הפרש שערים טוב יותר והיא במקום השני לעומת מילאן השלישית בטבלה טרם תחילת ההתמודדות. מוחמד סאלח ואלסנדרו פלורנצי הפצועים נעדרו מההתמודדות, אך קווין סטרוטמן שהשעייתו בוטלה בבית הדין של התאחדות עמד לרשות מאמן רומא.

מונטלה היום ברומא, חזר למקום בו עשה חיל כשחקן (הפייסבוק הרשמי של מילאן).
מונטלה היום ברומא, חזר למקום בו עשה חיל כשחקן (הפייסבוק הרשמי של מילאן)

דקה וחצי מהפתיחה וכבר מצב טוב לרומאים. רז'ה נוינגולאן המופלא העביר כדור טוב לעבר אדין דז'קו. הבוסני חדר לרחבה ושחרר בעיטה טובה אך דונארומה הדף את הכדור לקרן. דקות הפתיחה התאפיינו בקצב גבוה במיוחד, ובשליטה יחסית של המארחת, ששחקניה הקשו על הקישור המילאנזי לייצר משחק מסודר בזכות לחץ צפוף בחלק המגרש של האורחת. המצב הראשון של מילאן הגיע לאחר 17 דקות. ניאנג החל התקפה מתפרצת והעביר את הכדור לסוסו, הספרדי הכניס כדור עומק לעבר ג'אנלוקה לאפדולה שפספס במעט את הכדור, ניסיון המסירה הלך לעבר המסגרת וכמעט הפתיע וויצ'ק שצ'ני שהגיב בזמן. מילאן החלה להרגיש בנוח באולימפיקו והמשחק הפך מאוזן למדי. בדקה ה-26 מילאן זכתה בפנדל. לאפדולה קיבל כדור טוב ברחבה מאנדראה ברטולצ'י, החלוץ ניסה לעבור את שצ'ני שהכשיל אותו, השופט הצביע מיד על הנקודה הלבנה. כמו במחזור הקודם מול קורטונה, לאפדולה סוחט פנדל ומבאיי ניאנג מחמיץ אותו. הצרפתי ניגש לבעיטה לאחר שבקושי לקח תנופה, ושחרר בעיטה רעה אותה השוער הפולני הדף לקרן. דז'קו כמעט והעניש את האורחים על רשלנותם בדקה ה-36. החלוץ נכנס בכל כוחו לרחבה, שהוא מנפנף את את ההגנה, אך בעיטה שלו עברה ליד הקורה השמאלית . בדקה ה-40 ברונו פרז הצטרף למסדר הפצועים של ספלאטי לאחר שנפצע ופונה על ידי אנשי הצוות הרפואי . סטפן אל שעראווי אקס מילאן, החליפו. המחצית הראשונה התאפיינה בקצב לא רע בכלל, אך מסתיימת כבתולה משערים.

ניאנג החמיץ פנדל שני רצוף הערב (הפייסבוק הרשמי של רומא).
ניאנג החמיץ פנדל שני רצוף הערב (הפייסבוק הרשמי של רומא)

רומא פתחה את המחצית השנייה גם כן בלחץ גבוה על הרוסונרי. אך דווקא סוסו הקיצוני של מילאן ניסה לסכן את השער, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה ושצ'ני קלט את הכדור ללא בעיות. עוד מצב טוב לאורחים בדקה ה-52, ברטולצ'י הכניס כדור מצוין לפשליץ' אך הקרואטי לא פגש טוב את הכדור וההזדמנות פוספסה. בדקה ה-62 נשמעה אותה שאגה שיכולה לסמל רק דבר אחד. ראז'ה נוינגולאן, האיש למשימות מיוחדות, קיבל את הכדור התקדם לעבר האזור המסוכן ושחרר בעיטה חזקה מ-20 מטרים שנעצרה רק ברשת של דונארומה. שער נפלא לבלגי שגם הבקיע במחזור הקודם, בדרבי. עוד הזדמנות טובה לדז'קו מתוך הרחבה תשע דקות לסיום, אך דונארומה סגר היטב את הפינה והדף לקרן את הבעיטה של הבוסני. רומא שמרה היטב על היתרון בזכות עליונות טקטית של ספלאטי על מקבילו מונטלה. שחקני רומא לא התפתתו לצאת קדימה כשהקו האחורי של מילאן דליל, ושמרו על משמעת טקטית ולבסוף זכו בתשורה. רומא פותחת פער של שלוש נקודות על יריבתם לצמרת, ובשבוע הבא תשחק נגד יובנטוס, בידיעה שניצחון על הגברת הזקנה יוריד את ההפרש מהמקום הראשון לנקודה בלבד.

נוינגולאן חוגג עם חבריו לקבוצה (the curva).
נאינגולאן חוגג עם חבריו לקבוצה (the curva)

פיורנטינה-ססאולו 1-2
שתי קבוצות שבהחלט ציפו לעונה טובה יותר מבחינתן, נפגשו הערב באצטדיון ה-"ארטמיו פרנקי". חניכיו של פאולו סוזה ידעו שניצחון הערב, בעקבות ההפסדים של טורינו ואטאלנטה, בהחלט יחזיר אותם למאבקי העלייה למפעלים האירופאים . מנגד ססאולו מנסה להמשיך ולהתרחק מהתחתית ולתקוע יתד במרכז הטבלה.
המצב הראשון במשחק היה של ה-ויולה המארחים, שתי דקות מהפתיחה ג'וסיפ איליצ'יץ' בעט כדור חופשי מ-20 מטרים שחלף ליד העמוד. שמונה דקות מאוחר יותר הגיע השער. מילאן באדלי הכניס כדור טוב לרחבה, עליו השתלט בן ארצו ניקולה קלניץ', שהמשיך מהאוויר בצורה אלגנטית את מעוף הכדור שנעצר בתוך הרשת. בדקה ה-18 כמעט והאורחים חזרו למשחק. בעיטת קרן יצרה ערבוביה ברחבה, בסיומה הוגבה הכדור לעבר רחבת החמש, פרנצ'סקו אצ'רבי התרומם היטב ונגח את הכדור לעבר הקרקע על מנת שיקבל עוצמה, אך ציפריאן טטרושאנו הציל את קבוצתו עם זינוק נהדר . עוד מצב טוב לחניכיו של די פרנצ'סקו לאחר חצי שעה של כדורגל. טעות של סאלסדו סידרה לסטפנו סאנסי הזדמנות מתוך הרחבה אך הבעיטה של האיטלקי הצעיר לא הייתה מדויקת. שלוש דקות לאחר מכן הפעם בצד השני של המגרש, גם איליצ'יץ' בזבז מצב מבטיח מתוך הרחבה. המחצית הראשונה סיפקה משחק אטרקטיבי למדי כשגם ה-נרו ורדי הנמצאים בפיגור, לא מפחדים לתקוף על מנת לחזור למשחק. לאחר 37 דקות קלניץ' יכל להכפיל את היתרון, החלוץ נכנס לרחבה אך התמהמה ואפשר לפאולו קנבארו הוותיק והטוב לצאת גדול ולהציל את קבוצתו מספיגה. אך שלוש דקות לאחר מכן הקרואטי הנפלא החזיר לאוהדי קבוצתו כאלף מונים. פדריקו קייזה חדר באגף הימני והעביר כדור רוחב שטוח ומדויק לעבר קלניץ' שהיה עם הגב לשער. הקרואטי הפעם לא התמהמה ובמקום להסתובב פשוט פגש את הכדור עם העקב והבקיע שער לפנתיאון. המחצית מסתיימת בצורה חיובית למדי בשביל פאולו סוזה וחניכיו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קילאניץ' חוגג צמד נפלא (הפייסבוק הרשמי של פיורנטינה).
קילאניץ' חוגג צמד נפלא (הפייסבוק הרשמי של פיורנטינה)

המחצית השנייה המשיכה בקצב דומה לזו שקדמה לה, אך החדות של השחקנים בהחלט לקתה בחסר. שתי הקבוצות לא הגיעו לאורך רוב המחצית למצבים מסוכנים. בדקה ה-71 כריסטיאן טייו ניצל טעות קשה בקישור היריבה, חטף כדור ואט לעבר השער , אך הספרדי לא היה מדויק והכדור עבר על יד הקורה. רבע שעה לסיום ההתמודדות, קרן של האורחת סיפקה ערבוביה מוזרה ברחבה, בסיום הכאוס פרנצ'סקו אצ'רבי הצליח לשים את הכדור ברשת. ססאולו חזרה למשחק. טייו שוב פעם הגיע להזדמנות טובה לאחר שעקף את השומר שלו, אך הכדור פגש את הרשת מצדה החיצוני. פיורנטינה ניסתה "להרוג את המשחק" וגם קייסה סידר לעצמו מצב בעיטה ברחבה אך אנדראה קונסילי הדף לקרן. עוד מצב מבטיח ל-ויולה בתוך תוספת הזמן אך סאלסדו באחד על אחד מול קונסילי, הפסיד לשוער האורח. מהלך טכני מרשים של פדריקו ריצ'י הסתיים בבעיטה לא מספיק טובה של הקיצוני הצעיר, הישר לידי טטרושאנו.

משחקים נוספים מהיבשת:
אנטליהספור-פנרבחצ'ה 0-1
ויאריאל-אתלטיקו מדריד 0-3

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort