מי תעצור אותה? ניצחון ענק לב"ש בטדי

הפועל ב"ש שוב הוכיחה כמה היא גדולה על הליגה שלנו עם ניצחון חוץ מרשים ועוד במשחק לא גדול שלה, זה התחיל דווקא מעודד מבחינת בית"ר עם שער של קלאודמיר(27) לאחר טעות נוראית של גורש אך וואקמה(34) במבצע סולו השווה את התוצאה, מאור בוזגלו שכמעט החולף דייק מן הנקודה הלבנה(76,94) וסגר עניין גם עם מבצע מרשים ממש על סף שריקת הסיום ניצחון תשיעי רצוף להפועל ב"ש.

בית"ר מארחת את הפועל ב"ש בשעה זו את מוליכת הליגה הדי ברורה עד כה ואלופת המדינה, הפועל ב"ש במסגרת המחזור ה13 בליגת העל.                                                                                                                                                                 הפועל ב"ש מגיעה להתמודדות בכושר מדהים כשהיא סופרת כבר שמונה ניצחונות רצופים בליגה, בית"ר מגיעה להתמודדות כסוג של אנדרדוג אך זה גם מה שאמרנו שבוע שעבר אך כולנו התבדנו עם ניצחון חוץ מרשים של הירושלמים בסמי עופר על מכבי חיפה.

מחצית ראשונה:

אלון יפת הוציא את התמודדות לדרך!

בית"ר שאבה אנרגיה מהקהל ביציעים ופתחה חזק את המשחק בדקה ה-7 כמעט שלידור כהן העלה את הירושלמים ליתרון אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק חזקה וגורש קלט בקלות. ברק בכר התמלא חששות בדקה ה-14 בגלל פציעתו של התורן הפורטוגלי מיגל ויטור שלא יכל להמשיך במשחק והוחלף בלואי טהא, בהחלט מכה לב"ש. בדקה ה27 היתרון של בית"ר במשחק בא גם ליידי ביטוי על לוח התוצאות, סאבו שפתח כמגן ימני במפתיע בעט לעברו של גורש לאחר התקפה מתפרצת של בית"ר גורש הדף גרוע היישר לרגליו של קלאודומיר שלא התקשה לגלגל לרשת 1-0 לבית"ר טירוף בטדי!                                                       בדקה ה-34 ב"ש מצליחה לחזור למשחק, מה כבר לא נאמר על טוני וואקמה החלוץ הניגרי במבצע סולו גבר על פני ארבעה שחקנים בקלות ובעט לפינתו הקרובה של קליימן שגם הוא לא יצא נקי מהשער, 1-1 ב"ש מגיבה מהר לשער של בית"ר.           טוני וואקמה הלוהט כמעט וסידר ללוסיו מהפך כבר במחצית הראשונה, בדקה -42 וואקמה הכניס כדור נהדר ללוסיו שבעט ברשלנות החוצה הזדמנות פנטסטית לב"ש.                                                                                                                                    המחצית הראשונה נגמרת ב1-1 פנטסטי במשחק מלא במצבים והתרחשויות, רק שימשיך כך במחצית השנייה. 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית שנייה:

חניכיו של רן בן שמעון עלו בדיוק באותם אנרגיות כמו לפתיחת המשחק ושוב הצליחו להביך את הפועל ב"ש לא מעט פעמים שחסרונו של ויטור מורגש, בדקה ה50 מהלך קבוצתי מופלא של בית"ר מסתיימת בהצלה אדירה של גורש שללא ספק מכפר על השער שנכבש באשמתו הישירה, ורד הוציא כדור רוחב נהדר ואייבנדר כמו חלוץ גדול הסתובב ובעט אך גורש באינסטיקט מדהים הצליח להדוף בקושי לקרן. מרסל הייסטר גם ניסה את כוחו עם בעיטה מחוץ לרחבה אך גם הפעם גורש עמד במקום.

החמצה גדולה שלו יכלה לשנות את סיפור המשחק, דן אייבנדר.(דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר)
החמצה גדולה שלו יכלה לשנות את סיפור המשחק, דן אייבנדר.(דף הפייסבוק הרשמי של בית"ר)

בדקה ה-75 הפועל ב"ש זכתה לכדור עונשין מ11 מטרים לאחר שהתקפה מתפרצת פנטסטית מצאה נהדר את לוסיו שהוריד עם העקב לראדי שהוכשל בצורה ברורה ע"י קלאודמיר וליפת לא נותרה ברירה אלא לשרוק לפנדל, מי שלקח את האחריות הוא מאור בוזגלו שהיה אמור להיות מוחלף בבן סהר ניגש לנקודה הלבנה ושלח פצצה פנימה, המהפך הושלם 2-1 לב"ש במשחק ממש לא מבריק שלה. יעקב בריהון עלה כמחליף עלה במקומו של של דוד קלטינס שכרן בן שמעול בעצם הולך על כל הקופה וכמעט שזה השתלם לו אך בריהון בדקה ה-89 לא עמד בלחץ והחטיא מול גורש כשבעט החוצה, בית"ר היו קרובים מאוד לשיויון אך הגנת ב"ש עמדה כחומה בצורה, בתוספת הזמן הפועל ב"ש שוב הענישה את הירושלמים עם מופע סולו של מי שהיה אמור להיות מוחלף מאור בוזגלו כשהוא משחיל לטהא בין הרגליים ושולח פצצה לרשת של קליימן 3-1 גדול להפועל ב"ש בטדי בסיום.

ולחשוב שהוא היה אמור להתחלף, מאור בוזגלו עם צמד גדול הערב(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל ב"ש)
ולחשוב שהוא היה אמור להתחלף, מאור בוזגלו עם צמד גדול הערב(דף הפייסבוק הרשמי של הפועל ב"ש)

הרכב בית”ר ירושלים: בוריס קליימן, אריק סאבו, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאודימיר פריירה, דוד קלטינס (יעקב בריהון, 80), דן איינבינדר, עידן ורד, לידור כהן (יוהאן אודל, 61) ואיתי שכטר.

הרכב הפועל ב”ש: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור (לואי טאהא, 14), שיר צדק, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה (אובידיו חובאן, 55), מאור בוזגלו, טוני וואקמה, לוסיו (בן שהר, 78).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort