התעוררות – מכבי ת"א מתאוששת על חשבון הפועל חיפה

הפועל חיפה אירחה הערב את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר, זאת במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל. הצהובים, שהגיעו למשחק אחרי הניצחון 1:2 על דונדלק בליגה האירופית. בצל מעמדו המעורער של שוטא ארבלדזה, הצהובים יודעים שהם חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונת האליפות

כאשר הפער מהפועל באר שבע שפסגה עומד כעת על עשר נקודות, וסגנית האלופה גם לא הצליחה לכבוש בשני המחזורים האחרונים. המצב סוער אצל פיינליסטית גביע המדינה. גם אצל הקבוצה המארחת לא שקט, עם חילופי המאמנים שיואב כץ ביצע בשבוע האחרון. הפועל חיפה הגיעה למשחק אחרי סערת אלי כהן שפוטר, ועם הצוות החדש ניר קלינגר ודני גולן, שצפו במשחק מהיציע. מאיר בן מרגי עמד על הקווים של האדומים.

עליית השחקנים לדשא (צילום: וויסאם סעדו גוטאני)
עליית השחקנים לדשא (צילום: וויסאם סעדו גוטאני)
צילום: וויסאם סעדו גוטאני
צילום: וויסאם סעדו גוטאני

השופט זיו אדלר הוציא את המפגש באצטדיון סמי עופר לדרך לעיני 3,600 צופים.

כבר בפתיחה טעות גדולה בהגנה של הפועל חיפה סידרה לטל בן חיים הזדמנות טובה להעלות את האורחים ליתרון מוקדם מאוד, אבל בן חיים בעט לא מספיק טוב ופיט פלטהאוזן הדף.

השליטה בצהוב המשיכה כשבדקה ה-11 אייל גולסה עבר שני שחקנים במרכז המגרש והכניס מסירה טובה לווידאר קיארטנסון, שהסתובב על סף הרחבה ובעט כדור שנקלט על ידי פלטהאוזן. כמעט רבע שעה עוברת, ודור מיכה הכניס מסירת עומק נהדרת לבן חיים בין שלושה שחקנים. אבל פלטהאוזן יצא נהדר ואסף את הכדור רגע לפני שהוא הגיע לחלוץ.

חצי שעה של משחק, ושגיב יחזקאל ביצע פעולה טובה באגף ימין. הוא חתך למרכז ובעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה. פלטהאוזן הדף לא מספיק טוב והכדור הגיע לקיארטנסון, שלא הצליח לכבוש. אבל בן חיים קיבל הזדמנות נוספת והרשית משמונה מטרים. למזלה הרע של מכבי, אדלר פסל את השער בטענת נבדל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שחקני ת"א חוגגים עוד שיר (צילום: וויסאם סעדו גוטאני)
שחקני ת"א חוגגים עוד שיר (צילום: וויסאם סעדו גוטאני)

דקה 34, מכבי תל אביב עלתה ל-0:1: בליץ גדול של הצהובים הסתיים בבעיטה של נוסא איגייבור מהאוויר לכיוון השער. הכדור נהדף לדור מיכה, שהרשית מקרוב.

לא עוברות 5 דקות ובדקה ה-39, מכבי תל אביב עלתה ל-0:2! קיארטנסון נכנס לרחבה מצד ימין וניסה להעביר מסירת רוחב חזקה, אופק פישלר המסכן ניסה להרחיק וכבש לשערו הוא. המחצית מסתיימת בשליטה של קבוצה אחת בלבד, סימנים של חזרה אצל הצהובים, תסכול עמוק אצל האדומים מהכרמל.

המחצית השנייה החלה ולאחר גישושים בדקה ה-51, הפועל חיפה צימקה ל-2:1: חיים מגרלשווילי פרץ באגף שמאל והרים כדור מדויק לראש של מהראן לאלה, שנגח משישה מטרים חזק מאוד פנימה. טעות בסגירה של איתן טיבי. הפועל חיפה שאבה המון כח ועידוד מהשער המצמק ניסתה לצאת עוד ועוד קדימה.

צילום: וויסאם סעדו גוטאני
צילום: וויסאם סעדו גוטאני

לאחר 20 דקות זה גם השתלם, בדקה ה71, מכבי ת"א בהלם! פלקושצנ`קו הגביה כדור חופשי ממן נגח על הגב של טיבי, זה חזר לקשר שלבד מול ראיקוביץ` הפציץ פנימה. הקאמבק הושלם, שיוויון מדהים בסמי עופר!

השוויון נתן למקומיים הרגשה שאפשר לנצח ושתי דקות אחרי השער,  פלקושצ'נקו שוב הרים את הכדור, הפעם מצד שמאל, לראש של חנן ממן, שנגח טוב, אבל פרדראג ראיקוביץ’ הדף בהצלה גדולה.

דקה 79, מכבי תל אביב עלתה ל-2:3: מיכה הנהדר פרץ בצד שמאל, משך איתו שני מגנים והוציא כדור אחורנית לגל אלברמן. הקשר הותיק האיש שאיבד את מקומו כשחקן מפתח, הניף את הרגל הימנית שלו ושלח את הכדור לחיבורים הרחוקים. איזה שער אדיר של הקשר הוותיק, שמשתיק את ההתלהבות של הפועל חיפה.

כנראה שהשער השלישי הוציא את כל הרוח מהמפרשים של המקומיים, כי בדקה ה-88 מכבי ת"א סוגרת עניין. בן חיים ניצל את ההגנה המחוררת של היריבה, שלח כדור עומק ולבד מול השוער קיארטנסון לא התבלבל ושלח לרשת, 4-2 למכבי ת"א! 

שוטא ארבלדזה (צילום: וויסאם סעדו גוטאני)
שוטא ארבלדזה (צילום: וויסאם סעדו גוטאני)

ארבלדזה נושם לרווחה שבוע נוסף עם ניצחון שקובע מקום שני גם השבוע לצהובים. מנגד, לצוות האימון החדש בחיפה יש לו מעט עבודה ומחשבה איך להוציא את העגלה מהבוץ ולהימנע מהמשך מאבקי תחתית.

במשחק נוסף נפרדו מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקווה בתיקו 2:2. כבשו: צמד לקניוק (פ"ת), חן עזריאל ודרגאן בזאריץ' (לאשדוד בתוספת הזמן)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort