מאסטר שף: ניצחון ללאציו, שני בישולים לאנדרסון

לאציו חוזרת למסלול הניצחונות לאחר שגברה על סמפדוריה בזכות שני בישולים נהדרים של פיליפה אנדרסון, קורטונה זוכה בניצחון שני לעונה זו על חשבון פסקארה האומללה
סמפדוריה-לאציו 2-1
משחק מעניין במיוחד היה לנו הערב במארסי. לאציו התארחה אצל סמפדוריה לאחר ההפסד הכואב בדרבי במחזור הקודם. חניכיו של סימונה אינזאגי לא שלטו במרכז המגרש במחצית הראשונה אך התקשתה להגיע למצבים בפתיחת המשחק. דווקא המארחים הגיעו למצב מסוכן ראשון, ברונו פרננדס חדר לרחבה ושחרר בעיטה אך מרקאטי היה מוכן. בדקה ה40 פליפה אנדרסון פתח מבערים , חדר באגף ושחרר מסירה מצוינת הישר לראשו של מילנקוביץ'-סאביץ' שמצא את הרשת. שלוש דקות חולפות וצ'ירו אימובילה סוחט הצלה יפהפייה מכריסטיאן פיגיוני, לאחר בעיטה מסובבת של חלוץ הנבחרת האיטלקית מתוך הרחבה. אך בדקה ה45 גם השוער הביתי לא הושיע. שוב פליפה אנדרסון הנפלא חודר באגף ומעביר מסירה מדודה אל הרחבה, אליה מגיע מרקו פרולו שמכפיל את היתרון.

 

פליפה אנדרסון המצטיין במשחק (espn).
פליפה אנדרסון המצטיין במשחק (espn).

המחצית השנייה מתחילה עם חילוף כפוי של אינזאגי לאחר שמרקאטי נפצע ותומאס טרקושה האלבני הצעיר, החליפו בין הקורות. פיליפה אנדרסון ללא ספק המצטיין במשחק, ובדקה ה65 גם כמעט והתכבד בשער. הקיצוני הברזילאי חדר היטב לרחבה אך הבעיטה שלו נעצרה על פיגיוני. שוב השוער של סמפ' מנצח במאבק מול אימובילה, החלוץ אט לרחבה אך השוער יצא היטב ומנע וחסם את ניסיון הבעיטה בגופו. הביאנקוסלסטי אומנם הובילו בבטחה אך בדקה ה66 נאלץ אינזאגי להחליף גם את לוקאס ביחלייה שחש בכאבים והוחלף על ידי באלדו קייטה. בדקה ה70 אימובילה שוב תוסכל. החלוץ הנפלא חדר לרחבה והפעם הבעיטה שלו עברה את השוער, אך חלפה על יד הקורה. דקה חולפת ופאול מטופש של וואלס , אותו אחד ש"בישל" לקווין סטרוטמן את היתרון בדרבי דה'להקפיטלה ביצע פאול מטופש צמוד לקו שישה עשר המטרים, אך מחוץ לרחבה. פאביו קוואליירלה בעט חזק ושטוח, אך טרקושה השתטח היטב והציל את קבוצתו מספיגה. האורחת המשיכה להראות סימני חיים 10 דקות לסיום, בעיטה של לוקאס טוריירה מרחוק עברה על יד קורת השער. שמונה דקות חולפות וסמפ' חוזרת למשחק, פטריק שיק שנכנס כמחליף, משתחרר מהגנת לאציו ומ18 מטרים שיחרר בעיטה נהדרת הישר לרשת. הצ'כי המצוין נכנס כמחליף גם במחזור הקודם למשחק הניצחון מול טורינו, וגם אז כבש שער מאוחר לזכות קבוצתו. השופט הוסיף חמש דקות תוספת זמן, ושחקני סמפדוריה ניסו להתעלות על עצמם ולסחוט תיקו דרמתי. אך התוצאה נותרה ללא שינוי ולאציו חוזרת לפחות באופן זמני למקום הרביעי בטבלה.

 

קורטונה-פסקארה 1-2
מחזור 16 בסריה א' נפתח בקרב בין שתי העולות החדשות שמשמשות בעיקר כבשר תותחים לקבוצות הליגה ונמצאות מתחת לקו האדום. שתי הקבוצות יודעות שמדובר במשחק על שש נקודות כשהמנצחת תצליח לצבור נקודות חיוניות שיקרבו את הזוכה לחוף מבטחים. המארחים מטוסקנה עלו ליתרון בדקה ה24 מפנדל מוצלח של רפאל פלאדינו לאחר נגיעת יד ברחבה של שחקן פסקרה. בדקה ה43 גם האורחת זכתה בכדור עונשין מ11 מטרים, אך לדיאן ממושי כשל ברגע האמת. 17 דקות לסיום אלברטו אקווילני הוותיק מבצע פאול של טירון וספג כרטיס צהוב שני. שבע דקות לאחר מכן גם המארחת בעשרה שחקנים לאחר פאול טיפשי של לאונרדו קפאזי שגם כן ראה צהוב שני. שמונה דקות לסיום והאורחת משווה. הוגו קמפנאיירו נגח היטב לתוך השער לאחר בישול מצוין של אלסנדרו סרסנזי . חניכיו של מסימו אודו בקושי הספיקו לחגוג וכבר נאלצו להוציא כדור נוסף מהרשת. כדור חופשי מדויק של אדריאן סטויאן מצא את ראשו של ג'יאן מרקו פרארי שנגח אל תוך השער. ניצחון חשוב לקורטונה המנסה להיחלץ מהשאול של הליגה בעוד חניכיו של אודו עוזבים את טוסקנה מתוסכלים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מאסימו אודו מאמן פסקרה, עוד הפסד לדולפינים (zimbio.com).
מאסימו אודו מאמן פסקרה, עוד הפסד לדולפינים (zimbio.com).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort