בוזגלו מדהים את אירופה ומשחק מצוין לאלופת ישראל מוביל אותה ל-32 הגדולות

הפועל באר שבע שיחקה את משחקה האחרון בשלב הבתים כשבאמתחתה 7 נקודות וידיעה שתיקו עם שערים או ניצחון על סאות'המפטון בסנט מארי יעלה אותה לשלב 32 הגדולות על חשבון הקבוצה האנגלית. בכר פתח עם שני בלמים ושלישייה דפנסיבית בקישור, במטרה למנוע את התקפות המארחת וליצור מהירות באגפים ועצמה במרכז השדה כדי לכבוש שער, מה שבאר שבע חייבת לעשות. המשחק הראשון בין הקבוצות בטרנר הסתיים בתיקו מאופס, תוצאה שתעלה את סאות'המפטון לשלב הבא.

באר שבע התחילה טוב וכבר בדקה ה-6 הגיעה למצב בעיטה.  דקות אחר כך עצירה של גורש מנעה מצב מסוכן. סאות'המפטון הקשתה על הנעת הכדור של האלופה הישראלית, בלחץ ממרכז השדה ועד החלוצים, והרבתה לחטוף כדורים משחקני הקישור וההתקפה ולקטול את העוקץ מהתקפות האדומים. בדקה 16 טעות של ביטון גררה התקפה מאגף לאגף, ולמרבה המזל היא הסתיימה בידיים הבטוחות של גורש. דקה 20 בעיטה של בוזגלו עולה גבוה. דקות טובות של באר שבע.

הקהל צבעוני משני הצדדים (טוויטר)
הקהל צבעוני משני הצדדים (טוויטר)
צילום: יוסי מדינה
צילום: יוסי מדינה

בדקה ה-25 פריצה של שהר בשמאל יוצרת עברה ובעיטה חופשית. איבוד כדור בביצוע הבעיטה יוצר התקפת נגד אך הנגיחה של רומאו לא בכיוון. באר שבע התקשתה מול הנוקשות האנגלית, והמשיכה להתעקש על התקפות משמאל. בדקה ה-35 גורש הודף מצוין בעיטה של רדמונד. התקפת ההמשך מסתיימת בכדור שוער. אוסטין, שחקן מקומי, קפץ לא טוב ונחת נחיתה קשה על הכתף. בדקה ה-40 לונג החליף אותו. גם סאות'המפטון לא מדויקת, אך הצליחה לייצר 2 בעיטות מסוכנות למסגרת. מכאן ראינו באר שבע אגרסיבית ושליפת צהובים מהשופט. 0-0 במחצית. במצב הזה, כאמור, האנגלים עולים לסיבוב הבא מהמקום השני בבית.

בכל המחצית הראשונה באר שבע הרוויחה כדורים רבים בזכות מיקום מצוין של השחקנים וההצבה שלהם על המגרש, אבל חוסר הדיוק שלה מנע ממנה מצבים בצד ההתקפי. על  הקהל הצבעוני ציפה לראות מעט יותר במחצית השנייה, שנפתחה באותה מגמה מעורבת. דקה 49 ניסיון פריצה ובעיטה של שהר לא צולח. 2 דקות אחר כך מספר בעיטות של שחקני הקבוצה המקומית לא הניבו סיכון ממשי. האנגלים המשיכו לתקוף, אך לא השיגו יותר מכמה קרנות. דקה 57 הובאן יוצא וגאדיר נכנס. בכר הולך על כל הקופה. ריווח באגפים ויותר סיכון לשערו של פורסטר אך היחלשות אולי משמעותית במרכז. דקה 59 הספסל הבאר שבעי דאג אחרי שראדי נשכב על הדשא עם כאב בגב. אבל הוא המשיך והיה בסדר.

מאבקים קשים במרכז השדה (טוויטר סאות'המפ.)
מאבקים קשים במרכז השדה (טוויטר סאות'המפ.)

בן שהר במשחק מצוין, השתדל מאוד במחצית הראשונה אבל מפתיחת המחצית השנייה עשה דבר. אולי כי שום כדור לא הגיע עליו. אבל דווקא משחקני האגף בוזגלו ונוואקמה לא ראינו כלום. דקה 68 שהר שילם את המחיר והוחלף על ידי לוסיו. האם החלוץ הברזילאי יבקיע את השער הכי חשוב בקריירה שלו? ובעונה של הפועל באר שבע? בדקה ה-77 בכר הולך עד הסוף ומכניס את שבתאי על חשבון קורהוט. כנראה שקצת אבק כוכבים היה מה שחסר, כי ממש דקה אחר כך הנעת כדור אמיצה וסבלנית של באר שבע מגיעה לשבתאי שמוסר קטנה לבוזגלו שמכין את הגוף ובועט היישר לפינה הרחוקה בצורה בלתי אפשרית ושער! פשוט מדהים! האם באר שבע הדלילה מאחור תשמור על היתרון הפנטסטי הזה? היא יכולה לספוג ועדיין היא עולה!! איזה עוד סופרלטיב ניתן לקבוצה הפלאית הזו? כזה פלא באדום לא ראינו מאז עונת 2001-02!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בוזגלו מדהים את אירופה! (רויטרס)
בוזגלו מדהים את אירופה! (רויטרס)

סאות'המפטון החלה לתקוף יותר ושחקני באר שבע רק מרחיקים. הם המשיכו להניע כדור ולסחוט עברות מהאנגלים. 5 דקות לסיום ללא תוספת. והקהל המקומי מתחיל לצאת! מדהים! ניסיון עקר מהאגף בדקה ה-88 נגמר בהרחקה של ויטור, אולי הבלם הכי טוב ששיחק בישראל. דקה אחר כך יושידה נוגח ישר לידיו של גורש. 3 דקות תוספת זמן. זה נראה שבאר שבע כבר לא תאבד את היתרון. אך הכנסת חוץ של האנגלים נוחתת לואן דייק ברחבה. הבלם שלא מכוסה מתייצב ובועט, שוויון בדקה ה-91. דפיקות הלב ממשיכות. הגבהה מימין מביאה לנגיחה בסמוך לקורה של גורש והחוצה. הכדור מגיע לקרן באר שבעית. בוזגלו מוציא לוואקמה והשופט שורק! בסיום 1-1 מלכותי ומלא כבוד שכולו ניצחון. באר שבע עושה היסטוריה ועולה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית. בואו נגיד דבר אחד – בוזגלו מעתה יקבל כבוד של מלכים מהאוהדים. הוא פשוט עושה את ההבדל ומנהיג את באר שבע על השלב הבא.

ככה החגיגות נראו מהיציעים. צילום: יוסי מדינה
ככה החגיגות נראו מהיציעים. צילום: יוסי מדינה
וככה הן נראו מהמצלמות. פשוט קבוצה של אלופים! (רויטרס)
וככה הן נראו מהמצלמות. פשוט קבוצה של אלופים! (רויטרס)

עתה כל מה שנשאר לבכר ולבחוריו הוא לראות ביום שני בשעה 14:00 את מי היא תקבל בהגרלה. הגרלה סבירה והיא יכולה גם להמשיך לחלום. אין מלים. קבוצה ענקית. היריבות האפשריות: קופנהגן, ליון, טוטנהאם, בשיקטש, פנרבחצ'ה, אפועל, סנט אטיין, אייאקס, רומא, זניט, שחטאר דונייצק, שאלקה, פיורנטינה, אוסמנליספור, גנק/אתלטיק בילבאו

הרכבים:

סאות'המפטון:

פרייזר פורסטר; סדריק, וירג'יל ואן דייק, מיה יושידה, ראיין ברטרנד; אוריול רומאו, סטיבן דייויס, פייר הויברג, ג'וש סימס, ניית'ן רדמונד, צ'ארלי אוסטין

הפועל באר שבע:

גורש, ביטון, צדק, ויטור קורהוט, בוזגלו, ראדי, הובאן, הוגו, וואקמה, שהר

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort