לא מספיק, מכבי ת״א ניצחה את דונדאק אך עדיין הודחה מהליגה האירופית

מכבי ת״א עולה הערב לכר הדשא בנתניה לעיניי כ-10000 צופים בידיעה שחוץ מניצחון ואיבוד נקודות של אלקמאר שום דבר לא מעלה אותה לשלב הבא.

הצהובים עולים עם הרכב שכולל את ראייקוביץ׳, דסה, בן חיים, טיבי, בן הרוש, מדוניאנין, גולדה, איגייבור, בן חיים, קיארטנסון ודור מיכה.

אצל הצפון אירים עולים רוג׳רס, מאסי, גרטלנד, בויל, גאנון, שילדס, הורגאן, מק׳אלני, פין, בנסון ודייויד מק׳מילן.

גם כאן המשחק נפתח עם דקת דומייה לזכר הרוגי שאפקואנסה, והשופט הוציא את המשחק לדרך.

כבר בדקה החמישית הייתה לטל בן חיים הזדמנות להבקיע אבל הכדור, שכן חדר לרשת, לא החושב כשער אחרי שהשופט שרק קודם לכן. בן חיים עצמו נפגע במהלך וירד לטיפול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה העשירית עבירה קשה של גולדה זיכתה אותו בכרטיס צהוב אך דקה וקצת לאחר מכן התקפה שהתחילה אצלו הסתיימה בהדיפה לקרן של השוער האורח והביאה איתה סדרת קרנות לטובת הצהובים. אחרי שלושה ניסיונות, בסופו של דבר הבעיטה האחרונה הלכה החוצה אבל בבירור, מכבי תל אביב מחפשת את השער המוקדם בזמן שהחדשות מהולנד מבשרות רעות עם עלייתה של אלקמאר ליתרון מול זניט.

אחרי רבע שעה של כדורגל המשחק די נרגע כעת אבל עדיין רק קבוצה אחת על המגרש שמנסה לפרוץ את הבונקר הלבן.

בדקה ה-18 התקפה יפה של מכבי מסתיימת בעבירה על גולסה, כדור חופשי לצהובים. מדוניאנין לוקח אבל לא עובר את החומה הצפון אירית וגסה בניסיון שני רק מוסר לשוער.

בדקה ה-19 רגע כבד של מחלוקת שכן קיארטנסון מוכשל על ידי השוער בוודאות, פנדל ברור למכבי אבל השופט מוציא רק צהוב לשוער האורח. טל בן חיים החלוץ לוקח את הבעיטה ומבקיע! 1-0 למכבי שתקווה לעזרה גם מזניט.

בדקה ה-26 התקפה של שאנדור מוצאת את הגנת מכבי לא מוכנה וגריל הוגן משווה ל1:1 בעזרתו של אלי דסה.

מכבי חוזרת לנקודת ההתחלה ותנסה שוב לעלות על לוח התוצאות.

וואו איזה פספוס! דסה פורץ באגף אבל במקום למסור לאמצע ואחריה לקיארטנסון מסתבך ומעביר רוחב לשוער האורח.

אאוץ׳, בן חיים הבלם מקצץ את מק׳אלני והאורחים מקבלים מצב נייח מסוכן לטובתם, למזלה של מכבי לא יוצא מזה כלום ומן העבר השני קיארטנסו סוחט הצלה לקרן שמתפתחת לערבוביה ברחבה, כמעט שער אבל השוער האורח מנוסה מספיק כדי לשמור על השער.

וואו מכבי כמעט משלמת ביוקר! טל בן חיים הבלם מוסר לאחור בנגיחה ונותן למד יתן מצב של אחד על אחד מול ראייקוביץ׳! למזלו הוא גם גולש בזמן כדי לסייע לשוער שלו לא לספוג, שוב החולייה החלשה של מכבי היא ההגנה הערב.

ובינתיים שוב החלוץ האיסלנדי הפעלתן מופל סמוך ל-16, עוד צ׳אנס לצהובים לאיים על השער. קיארטנסון עצמו לוקח את הכדור אך לא עובר את החומה ומהריבאונד לא יוצא כלום אבל בהתקפת ההמשך בן חיים החלוץ מסדר למיכה כדור נפלא והקשר יורה לרשת! 2:1 מכבי ת״א אחרי 38 דקות!

בינתיים החדשות מהולנד לא מבשרות טובות שכן אלקמאר עולה ל2:0 בזמן שאנחנו דקה מהירידה למחצית.ההשופט מוסיף 2 דק׳ למחצית הראשונה אבל היא נשארת בלי אירועים נוספים, 2:1 לצהובים כאמור אך כרגע בעקבות התוצאה בהולנד זה לא מספיק.

המחצית השניה יוצאת לדרך והאורחת עם חילוף, בארט עולה לשחק במקומו של גארטלנד.

בדקה ה-49 הרשת זזה אחרי שדור מיכה מבקיע אבל שוב השופט פוסל שער למכבי, רק שהפעם הוא ככל הנראה גם טועה שכן לא ברור אם אכן נעשתה עבירה כמו שהאיש עם המשרוקית מאוסטריה טוען.

דונדאק יוצאת כבויה ממנהרת השחקנים, המון טעויות של האירים ומכבי תל אביב חייבת לנצל את זה לטובתה כדי לאיים יותר ויותר על רוג׳רס ולהגדיל את התוצאה שתיתן לה זמן.של שקט בכל מה שקשור למשחק הזה כשהעיניים יופנו כבר לעבר המתרחש בהולנד.

בינתיים מצב נייח של האורחת עושה קולות של איום לשער אבל בסופו של דבר הכדור מעל המסגרת של ראייקוביץ׳.

בדקה ה-58 פריצה סוחפת של בן חיים מסתיימת בכדור קרן למכבי, מדוניאנין מרים לראש של טיבי אבל הבלם מפספס את המסגרת בחצי מטר בגובה.

אוי איגייבור! איבוד של הניגרי מסדר התקפה מהירה לאורחים אבל למזלם של האוהדים ההגנה של מכבי מסתדרת יפה עם האיום לשם שינוי. דונדאק ממשיכה ללחוץ ואם זה יימשך ככה גם השער המצמק של זניט וגם הבאים אחריו (אם יגיעו) לא יעזרו למכבי שכן היא תספוג.

בינתיים רצף ניסיונות בעיטה של מכבי מסתיים בבעיטה של מדוניאנין מעל השער, הפוקוס שוב אצל הצהובים.

וואו בארט מציל פה מצב טוב לגול! הבלם גולש נפלא ומציל מסירת מפתח שיועדה לקיארטנסון, מיד לאחר מכן בעיטה של בן חיים נעצרת לקרן ומההמשך של המהלך דסה יורה מ-35 מטר אבל רוג׳רס קולט.

חילוף שני אצל האורחת בדקה ה-68 או׳דונל נכנס במקום שון גאנון, עוד חילוף בהגנת האורחים.

לא ייאמן!! מהלך ענק של קיארטנסון ובן חיים משאיר את מיכה מול שער ריק אבל הכדור שלו עף החוצה! עוד צ׳אנס כזה לא יהיה לו הערב!

מה יהיה עם הסיומת של מכבי? עכשיו איגייבור מחמיץ מול שער כמעט חשוף!

בינתיים הורגאן נכנס לפנקס של השופט אחרי ש״מטפל״ בגולסה.

בינתיים בלבול בהגנה הצפון אירית מוביל לכדור קרן של מכבי של מנוצל היטב. הצהובים מחפשים את השלישי שירגיע אבל בינתיים גם החדשות מהולנד לא מעודדות שכן אלקמאר ביתרון 3:1.

בדקה ה-80 חילוף אחרון אצל האירים, קיראו קילדורף עולה במקום מק׳לייני. גם במכבי יש חילוף, אלברמן עולה במקום גולסה המוצהב.

חילוף נוסף במכבי ת״א כאשר בניון נכנס במקום נוסה איגייבור בדקה ה-84.

חילוף אחרון במכבי תל אביב בדקה ה-88 כשעידן בן בסט עולה במקום טל בן חיים החלוץ.

בן בסט בינתיים מגיע למצב אבל רוג׳רס לוקח. השופט מצביע על 4 דק׳ תוספת זמן, בינתיים שער אחד של זניט שמצמקת ל3:2 יספיק כדי שמכבי תעלה.

המשחק מסתיים לו ואין בשורות טובות לצהובים, יש ניצחון אבל לא עלייה לשלב הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort