סופ״ש גדוש במשחקים

יום ו'
ברייטון – לידס
שישי – 21:45

קרב צמרת מרתק בצ'מפיונשיפ אשר יפגיש את ברייטון המכונת השחפים עם לידס יונייטד אשר מכונת הטווסים, יריבתה המושבעת של מנצ'סטר יונייטד עוד לפני שהחלו לשחק כדורגל ב 1455. המשחק ייערך באצטדיון האמריקן אקספרס קומיונטי אשר ממוקם בברייטון. לידס מגיעה מהמקום הרביעי, אשר מוביל לפלייאוף עלייה, אך ישנו עוד זמן רב עד לסיום העונה הסדירה. ברשותם כ 32 נקודות, מנגד השחפים מגיעים מהמקום השני אשר מוביל אוטומטית אל הליגה הבכירה. לברייטון יש פער של כ 7 נקודות יותר מאשר לידס, זאת אומרת שנצחון של ברייטון יביא להם יתרון גדול על פני הקבוצה מלידס. אך אם לידס תצא עם ידה על העליונה הפער יצטמצם עד כ ל 4 נקודות בלבד וזה עשוי לתת להם מוטיבציה רבה להמשך. ברייטון מגיעה לאחר תיקו 0 מול קרדיף סיטי מתחתית הטבלה והם יהיו חייבים לחזור אל מסלול הנצחונות אם הם רוצים להביאה חותם משמעותי, לידס מגיעה לאחר נצחון 2-0 על אסטון וילה. בחמשת המפגשים האחרונים של הקבוצות בינהן ברייטון תמיד יצאה עם ידה על העליונה, לידס תרצה סופסוף לשנות את המגמה ולהראות שגם את הכבשה השחורה אפשר לנצח. בנימה זו בואו לא נשכח שבברייטון משחקים 2 ליגיונרים באשר הם, תומר חמד ובירם כיאל, שרק לא מזמן קיבל חוזה חדש, ונחזיק להם אצבעות.
הימור שלי: 2-1 ברייטון.

יום שבת
אנדרלכט – קלאב ברוז'
שבת – 15:30

קרב פסגות נוסף אשר יתקיים בשבוע זה יפגיש לנו את צמד הקבוצות הבלגיות המרתקות בשנים האחרונות. מצד אחד זוהי אנדרלכט אשר מחזיקה בשיא הזכיות בבליגה עם 32 אליפויות כאשר האחרונה מבינהן הייתה בעונת 13/14 ומן העבר השני האלופה הטרייה, והצבעונית אשר מככב בה ליאור רפאלוב שרק חזר מפציעה במחזור הקודם וכבר יוכל ליטול חלק במשחק הצמרת החשוב. המשחק ייערך באצטדיון קונסטנט ונדן סטוק אשר ממוקם בעיר אנדרלכט ומכיל כ 28,063 מושבים. הקבוצות מגיעות מהמקום השלישי והשני בהדרגה, כאשר ניתן למצוא שהפער בינהן עומד על כ 2 נקודות בלבד לחובתה של ברוז'. מוליכת הטבלה כיום זוהי זולטה וארגם והפער בינה לבין ברוז' עומד על נקודה בלבד. נתונים אלו מלמדים אותנו שבנצחון של אנדרלכט היא תחלוף על פני ברוז' בטבלה עם נקודה יותר ותשתווה לזולטה שתלויה בעצמה ואילו ברוז' תנצח היא תוכל לכבוש את הפסגה לעת עתה. ברוז' היא הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה כאשר ספגה כ 12 שערים בלבד עד כה העונה לעומת אנדרלכט אשר ניכנת בהתקפה קטלנית עם 36 כיבושים עד כה. מלך השערים של הליגה עד כה הוא שחקנה של אנדרלכט לוקאש טאורדצ'יק הפולני עם 13 שערים וכדאי לשים עליו עין.
בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות קלאב ברוז' גברה פעמיים על הקבוצה מאנדרלכט. האם אנחנו בסוג של מגמה? נוכל לזהות זאת רק בסופו של המשחק.
הימור שלי: תוצאת תיקו מכובדת. 1-1.img_2641

קלן – דורטמונד
שבת – 16:30

בצל שמועות על עזיבתו של הכוכב אובמיאנג את דורטמונד, הצהובים שחורים מתארחים באצטדיון ריין אנרג'י למפגש מול התיישים מקלן. דורטמונד אשר עושה חייל בשלב הבתים של ליגת האלופות, אינה מצליחה לעשות זאת גם בזירה המקומית. לאחר כ 13 מחזורים הקבוצה ניצבת במקום השישי בלבד, אך המרחק בינה לבין המקום השלישי עומד על כ 3 נקודות בלבד. אך הקבוצה יכולה להיות אופטימית כיוון שמסכת השערים שלה אינה נגמרת והיא הקבוצה שכבשה את מירב השערים עד כה בבונדסליגה, כאשר על הקונצרט מנגן אובמיאנג עם 15 שערים. נתון מעניין נוסף מכיוון השערים הוא שסגנו של אובמיאנג בשלב זה של העונה הוא שחקנה של קלו, אנטוני מודסט הצרפתי עם 12 שערים מתוך 18 שהקבוצה כבשה. קלן מגיעה מהמקום השביעי עם 2 נקודות פחות מדורטמונד, מה שאומר בעצם שניצחון של קלן יגרום לה לעקוף את דורטמונד בטבלה והיא תתרחק עוד צעד מהמקום הראשון. דורטמונד מגיעה לאחר משחק ענק שלה נגד מינשלגאלדבך אשר נחלה תבוסה כדמות 4-1, וקלן מגיעה לאחר שאף היא נחלה תבוסה 4-0 מהופנהיים. המשחק צפוי להראות לנו שוב את יכולתה ההתקפית המדהימה של דורטמונד, ממליץ בחום לכל אחד להנות מכדורגל שכזה.
הימור שלי: ניצחון 3-0 לדורטמונד.

יום א'
טורונטו – סיאטל
יום א' – 03:00

בלילה שבין שבת לראשון תחל חגיגת כדורגל לחובבי ה MLS ולתושבי צפון אמריקה באשר הם, טורונטו וסיאטל יפגשו לראשונה בהיסטוריה בגמר ה MLS אשר ייערך באצטדיון הבימו בטורונטו. האחת מקנדה והשנייה מגיעה מהגבול עם קנדה, האחת אדומה והשנייה ירוקה, את טורונטו מנהיג סבסטיאן ג'ובינקו ואת סיאטל ניקולס לודיירו. שתי הקבוצות נפגשות לקרב על החיים, הזדמנות ראשונה לעשות היסטוריה ואחת מהן תעשה זאת. סיאטל מעולם לא זכתה בגביע ה MLS ומן העבר השני, לעולם לא הגיעה קבוצה קנדית לגמר ה MLS . טורונטו היא קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי דינמי ושותף, המשחקים שלה מסתיים במבול של שערים ואני צופה זאת גם במשחק גורלי זה. סיאטל מציגה אף היא כדורגל יפה לעין והיא מגיעה לאחר שגברה בחצי על קולורדו. ממליץ לכל חובבי הכדורגל ההתקפי והסוחף למינהם.
הימור שלי: 4-2 לטורונטו שתהיה הקנדית הראשונה שמניפה את הגביע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort