11 החודשים של זידאן מגיעים לשיאם

יום לאחר הקלאסיקו בקאמפ נואו חגג זינאדין זידאן 11 חודשים כמאמן ריאל מדריד. בשעות הערב של ה-4 בינואר הוצג המאמן הצרפתי כמאמנה החדש של קבוצת הפאר. שנה וחצי הוא אימן את קבוצה הנוער 'קאסטייה' אחרי שחיזק בקווים את קרלו אנצ'לוטי כעוזר מאמן, אלו היו קורות החיים שלו. פלורנטינו פרס הימר עליו והעובדות מראות שעשה את הדבר הנכון.

Real Madrid's new French coach Zinedine Zidane (L) poses with Real Madrid's president Florentino Perez after a statement at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid on January 4, 2016. Rafael Benitez's unhappy reign in charge of Real Madrid came to an end after just seven months and 25 games when he was sacked and replaced by club legend Zinedine Zidane today. AFP PHOTO/ GERARD JULIENGERARD JULIEN/AFP/Getty Images ** OUTS - ELSENT, FPG, CM - OUTS * NM, PH, VA if sourced by CT, LA or MoD **
4 לינואר 2016, כאן הכל התחיל. (vivelohoy)

 

המאמן הצרפתי קיבל לידיו קבוצה הרוסה ומהמשחק הראשון שלו נגד דפורטיבו בסך הכל הפסיד בשתי הזדמנויות, הוא מחזיק בשני תארים מתוך שלושה אפשריים (נשאר נקודה מאחורי ברצלונה בליגה) ומחזיק ברצף של 33 משחקים בלי הפסד. בנוסף להכל, הוא מועמד למאמן השנה בעולם 2016 ביחד עם ראניירי ופרננדו סנטוס.

ה'אונדסימה' היא גולת הכותרת ב-11 החודשים שלו כמאמן ריאל מדריד אבל בנוסף לתואר החשוב הוא משיג הצלחות רבות ומוכיח עצמו כמאמן יציב, הלחץ הטמון בלאמן קבוצה גדולה לא מרתיע אותו. הוא מוצא פתרונות למצבים קשים ותמיד עושה זאת תחת הרוגע המאפיין אותו וזה שהנחיל בקבוצה מהרגע שהגיע לספסל. כל זאת השיג עם סגל מאוחד, ההישג הגדול של זידאן.

11 ההצלחות של זידאן:
1. להחזיר את האמון האבוד בעמדת המאמן- לאחר התקופה הקצרה של בניטז על הספסל וחילוקי הדעות ששרו בסגל, זידאן הצליח לאחד את הסגל מחדש ולקבוע כי הסמכות היחידה היא של המאמן.
2. החזרת השמחה לברנבאו אחרי משחקים מרהיבים מול דפורטיבו (5-0), ספורטינג (5-0) ואספניול (6-0).
3. ניצחון ראשון כמאמן בליגת האלופות מול רומא- רומא אמנם שיחקה טוב ונכון אבל שחקניו של זידאן ידעו לנצל טעויות ושערים של רונאלדו וחסה נתנו לזידאן את הניצחון הראשון כמאמן בליגת האלופות.
4. רצף ניצחונות בחודש מרץ- החודש הטוב ביותר של זידאן מבחינת סטטיסטיקה, חודש רצוף של ניצחונות.
5. ניצחון בקאמפ נואו- בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו נותנים לזידאן ניצחון על ברצלונה ומצמצמים את הפער בפיסגה.
6. מהפך מול וולספוברג- ריאל מדריד מפסידה 2-0 לוולסבורג בחוץ וחוזרת לחיים בברנבאו עם ניצחון 3-0 שמסמן את הדרך ל'אונדסימה'.
7. הזכייה ב'אונדסימה'- ניצחון קשה בגמר מול אתלטיקו מדריד – ריאל מדריד מנצחת בפנדלים.
8. זכייה בסופרקאפ האירופאי- אסנסיו עם שער ראשון, סביליה עושה מהפך, ראמוס משווה בדקה ה-93 וקרבחאל מנצח את המשחק בדקה ה-119 בהארכה.
9. ניצחון בויסנטה קלדרון- אחרי שריאל מדריד מתקשה מול אתלטיקו במסגרת הליגה מגיע הרגע לחגוג ניצחון בדרבי גם בליגה עם 3-0 ענק.
10. תיקו בדקות האחרונות בקאמפ נואו- למרות הפער בטבלה ברצלונה פייבוריטית ויכולה לצמצם את הפער, שוב ראמוס בשער דרמטי בדקה ה-90 משאיר את הפער על 6 ואת ריאל בלתי מנוצחת.
11. החזקת המקום הראשון בליגה, 33 משחקים בלי הפסד עם חיסורים מכל הסיבות- ריאל מדריד חווה המון רגעי משבר בעקבות פציעות של רוב מוחלט של שחקני הסגל, מתחילת העונה כמעט ולא קרה שכולם בכשירות והסגל שלם. זידאן הצליח לאלתר לשמור על המקום הראשון ועל רצף ללא הפסדים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
youtube
השיג הכל עם סגל מאוחד והבנה שהוא הסמכות העליונה (youtube)

 

זידאן סיים חודש ינואר, החודש הראשון שלו כמאמן עם 17 שערי זכות, 2 חובה, 3 נצחונות ותוצאת תיקו אחת. הוא הפסיק בבת אחת את הנפילה התלולה של ריאל מדריד. בפברואר הגיע ההפסד הראשון והאחרון בליגה מול אתלטיקו מדריד, הוא התחיל בצ'מפיונס עם ניצחון חשוב על רומא, משחק שסימן את מה שקרה חודשים לאחר מכן.
את חודש מרץ הוא סגר עם ניצחונות בשביל להישאר בחיים באפריל אחרי הפסד 2-0 לוולסבורג במשחק הראשון של שלב רבע גמר ליגת האלופות, החזרה במשחק הגומלין נתן דחיפת אמון לקבוצה. הניצחון בקאמפ נואו הוכיח שזידאן לא בא על תקן 'השחקן לשעבר' שמתחפש למאמן, אחרי הניצחון נגד ברצלונה והמהפך מול וולסבורג זידאן החל למחוק ספקות.
חודש מאי הוא החודש שמסומן בלוח השנה של זידאן במרקר. הוא הגיע לספסל של מדריד בשביל לזכות בתארים והצ'מפיונס תמיד היה מטרה. אחרי שזכה בגביע התשיעי כשחקן ובעשירי כעוזר מאמן הוא רצה לזכות ב'אונדסימה' במלוא האחריות, כמאמן הקבוצה והצליח. הוא איחד את המדרידיסטאס שוב בסיבלס.

skysport
התשיעי כשחקן, העשירי כעוזר, האונדסימה כמאמן (skysport)

 

במהלך חודשי הקיץ הוא הנהיג את המועדון כמו מעט מאוד מאמנים לפניו, הוא הבין שזה לא הזמן לעשות רעש בחלון ההעברות עם הבאתו של פוגבה וביקש לא להכניס זרים לקבוצה, הוא העדיף להישאר עם הקיים ולהביא שחקנים מוכרים שיחזקו עמדות (מוראטה וקונטראו- שהיו בעבר בקבוצה). הוא השיג את התואר השני בעזרתו של סרחיו ראמוס שקבע את השיווין וקרבחאל שהביא את הניצחון בסופרקאפ האירופאי.

בשלושת החודשים שלאחר מכן הצליח להפוך את ריאל מדריד למוליכת הטבלה למרות הפציעות המרובות בסגל. לכל חיסרון הוא מצא פתרון ואגר משחקים בלי הפסדים, כבש את הקלדרון, מוביל את הבית בליגת האלופות עם 6 נקודות וסחט נקודה בקאמפ נואו בדקה ה-90, זה לא יכל להיות אחר מאשר סרחיו ראמוס.
משאלתו היחידה של זידאן היא לסגור שנה עגולה עם תואר שלישי כאלוף העולם לקבוצות ולהתחיל את שנת 2017 עם 36 משחקים ללא הפסד.

marca
עוד משחק אחד בדרך להיסטוריה (marca)

 

מרחק משחק אחד מההיסטוריה.
נשאר לזידאן ולחניכיו לעבור עוד מבחן אחד בשביל להשיג את השיא ההיסטורי של המועדון כבלתי מנוצחים, שיא שנקבע בעונת 88/89 כשריאל מדריד של לאו בינהאקר הגיעה ל34 משחקים רצופים ללא הפסד.
אחרי שניצחו בקלדרון והשוו בקאמפ נואו נשאר לבלאנקוס של זידאן עוד משחק אחד בשביל להשוות את המספר. המלחמה נגד דורטמונד לא יהיה רק על ראשות הבית במידה וריאל מדריד לא תפסיד הערב הביקור של דפור בברנבאו במסגרת הליגה יקבע אם הקבוצה של זידאן תירשם בדפי ההיסטוריה של המועדון ותקבע שיא חדש.

ההמשכיות של שתי הקבוצות.
השיא של מדריד של בויו, צ'נדו, סאנצ'יס, שוסטר, מיצ'ל, גורדיו, מרטין ואסקס, הוגו ובוטראגניו החל ב-2 לאוקטובר 1988 (ניצחון 3-1 על אוביידו) עד ה-9 לאפריל 1989 (ניצחון 3-0 על מורסיה). הפסד 2-0 לסלטה ויגו בבלאידוס קבע את השיא על 34 משחקים. בסה"כ ריאל מדריד הייתה בלתי מנוצחת 189 ימים.

ההמשכיות של מדריד של קיילור נבאס, מרסלו, סרחיו ראמוס, מודריץ', בנזמה, בייל וכריסטיאנו התחילה ב-9 לאפריל 2016 (ניצחון 4-0 על אייבר) ונשארה בחיים אחרי תוצאת התיקו בקאמפ נואו בשבת האחרונה. בסה"כ ריאל מדריד מחזיקה מעמד בלתי מנוצחת 239 ימים בהתחשב בעובדה שהיה קדם-עונה באמצע.

El banquillo del Madrid al completo durante la final de Copa del Rey contra el Valladolid.
השיא של לאו בינהאקר עומד להישבר ע"י מדריד של זידאן? (marca)

 

סטטיסטיקה.
מדריד של בינהאקר רשמה לזכותה 25 ניצחונות ותשעה תוצאות תיקו, מדריד של זידאן רשמה עד כה ועם משחק פחות 25 ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו. מבחינת שערים ריאל מדריד של שנת 88/89 רשמה לזכותה 86 שערי זכות וספגה 35 שערים. ריאל מדריד העכשווית כבשה 93 שערים וספגה 30.

המשוכות הקשות.
הקבוצה של בינהאקר במהלך הדרך פגשה פעמיים את ברצלונה בלי הפסד (ניצחון 3-2 בברנבאו ו-0-0 בברצלונה), שני משחקי חוץ בסביליה וולנסיה (שניהם הסתיימו בתיקו 1-1), משחק כפול בגביע אירופה נגד פ.ס.וו (1-1 , 2-1) ומשחק ראשון נגד מילאן (1-1).

זידאן ביקר פעמיים בקאמפ נואו ויצא עם ניצחון ותיקו, את אתלטיקו הוא ניצח בקלדרון (3-0) ובגמר ליגת האלופות בפנדלים והדיח בשלב חצי גמר ליגת האלופות את מנצ'סטר סיטי.

תארים.
לקראת סוף הרצף של סוף שנות ה-80 הקבוצה של בינהאקר סיימה עם דאבל ליגה וגביע המלך ונפלה בשלב חצי גמר גביע האירופה. הקבוצה של זידאן באמצע הרצף זכתה בליגת האלופות ובסופרקאפ האירופאי.

abc
עמד גם במבחן התארים, אליפות העולם לקבוצות בדרך? (abc)

 

אחד עשר נגד אחד עשר.
ההרכב הנשנה של בינהאקר: בויו, צ'נדו, סאנצ'יס, טנדיו, גורדיו, גאייגו, שוסטר, מרטין ואסקס, מיצ'ל, בוטראגניו והוגו סאנצ'ס.

ההרכב של זידאן אינו אחיד בוריאציות שונות ורוטציות: קיילור נבאס, קרבחאל, פפה, ראמוס, מרסלו, קאסמירו, קרוס, מודריץ', בנזמה, בייל וכריסטיאנו רונאלדו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort