ההר הוליד עכבר: יובה מנצחת בקלילות את אטאלנטה.

יובנטוס התכוננה למשחק קשה נגד יריבה הנמצאת בכושר שיא. בפועל הגברת הזקנה לא התקשתה מול אטאלנטה והנחילה לה הפסד ראשון מזה חודשיים וחצי.

דקת דומייה לזכר אנשי קבוצת שאקואנסה הערב בטורינו (דף הפייסבוק הרשמי של אטאלנטה).
דקת דומייה לזכר אנשי קבוצת שאקואנסה הערב בטורינו (דף הפייסבוק הרשמי של אטאלנטה).

יובנטוס אירחה הערב את הפתעת העונה אטלאנטה. שחקני הגברת הזקנה הגיעו להתמודדות הערב לאחר התבוסה מול גנואה. מסימו אלגרי הגיע למשחק עם סגל חסר עקב מכת הפציעות שפקדה את אלופת איטליה. מנגד ניצבים החמורים המעופפים מברגמו שקיוו להמשיך את הריצה הנהדרת שלהם בצמרת. אלגרי נאלץ לוותר על מערך שלושת הבלמים המזוהה כל כך עם קבוצתו וקיילני פתח לצד רגוני בעוד אלכס סנדרו הוסט לעמדת המגן. מנגד גספריני נאלץ להסתדר ללא השוער המצוין שלו אטריט ברישה, שעבר ניתוח ויעדר חודשיים.

אלכס סנדרו עם המחווה לשאפקואנסה (juventus-the curva)
אלכס סנדרו עם המחווה לשאפקואנסה (juventus-the curva)

המשחק נפתח בדקת דומייה לזכר שחקני קבוצת שפקואנסה ושאר הרוגי המטוס שהתרסק בקולומביה. יובה החלה את ההתמודדות כמו חיה פצועה המשחרת לטרף. אלכס סנדרו הבקיע במחזור הקודם לשערו שלו בהפסד בגנואה. הפעם מצא השחקן את הרשת הנכונה, ולאחר רבע שעה של כדורגל כבש בבעיטה חזקה מפינת הרחבה לאחר מבצע אישי יפה. הברזילאי ניצל את כיבוש השער כדי לבצע מחווה להרוגי ונפגעי האסון שפקד את עולם הכדורגל והציג חולצה עם הכיתוב " forca chape". ארבע דקות חלפו בסך הכול והיתרון הוכפל. קרן מוצלחת פגשה את ראשו של דניאלה רוגני שנגח את הכדור חזק לתוך השער. הגנת אטאלנטה ספגה בשישה המשחקים האחרונים שער אחד בלבד (מפנדל.) ובטורינו הם כבר מוציאים כדור שני מהרשת. בדקה ה-27 בעיטה חופשית טובה של מירלם פיאניץ' מצאה את מרקו ספורטיאלו מוכן בין הקורות. לאחר מתקפת הבזק של הביאנקונרי בעשרים הדקות הראשונות , המשחק החל להאט את הקצב, תחת יוזמתם של חולית הקישור הביתית שהניעה כדור ולא נתנה לאורחים לצאת להתקפות. המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון כפול של המארחת מול אטאלנטה שאינה מזכירה את הקבוצה הצעירה והמלהיבה של החודשים האחרונים.

שחקני יובנטוס חוגגים עם רגוני את השער השני (juventus-the curva).
שחקני יובנטוס חוגגים עם רגוני את השער השני (juventus-the curva).

המחצית השנייה נפתחה כמו שנגמרה, יובה הניעה כדור בסבלנות וחיפשה את הפרצה ובלי להתרגש מהלחץ הצמוד שמפעילים שחקני האורחת. בדקה ה-48 אטאלנטה סוף סוף מייצרת התקפה. מבצע יפה של פאפו גומס שהעביר כדור למרכז הרחבה אך אנדרה פטגאנה שנלחץ צמוד על ידי הבלמים שחרר בעיטה חלשה שבופון קלט ללא בעיות. המשחק חזר לקצב בו יובנטוס חפצה, יובה שימשה כמעין מורה נוקשה לילד היפראקטיבי שרוצה לשחק ולהשתולל. אטאלנטה בהחלט קבוצה מוכשרת, דינאמית ותוססת אך מול הגברת הזקנה בביתה זה בדרך כלל לא מספיק. בדקה ה-63 בעיטה טובה של מרקיסיו מחוץ לרחבה גורמת לספורטיאלו למתוח איבריו ולהדוף לקרן. שתי דקות לאחר מכן זו כבר תבוסה. קרן של פיאניץ' מצא את ראשו של מריו מנדזוקיץ' שנגח היטב לתוך השער, שער מצוין לקרואטי. בדקה ה-81 שער ניחומים נהדר לפרויילר, שתרגם הרמה טובה של פאפו גומז מהאגף לבעיטה חזקה מהאוויר שנעצרה רק ברשת של בופון. שלוש דקות לסיום אלכס סנדרו הכי מצוין לקורדראדו המחליף, הקולמוביאני המשיך מהאוויר אך הבעיטה לא התלבשה על רגלו ונבלמה על ידי ההגנה, היגוואין עט על הריבאונד ובעט לשער, אך הבעיטה של החלוץ הארגנטיני פוגשת רק את הקורה. בסיום ניצחון חשוב לאלגרי וחניכיו במשוכה שעל הנייר הייתה אמורה להיות קשה יותר. אטאלנטה אמנם נעצרה לראשונה מזה חודשיים אך תקווה להמשיך את העונה המצוינת שלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort