כבוד דרומי: נאפולי מביסה את אינטר

מחזור 15 בסריה א' נפתח עם משחק מרתק בין שתיים מהאימפריות הגדולות של הכדורגל האיטלקי.

מפגש רווי יצרים היה לנו הערב בסאן פאולו, שתי קבוצות שאוהדיה לא כל כך מחבבים את מקביליהם, התמודדות שמתלווה אליה כל האמוציות שיש בין הדרום הכפרי לחלק הצפוני האליטיסטי של ארץ המגף. אינטר הדרימה למשחק אחרי הניצחון הביתי הגדול על פיורנטינה, במטרה לצמצם את הפער בינה לבין נאפולי לנקודה בלבד. מנגד נאפולי מנסה לברוח מאינטר ולנסות להדביק את הפער  מהצמרת לאחר התיקו מול ססאולו בשבוע שעבר. לא להאמין שבמפגש הראשון בין הקבוצות בעונה שעברה הקבוצות הגיעו שהן נמצאות בשני המקומות הראשונים לעומת המפגש הנוכחי שמוצא את הקבוצות במקומות 7-8. לפני שריקת הפתיחה נערכה דקת דומייה לזכר חללי התרסקות המטוס שהטיס את קבוצת שאפקואנסה לגמר הסודאמריקנה בקולומביה.

קונדוגביה מול דיאוורה. ניצחון מוחץ לקישור הנפוליטני (הפייסבוק הרשמי של אינטר).
קונדוגביה מול דיאוורה. ניצחון מוחץ לקישור הנפוליטני (הפייסבוק הרשמי של אינטר).

אחרי שתי דקות הסאן פאולו בטירוף. מהלך קבוצתי מצוין, הכדור מוגבה אל הרחבה חוזה קאייחון ממשיך בנגיחה לעבר פיוטר ז'לינסקי, הפולני המשיך מהאוויר לפינה השמאלית וכובש את שערו הראשון במדי נאפולי. שש דקות מפתיחת המשחק והיתרון מוכפל. ז'לינסקי המשיך לככב, כדור עומק מצוין שלו מוצא את מרקו האמשיק שחודר לרחבה ומול האנדנוביץ' הקפטן הסלובקי לא מתבלבל ושם את הכדור ברשת. שערו ה-104 במדי נאפולי לקשר שמשתווה לאדיסון קבאני במקום השלישי בטבלת כובשי השערים הגדולים של המועדון . הגנת אינטר סופגת שער תשיעי בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ועל סטפנו פיולי לתת על כך את הדעת. חמש דקות מאז השער של האמשיק וכמעט נכבש השלישי, גאבידני בועט חוזק מפאתי הרחבה אך האנדנוביץ' יורד היטב ומבצע את הנגיעה הראשונה בכדור מבחינתו, שאינה כוללת להוציא את הכדור מהרשת. בדקה ה-13 ז'ילינסקי מוצא שטח לבעיטה לאחר הפקרות מצד ג'ופרי קונדוגביה במרכז השדה אך הבעיטה שלו הולכת גבוה. רבות דובר על חוסר המחץ בהתקפת האזורי מדרום איטליה, וחוסר היכולת למלא את החלל שהשאיר ארקדיוש מיליק עקב פציעתו. אך גם לאינטר יש צרות גדולות, מרכז השדה וההגנה לא מתפקדים ונראה שמאז פציעתו של גארי מדל אין לפיולי אלטרנטיבה לצ'יליאני הלוחמני במרכז הקישור. בכל מקרה הנראזורי שבמחזור הקודם הובילו לאחר עשרים דקות ביתרון משולש הפעם מוצאים עצמם בפיגור של שני שערים שהמשחק עוד בחיתוליו.

פיוטר ז'לינסקי, שער ובישול במשחק מצוין (הפייסבוק הרשמי של נאפולי).
פיוטר ז'לינסקי, שער ובישול במשחק מצוין (הפייסבוק הרשמי של נאפולי).

אחרי עשרים דקות של כדורגל בעיטה ראשונה של אינטר, מאורו איקרדי מקבל כדור עם הגב לשער עושה סיבוב יפה ובועט ליד הקורה. התקפה שהחלה אצל פפה ריינה עם מסירת שוער בסגנון קווארטרבק הוציא את האמשיק להתקפה. הקפטן האהוב של המארחת חדר לרחבה אך הבעיטה שיצאה מרגלו לקתה בחסר. נאפולי המשיכה לנצל את הנדל"ן הריק במרכז השדה של היריבה ושלטה בכדור כמעט ללא עוררין. בדקה ה-34 איקרדי קיבל כדור טוב ברחבה אך פפה ריינה יצא היטב ומנע מהקפטן השנוי במחלוקת כיבוש שער בר מצווה לעונה זו. שלוש דקות עוברות, חטיפת כדור של קייחון שמיד לאחר מכן מעביר כדור קדימה לגביאדיני ששוב מוצא את האנדנוביץ' מוכן. השוער הסלובני המצוין כנראה היחיד שבאמת הגיע להתמודדות, עוד בעיטה של האמשיק נהדפה על ידו כשלוש דקות לסיום המחצית הראשונה. בתוך תוספת הזמן עוד התקפה שהחלה בכדור מדוד של פפה ריינה שמצא במדויק את האמשיק, זה הכניס בצורה מצוינת את ז'לינסקי לרחבה אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי ההגנה. סיום המחצית בשליטה מוחלטת של המארחת.

האמשיק כבש הערב את שערו ה104 במדי האזורי (the curva).
האמשיק כבש הערב את שערו ה104 במדי האזורי (the curva).

עם פתיחת מחצית השנייה פיולי חיזק את ההתקפה על חשבון הקישור. אבר באנגה שנפצע במחצית הראשונה הוחלף ואדר נכנס במקומו . שתי דקות מפתיחת המחצית בעיטה טובה של איוון פרשיץ' מפספסת את המסגרת במעט. מנגד קייחון קיבל כדור טוב מהאמשיק, הספרדי ניסה להחזיר לחברו מידה כנגד מידה, ובמקום לבעוט חיפש את הקפטן שלו במרכז הרחבה, אך הגנת אינטר הרחיקה את הסכנה. בדקה ה-51 לורנזו אינסינייה ממשיך את הכושר הנהדר בו הוא נמצא, קרן של נאפולי נהדפה על ידי האנדנוביץ', אך ראול אלביול השתלט על הכדור, הבלם הספרדי העביר כדור למרכז הרחבה משם החלוץ האיטלקי לא התקשה לכבוש שער רביעי רצוף בליגה. פיולי הבין במאוחר שהקישור שלו אינו מתפקד והכניס את ז'ואו מריו הפורטגזי המוכשר במקום קונדוגביה שהיה חלש במיוחד. בדקה ה-57 מהלך נהדר של האמשיק ואינסינייה הסתיים בבעיטה של האחרון מתוך הרחבה, אך שוב השוער מונע מהאמשיק שער שני הערב ו105 במועדון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
לורנזו אינסינייה כבש שער רביעי רצוף בליגה ( הפייסבוק הרשמי של נאפולי).
לורנזו אינסינייה כבש שער רביעי רצוף בליגה ( הפייסבוק הרשמי של נאפולי).

אינסינייה קיבל את הסטדנינג אוביישן מוקדם מהצפוי על מנת לא לסכן אותו לפני משחק ליגת האלופות השבוע, בעוד אמנואלה ג'יאקריני שחזר מפציעה זכה לשלושים דקות של כדורגל. לאחר 65 דקות עוד ניסיון של גביאדיני הפעם מזווית קשה מידי וניכר שהחלוץ מאוד רוצה להבקיע ולהחזיר לעצמו את הביטחון שאבד . בדקה ה68 הצלה ענקית של ריינה, אדר קיבל כדור מצוין מפרשיץ' למרכז הרחבה החלוץ שיחרר בעיטה חזקה אך הספרדי באינסטינקט חתולי השתטח היטב ומנע מהכדור את החדירה לרשת. דקה עוברת ושוב ריינה במקום הפעם לאחר בעיטה של פרשיץ'. רבע שעה לסיום גם האמשיק קיבל את ההזדמנות לשמוע את הקהל בסאן פאולו קורא בשמו, הקפטן הוחלף על ידי מרקו רוג ילד הפלא הקרואטי שעלה להופעת בכורה בסריה א' לאחר שהגיע בקיץ מדינמו זאגרב. גם אינטר ביצעה חילוף, רודריגו פלאסיו הוותיק החליף את קנדרבה שהיה חלש. פרשיץ' הגיע למצב נגיחה טוב אך לא היה מדויק דקה לפני סיום הזמן החוקי. השופט ריחם על אינטר ובשנייה שהשעון הגיע לדקה התשעים שרק לסיום. נאפולי מתאוששת בעוד אינטר מתרסקת. חניכיו של סארי ימריאו השבוע לליסבון על מנת להבטיח את מקומם בשמינית גמר ליגת האלופות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort