(ת)ורונטו

לאחר מפגש חצי הגמר המרתק בין הקבוצות בשבוע שעבר טורונטו ומונטריאל נפגשות לקרב המכריע על הכרטיס לגמר הגדול. כזכור במפגש הקודם זה היה נראה כי מונטריאל הולכת לדרוס את טורונטו לאחר שהובילה בצורה מוחצת 3-0 אך טורונטו הצליחה לחזור אל קדמת הבמה כאשר כבשה 2 שערי חוץ חשובים, שנותנים לה סיכוי טוב להצטרף אל סיאטל בגמר הגדול.

המשחק נערך ב אצטדיון בימו, טורונטו לעיני כ 31,000 צופים.

הרכבים:
טורונטו: אירווין, זבלטה, מור, האגנלד, מורוב, ג'ונסון, בראדלי, קופר, בייטאשור, ג'יובינקו, אלטידור
מונטריאל: בוש, איונגו, סימן, קאבררה, קאמרה, בארנארדלו, דונאדל, ברנייר, פיאטי, מנקוסו, אודורו

מחשק לא שקט היה ב,דרבי הקנדי" (טוויטר)
משחק לא שקט היה ב,דרבי הקנדי" (טוויטר)

המשחק יוצא לדרך
פתיחה חזקה מצד טורונטו שמצדה מספיק לה שער אחד לעלות מכיוון שכבשה 2 שערי חוץ. היא לוחצת את שערה של מונטריאל אך מוקדם בכדי לסכם.

דקה 12 מהומה במגרש עקב התקלות של אלטידור עם בארנארדלו כאשר בארנארדלו קיבל מכה בחזה מראשו של אלטידו והיה זקוק לקבל טיפול רפואי. לאחר התייעצות עם הרופאים הוא חזר למשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 16 קרן קצרה של טורונטו, ג'יובינקו מעביר לאלטידור את הכדור בתוך הרחבה אך הוא בעט את הכדור אל מעל המשקוף.

דקה 20 מונטריאל ניסתה למצוא את מזלה אך הכדור הורחק על יד הרחבה.

דקה 23 מורו קיבל כדור ענק על יד השוער היה צריך לסיים את זה לבדו אך ניסה למצוא את אלטידור ומונטריאל הרחיקה את הכדור

דקה 24 איזה משחק, לפני רגע טורונטו עמדה לכבוש ועכשיו פריצה ענקית של שחקנה של מונטריאל שהעביר כדור ענק אל אודורו שכבש בקלילות. שערו השני מול טורונטו, כבש גם במפגש הקודם.

דקה 35 טורונטו ממשיכה לנסות ג'וזי אלטידור מנסה לפרוץ לרחבה אך משיג קרן.

דקה 36 הקרן של אלטידור השתלמה לחלוטין 1-1 הגבהה נהדרת של ג'יובינקו, האגנלד נוגח והכדור מורחק היישר לרגליו של קופר שכובש את השיווין.

קרבות על כל כדור  (טוויטר)
קרבות על כל כדור (טוויטר)

דקה 44 לא יאמן מה שהולך פה 2-1 טורונטו. איזה משחק מדהים. הגבהה של ג'ובינקו לקורה הקצרה ונגיחה פשוט מושלמת של אלטידור משלימה את המהפך.

מחצית פשוט נהדרת באצטדיון הבימו מזכיר את המשחק הקודם שנערך בין הקבוצות, פשוט כדורגל נהדר אשר מלווה במספר רב של שערים, טורונטו נראת הרבה יותר רעבה ממונטריאל ויכולנו לראות זאת גם בדקות האחרונות של המשחק הראשון. בשלב זה טורונטו בשלב הבא, אך איני יודע למה לצפות במשחקים בין הקבוצות.

דקה 46 התקפה טובה של מונטריאל אך אדורו בועט חלש לידיים של אירווין.

דקה 52 מונטריאל משווה 2-2! טעות חמורה של השוער שהיה חייב לקחת את הכדור הזה, פיאטי קיבל כדור מהמחליף ונגאס, וספק הוכשל ברחבה, הוא בעט תוך כדי נפילה בחולשה רבה, אך השוער לא הצליח לתפוס את הכדור, וכרגע אנחנו בשיווין.

דקה 60 סימן יכול היה להביא למונטריאל את השער השלישי אך מכדור קרן נוח שקיבל לראשו נגד ברשלנות אל מעל המשקוף.

דקה 65 ללא ספק התהפכו היוצרות פריצה נפלאה של אדורו שמצא את מנקוסו שלא היה חד אל מול השער.

דקה 68 איזו דרמה!!! לא ייאמן 3-2 לטורונטו, כדור קרן קצר נוסף של טורונטו הגיע על האנגלד שנגח בעוצמה ולא הותיר סיכוי לשוערה של מונטריאל. במצב זה אנחנו הולכים להארכה.

דקה 73 דידייה דרוגבה נכנס במקומו של מתיאו מנקוסו למשחק, לקראת אחת מהופעותיו האחרונות בקבוצה, תלוי בתוצאה היום.

טורונטו מראה לכולם שכאשר היא כובשת היא חוזרת להציג את הכדורגל היפה שלה, היא לוחצת ללא הרף את שערה של מונטריאל אך אינה מצליחה למצוא את השער הרביעי.
לאחר 90 דקות של כדורגל התוצאה היה 3-2 ובסיכום 5-5 מה שאומר שאנחנו יוצאים להארכה. טורונטו מסכנת הרבה יותר ואף נראת הרבה יותר טוב למרות שנדמה היה בתחילת המחצית שמונטריאל חוזרת לעניינים.

בסוף טורונטו חגגה  (טוויטר)
בסוף טורונטו חגגה (טוויטר)

בדקות הראשונות של הארכה נראה כי מונטריאל התעוררה אך כזכור זה קרה גם בתחילת החצי השני.

דקה 95 כוכבה של טורונטו סבסטיאן ג'ובינקו נפצע ולא יכול להמשיך לשחק, חבל זה אמור היה להיות הערב שלו. בנואה שיירו הצרפתי החליף אותו.

דקה 97 4-2 לטורונטו זה שולח אותה ככל הנראה אל הגמר הגדול. שיירו שרק הרגע נכנס קיבל כדור ענק מבייטאשור כובש ורץ לחבק את ג'יובינקו.

דקה 99 לא יאמן איזו היסטריה, 5-2 לטורונטו אלטידור עובר את השחקן שלידו ומעביר פס ענק שריקיטס רק היה צריך לשים את הרגל שלו.

החצי הראשון של הארכה הסתיים וזה כבר גמור 5-2 לטורונטו.

בחצי השני מונטריאל עדיין מנסה אך היא לא מספיק מסוכנת והיא כבר מתחילה להפנים שמזה אי אפשר לחזור. אבל בכדורגל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.

דקה 112 קרן למונטריאל אך הכדור הורחק ללא בעיה.

דקה 119 מונטריאל נסתה לצמק אך נבעט כדור קל לשוער.

לאחר משחק ארוך ומהנה, אם הרבה לחץ ועניין טורונטו עושה היסטוריה והיא הקנדית הראשונה בהיסטוריה בגמר ה MLS שם היא תפגוש את סיאטל, ואם טורונטו ישחקו כמו שהם יודעים, הם גם יהיו הזוכים המאושרים בסופו של דבר לפי דעתי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית