חאמס: המחליף של המחליפים

חאמס זורק עוד הזדמנות לפח.
השחקן הקולומביאני של ריאל מדריד ביקש דקות נוספות בראיון שערך במדינתו בזמן ששהה עם נבחרתו "אני רוצה לשחק יותר אבל יש רק אחד שמחליט" מסר לזידאן. בשבת הוא חזר להרכב אחרי חודשיים שלא שיחק כשחקן הרכב בליגה והתבזה. המשחק מול ספורטינג גיחון לא היה בין המשחקים הטובים של ריאל מדריד העונה אבל החדשות הרעות עבור חאמס הן שהוא היה השחקן הגרוע ביותר של ריאל מדריד על הדשא. הנתונים מדברים בעד עצמם: ב-71 הדקות ששיחק הוא איבד הכי הרבה כדורים (16 פעמים), מסר הכי מעט מסירות (45 מסירות מתוכן 36 מדויקות) והשחקן עם הכי פחות אחוזים בזכייה בקרב על הכדור (33 אחוזים)… אבל מעבר לסטטיסטיקה חאמס היה פשוט לא רלוונטי במשחק של ריאל מדריד.

notihoy
לא רלוונטי למשחק של ריאל מדריד (notihoy)

בסיום המשחק זידאן נשאל שוב לגבי מצבו של הקולומביאני במסיבת העיתונאים: "אני לא חושב שהוא מנותק מהקבוצה. הוא עשה משחק כמו כולם, הוא שיחק את המשחק שלו. אולי חסר לו המשכיות…." סינגר עליו המאמן הצרפתי. למעשה, אחרי 71 הדקות שלו מול גיחון חאמס נמצא רק במקום ה20 מבחינת דקות משחק בסגל (569), לפניו נמצאים רק קאסמירו (409 דקות ופצוע מאז ה-18 לספטמבר), קונטראו (128 דקות), מריאנו (45 דקות) והשוער השלישי ינייאז שעדיין לא שיחק העונה.

מתוך 19 המשחקים ששיחקה ריאל מדריד העונה, חאמס פתח בהרכב רק מול אספניול, ויאריאל, דורטמונד, קלטורל ובשבת האחרונה מול ספורטינג גיחון. הוא עלה מהספסל בשבעה משחקים ולא שותף כלל גם כן, בשבעה משחקים.
ככל הנראה חאמס יחזור להרכב מחר במשחק הגומלין בגביע המלך מול קולטורל, משחק חסר כל ערך לאור העובדה שריאל מדריד הביסה את הקבוצה מלאון 7-1 במשחק הראשון בין השתיים. במידה וזידאן יתן מקום בהרכב ללוקאס ואסקס או איסקו בעקבות חסרונו של בייל וחאמס ימצא עצמו שוב בספסל במשחק הקלאסיקו בשבת הקרובה הוא ככל הנראה יתחיל לחפש מקום אחר. חאמס התרגל לראות עצמו מחוץ למשחקים החשובים עבור ריאל מדריד, בעונה הקודמת הוא לא שותף בניצחון הלבן על ברצלונה בקאמפ נואו (2-1), זידאן גם לא סמך עליו במשחק מול וולסבורג כשריאל מדריד הייתה צריכה לחזור מהפסד 2-0 במשחק הראשון, ואם זה לא מספיק הוא גם לא שותף בגמר ליגת האלופות. ובדרבי האחרון? הוא שיחק רק 7 דקות…
בעונה הראשונה שלו בריאל מדריד בשלב הזה של העונה הוא כבר עמד על 1,500 דקות משחק, הירידה בקצב המשחק והיותו דמות משנית בסגל של ריאל מדריד מביאה גם ביקורות מבית, בקולומביה כבר דורשים ממנו שינוי. "הוא צריך לחפש מקום אחר" אמר מאמן נבחרת קולומביה לשעבר, מאטורנה. "המעבר שלו לריאל מדריד היה מיותר" הוא הוסיף.

elmundodeportivo
זידאן לא סומך עליו? חאמס בספסל. (elmundodeportivo)

מיותר? לשני הצדדים.
חאמס אמנם נראה המפסיד העיקרי מהמצב הנוכחי שלו בריאל מדריד. הוא הגיע כהבטחה גדולה, אחרי מונדיאל מוצלח עבור נבחרת קולומביה, הוא היה השחקן הכי נחשק באירופה שהגיע מאמריקה הלטינית אבל המספרים לא משקרים, ריאל מדריד מפסידה לא מעט, כספים.

האימפריה ממדריד שילמה עבור חאמס 80 מיליון יורו בחוזה שנחתם לשש שנים. מבחינה אישית חאמס מרוויח 13.3 מיליון יורו עבור פירסום ו-7.7 מיליון ברוטו שכר שנתי. סה"כ 21 מיליון יורו… בשביל לשחק 569 דקות!
חשבון פשוט? חאמס עולה לריאל מדריד 36,906 יורו ל-דקת משחק!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נרד לעובי הקורה בשביל להכיל את המספרים שריאל מדריד מבזבזת על שחקן שעד כה לא הועיל כלל לקבוצה.
ריאל מדריד שילמה למונאקו על חאמס סכום העברה על סך 80 מיליון יורו בקיץ 2014, לאחר מכן ריאל מדריד סגרה עם השחקן סכום של 13.13 מיליון יורו עבור פירסום הקבוצה (דבר שהיה חשוב עבור הקבוצה להגדיל את הפופולריות שלה באמריקה הלטינית) לסכום המטורף הזה יש לצרף את סכום המשכורת השנתית שלו 7,759,380 מיליון יורו ברוטו במדוייק עפ"י Football Leaks שחשפו את החוזים של שחקני ריאל מדריד.
עפ"י הנתונים הללו חאמס עולה לריאל מדריד יותר מכריסטיאנו רונאלדו שהאריך חוזה לא מזמן והשכר שלו הרבה יותר גבוה משל הקולומביאני, 25 מיליון נטו (45 מיליון ברוטו). סכום ההעברה של רונאלדו כבר שולם במלואו (ריאל מדריד שילמה 96 מיליון יורו עבור שש עונות, כריסטיאנו בריאל מדריד כבר שמונה עונות…) מה שאומר, שריאל מדריד משלמת רק עבור השכר שלו 45 מיליון יורו ברוטו. רונאלדו שיחק עד כה 1,301 דקות משחק מה שאומר שדקת משחק שלו שווה 34,588 יורו, 2,318 יורו פחות מחאמס.

diariogol
דקת משחק של חאמס עולה יותר משל רונאלדו (diariogol)

 

חאמס חווה את התקופה הכי קשה שלו בריאל מדריד, הוא מרגיש שזידאן פשוט לא סופר אותו.
וידאו שפורסם בתוכנית הספרדית Jugones הראה את חאמס המיואש, במהלך משחק ליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון, כל שחקני הספסל השתוללו כשראו את הכניסה הברוטלית בקובאצ'יץ' בזמן שחאמס לא קם מהספסל ונראה אדיש למצב. לא שחלילה יש לו משהו אישי נגד קובאצ'יץ', המצב שלו בקבוצה גורם לו להיות אפתי למה שקורה גם על המגרש.

המחליף של המחליפים.
אולי הקש ששבר את הגב הגמל הוא העובדה שמלבד היותו שחקן ספסל כמעט קבוע, הוא הפך להיות חילוף אחרון ואם הוא משחק בהרכב הוא הראשון שמוחלף.
כשפתח בהרכב מול אספניול קאסמירו הוחלף לפניו רק מפני שנפצע, מול ויאריאל למרות שבישל לראמוס את שער השיוויון הוא היה המוחלף הראשון. בסופרקאפ האירופי כשריאל מדריד שיחקה בלי בייל, בלי כריסטיאנו ועם בנזמה פצוע חאמס נכנס כחילוף שלישי ואחרון. גם באנוטה עם רונאלדו על המגרש ובלי בנזמה הפצוע, הוא נכנס כחילוף אחרון.
ואם נסתכל קרוב יותר, בקלדרון ריאל מדריד החסירה את קרוס, קאסמירו ומוראטה, אפילו בנזמה לא היה כשיר בשביל לפתוח בהרכב (נכנס כמחליף), חאמס לא השלים אפילו 10 דקות משחק.

marca
תמיד אחרון, המחליף של המחליפים. (marca)

כשקיבל את ההזדמנות ופתח שוב בהרכב הוא לא הוכיח את עצמו, אם בתחילת העונה הייתה שאלה מי ראוי יותר להישאר בסגל של ריאל מדריד אחרי קיץ אינטנסיבי, כבר בתחילת דצמבר איסקו זוכה בכל הקופה. חאמס לא נותן את המספרים שמצפים ממנו, במשחק האחרון הוא אפילו לא ידע לתקשר על המגרש עם בייל ורונאלדו ולאחר מכן גם עם בנזמה. רק כשאיסקו נזרק למשחק, הבלאנקוס הצליחו לאזן ולהציל את המשחק וכאן מתחילה הבעיה האמיתית עבור חאמס. כל מה שמצליח לו בנבחרת קולומביה לא בא לידי ביטוי בריאל מדריד, חוץ מבעיטה אחת מחוץ לרחבה מול גיחון לא נרשם שום דבר חיובי מהמשחק עבורו. כשזידאן יפתח את הפנקס ויתכנן את ההרכב לקלאסיקו אני בספק אם חאמס יהיה אופציה, אבל אם בכל זאת המאמן הצרפתי יפרגן לכוכב הקולומביאני בחסרונו של בייל. חאמס יהיה חייב לתת נוקאאוט בשביל לא להיות זה שעוזב את ריאל מדריד, אולי עוד בינואר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort