מחצית אחת הספיקה: 2-0 לב"ש על הפועל כפ"ס

למרות יכולת לא טובה הפועל ב"ש שוב מנצחת. מאור בוזגלו בעוד כדור חופשי לפנתיאון סידר לקבוצתו יתרון לאחר שסימוביץ' הורחק. נוואקמה הכפיל אחרי בישול של לוסיו. כפ"ס נשארת עם המחמאות וקרבות התחתית.

לאחר תצוגת התכלית מול אינטר הגדולה ורגע לפני הנסיעה לאנגליה למשחק של להיות או לחדול מול סאות'המפטון, הפועל ב"ש חוזרת לליגה, הלחם והחמאה של ברק בכר ושחקניו. הם רוצים להמשיך ולתפוס מרחק ממכבי ת"א הדולקת אחריהם בטבלה. מנגד שרון מימר פוגש את המועדון בו שימש כעוזר מאמן במהלך החצי הראשון מהעונה אשתקד, עד שהתמנה למאמן הירוקים מהשרון. כפ"ס עצמה קיוותה אולי לנצל את האופוריה בקרב אלופת המדינה. מיכאל אוחנה שלצערו לא נטל חלק במשחק ההיסטורי ביום חמישי עקב אי רישומו לאירופה, פתח בהרכב הערב, כמו גם מהרן ראדי שחוזר להרכב. כובש שער הניצחון מול אינטר בן שהר, פתח בהרכב על חשבון לוסיו כמו גם מתן אוחיון שהחליף את בן ביטון בעמדת המגן הימני כמו גם גיא חיימוב בין הקורות. מימר נתן את הקרדיט לסטויאנוביץ' בחוד שמאידך אלי אלבז פתח על ספסל המחליפים.
אצטדיון לויטה היה גדוש הערב גם מצד הקהל הביתי שהגיעו לתמוך בקבוצתם וגם מצד 1500 אדומים מהדרום. כצפוי ב"ש פתחה את המשחק בצורה נינוחה למדי, שחקניה הניעו כדור בינם לבין עצמם במטרה לעייף את הקישור הירוק. בדקה השביעית בעיטה חזקה של ראדי מרחוק מצאה את רן קדוש ערני, השוער התמקם היטב והדף עם שני אגרופים את הפצצה ששחרר הקשר באדום. בדקה ה-18 רז כהן אותת סימני חיים גם מקרב המארחת, אך הבעיטה של הקשר הלכה לעבר החומות הצפוניות של אצטדיון לוויטה. הפועל ב"ש התקשתה בתחילת המשחק מול הקישור המעובה של כפ"ס.
בדקה ה-25 סוף סוף מהלך כדורגל ראוי לשמו. מיכאל אוחנה במסירת עומק נהדרת למיחאי קורהוט, קדוש יצא לכיוונו על מנת לחסום את הזווית לשער, הרומני הרים לעבר רחבת החמש, אך הכדור הורחק על ידי סימוביץ' לקרן. בדקה ה27 מצב מצוין דווקא לכפר סבא, רז כהן קיבל כדור מצוין ברחבה ושיחרר בעיטה שטוחה ועצמתית, הכדור שרק ליד העמוד השמאלי.

לאחר חצי שעה של כדורגל, עוד כניסה לרחבה של רז כהן, הפעם לאחר דאבל פס עם טל איילה נהדפה על ידי הגנת ב"ש. כפ"ס החלה לתת את הטון במשחק בעוד שחקני אלופת המדינה התקשו לצאת קדימה. אך למרות הלחץ חניכיו של מימר המשיכו בעמידה טקטית מבוקרת ונתנו לב"ש להמשיך בהנעת כדור נטולת תכלית. עוד מצב ענק לקבוצה מהשרון, שתי דקות לסיום המחצית, סטויאנוביץ' מצא את עצמו לבד מול חיימוב אחרי מסירה מצוינת של איילה. אך שוער הנבחרת לשעבר, שהפך לשוער משנה אצל הדרומיים יצא לעבר החלוץ הסרבי וחסם את הבעיטה היטב. הצלצול הגואל הגיע מהמשרוקית של זיו אדלר, ואין ספק שברק בכר לא מרוצה מהמשחק של קבוצתו. 0-0 די משמים בהפסקה.

בן שהר כנראה מתפקד יותר טוב כסופר-סאב. ואכן, אחרי מחצית חלשה הוחלף חלוץ הנבחרת ולוסיו נכנס לחוד, כמו גם בן ביטון שנכנס במקום מתן אוחיון עם פתיחת המחצית השנייה. כפר סבא המשיכה להיות דינאמית בהתקפה, שלוש דקות מפתיחת המחצית איילה עם עוד כדור עומק מצוין אך חיימוב הקדים את סטויאנוביץ' והרחיק ברגלו. בדקה ה-53 אוהדי ב"ש חשבו שמד הלחץ ירד קצת. הרמה של בוזגלו מאגף ימין מצאה את ראשו של טוני וואקמה שהיה חלש להחריד במחצית הראשונה, הניגרי נגח היטב אך הכדור נעצר בידו של סימוביץ', אדלר שרק והצביע לעבר הנקודה הלבנה. וואקמה עצמו ניגש לבעוט אך רן קדוש זינק היטב והדף את הבעיטה. כפר סבא עדיין במשחק. מימר חיפש להמשיך את היציאה המהירה להתקפה ולכן בדקה ה-59 אלי אלבז נכנס במקום סטויאנוביץ'.

שער ענק של בוזגלו (דף הפייסבוק הרשמי הפועל כ"ס).
שער ענק של בוזגלו (דף הפייסבוק הרשמי הפועל ב"ש)

אין מה לעשות, המשחקים באירופה משפיעים וקשה לרדת לקרקע. ב"ש המשיכה לתקוף ולאחר שעה של כדורגל הפעם וואקמה הרים מהאגף שלו לעבר בוזגלו שהתרומם היטב אך הנגיחה שלו הייתה חלשה והלכה לידיו של קדוש. תרגיל מעניין מבעיטה חופשית השאיר את חן דלמוני במצב בעיטה, אך המגן שחרר בעיטה שהייתה יותר קרובה לכביש 40 מאשר לשער.
בדקה ה-65 כפר סבא נשארת בעשרה שחקנים. סימוביץ' שקיבל צהוב על נגיעת היד ברחבה ספג צהוב שני לאחר שהכשיל את מיכאל אוחנה קרוב לרחבת השש-עשרה, הבלם הסרבי רק חזר מהשעיה וכבר סופג עוד אדום. את הבעיטה החופשית לקח מאור בוזגלו ששחרר כהרגלו יצירת אומנות מרגלו הישר לרשת ,1-0 לאלופה, למרות יכולת מרשימה מצד חניכיו של מימר שעכשיו נמצאים גם בנחיתות מספרית. לאחר שדווקא היה בינוני יחסית בחמישי, הפעם בוזגלו מגיע לרגע האמת כשצריך אותו בליגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שני האסים של ב"ש שוב מביאים לבכר נקודות ברגעים המכריעים (״שבע בום״)
שני האסים של ב"ש שוב מביאים לבכר נקודות ברגעים המכריעים (״שבע בום״)

לאחר השער מימר ביצע חילוף שני כשהוציא את צ'יבוטה והכניס את תומר לוי ההגנתי . בדקה ה-69 מבצע אישי של וואקמה הסתיים בהרמה מדויקת לראשו של לוסיו, הברזילאי נגח מדויק אך חלש ורן קדוש זינק היטב וקלט את הכדור. הלחץ האדום גבר, בעיטה של ראדי מחוץ לרחבה חלפה מעט מעל המשקוף. רבע שעה לסיום מהלך אישי מרשים של אוחנה הוביל להחמצה כפולה מצידו, הבעיטה הראשונה נהדפה על ידי קדוש, בחזרה לרגל של שחקן הנבחרת הצעירה שבעט את הריבאונד לשמיים. שתי דקות לאחר מכן, אוחנה סיים את חלקו במשחק ובמקומו נכנס מוחמד גאדיר. ראדי המשיך את המטווח מחוץ לרחבה ושיחרר עוד בעיטה שעברה קרוב לשער. עוד מצב טוב היה לטוני וואקמה שסידר לעצמו בעיטה, אך שוב לא מספיק מדויק. בדקה ה-86 היתרון הוכפל, בוזגלו התחיל התקפה מתפרצת העביר כדור ללוסיו שהתניע מנועים חדר לרחבה והעביר מסירת רוחב לוואקמה שדחק מקרוב. גם ביום פחות טוב וואקמה שוב עושה את ההבדל עבור בכר. דקה לאחר מכן עוד מהלך קבוצתי של ב"ש הסתיים בבעיטה נוספת של ראדי שתפקד הערב כמבריח יונים. בוזגלו בעוד כדור נהדר ללוסיו, אך הברזילאי בעט חלש וקדוש לקח את הכדור. בסיום עוד ניצחון לאלופת המדינה למרות משחק קשה מול יריבה עיקשת.

הפועל ב"ש:
גיא חיימוב, מתן אוחיון (בן ביטון ,45), שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהרן ראדי, מיכאל אוחנה (מוחמד גאדיר, 77), טוני נוואקמה, מאור בוזגלו, בן שהר (לוסיו,45).
הפועל כפ"ס:
רן קדוש, ליאור לוי, דושאן מטוביץ', סלובדאן סימוביץ' (הורחק ,65), איציק כהן, חן דילמוני, דייגו קאצ'ובה, רז כהן, טל איילה (עומר פדידה, 81), מאוויס צ'יבוטה ( תומר לוי,66), סלבישה סטויאנוביץ' (אלי אלבז, 59).

טוני נוואקמה כובש שער הניצחון (דף הפייסבוק הרשמי הפועל כפ"ס).
טוני נוואקמה כובש שער הניצחון (דף הפייסבוק הרשמי הפועל ב"ש)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort