צ'ולו ג'וניור: ג'ובאני סימאונה מפרק את יובה

האלופה נעצרה אצל גנואה בזכות משחק ענק של ג'ובאני סימאונה (בנו של דייגו). לאציו ואטאלנטה ממשיכות להיצמד לצמרת הגבוה

גנואה-יובנטוס 1-3

חניכיו של מאסימליאנו אלגרי הגיעו היום למאראסי במטרה להמשיך ולבסס את מעמדם במקום הראשון. שחקני יובה הגיעו מעודדים מהקמבק מול סביליה וההעפלה לשמינית גמר ליגת אלופות. אך נראה שהגברת הזקנה לא לקחה בחשבון שיש גם יריבה עיקשת מולה, שיש מאחוריה קהל דוחף ואצטדיון ביתי בו נאפולי כשלה לנצח ומילאן ספגה תבוסה קשה. המארחת הגיע למשחק עם מאזן סימטרי במיוחד של 4-4-4, ארבעה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. אך מה שקרה על המגרש בהחלט לא היה מאוזן.
לאלגרי היו מספר בעיות שנאלץ להרכיב את מהדי בנעטיה וליכשטיינר כבלמים לצד בונוצ'י, בזמן שקייליני פותח על הספסל וברזלי בכלל לא התלבש. כמו כן, גם היגוואין לא היה כשיר במאה אחוז ופתח על הספסל, ודיבאלה בכלל לא היה בסגל. מנדז'וקיץ פתח לצד קוואדרדו בחוד.

סימאונה חוגג צמד ענק (the curva).
סימאונה חוגג צמד ענק (the curva)

ההגנה של יובה כידוע נחשבת לאחת החזקות באירופה, היריבה הגדולה שלה על תואר זה היא ללא ספק אתלטיקו מדריד' שגם מתהדרת בהגנת ברזל (אם כי העונה מעט פחות). אז אין ראוי יותר מלהקפיץ ולהמם את אלופת איטליה מאשר ג'ובאני סימאונה, הבן של, שמכניע את בופון לאחר טעות קשה של בונוצ'י והתקפת בזק של האדומים כחולים. האורחת ניסתה לחזור למשחק במהרה אך נגיחה של קורדראדו מצאה את מאתייה פרין שוער המארחת, מוכן. 10 דקות לאחר כיבוש השער הסנסציה החלה לקרום עור וגידים. מהלך ענק של לז'וביץ באגף הימני הסתיים בהרמה מדודה לסימאונה שבנגיחת דג שם את הכדור ברשת. שער שני לבן האצולה הצעיר שהגיע בקיץ לקבוצה. בדקה ה28 זה כבר בליץ, קרן של המארחת ששוב ניצלה בלבול בהגנת יובה, בסיום המהלך ריגוני בעט מקרוב כדור שפגע במשקוף משם הכדור ניתז לראשו של אלכס סנדרו ולתוך שערו שלו. 3-0 ענק לגנואה במחצית משוגעת, הצרות של אלגרי נמשכו עם פציעה של בנוצ'י שיצא במהלך המחצית הראשונה ובאלופה יקוו שמדובר בפציעה קלה.

מירלאם פיאניץ', שער ענק של הבוסני רק צימק (הפייסבוק הרשמי של יובנטוס).
מירלאם פיאניץ', שער ענק של הבוסני רק צימק (הפייסבוק הרשמי של יובנטוס)

יובנטוס פתחה את המחצית השנייה בלחץ כבד ובאגרסיביות, אך פיאניץ' ומנדז'וקיץ' לא היו מדויקים. אלגרי החליט ללכת על כל הקופה ולהכניס את היגוואין במקום ליכשטיינר במהלך של הכול או כלום. בדקה החמישים ושבע עוד טעות בהגנת יובה כמעט וסידרה לסימאונה שלושער ענק, אבל בופון מנע זאת ממנו. הצרות של אלגרי המשיכו כשגם דני אלבס נפצע, והצוות הרפואי נאלץ לפנותו באלונקה. בדקה ה-81 נשרקה בעיטה חופשית לזכות האורחת. פיאניץ' ניגש לבעוט וסובב בצורה נפלאה את הכדור מעל החומה לתוך החיבור השמאלי. שחקני יובה שאבו עידוד מהשער המצמק והמשיכו לתקוף. לרוע המזל, מריו מנדז'וקיץ' בעט מעל השער כדור שקיבל מקורדראדו. בדקה ה-86, עוד בעיטה של הזברות עברה מעל השער, הפעם מרגלו של סטפאנו סטורארו שנכנס כמחליף. בסיום ניצחון ענק לגנואה על אלופת איטליה שסופגת הפסד שלישי ברציפות.

פאלרמו- לאציו 1-0

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האורחת מרומא הגיע לדרום איטליה במשחק שפתח את יום ראשון . קרב קצוות מובהק בין חניכיו של אינזאגי שנמצאים במקום ה4 שמנגד פאלרמו מתחת לקו האדום. אימובילה כמעט ונתן את היתרון בפתיחה אך הנגיחה שלו פגעה במשקוף. בדקה ה31 סימונה אינזאגי קיבל סיבה לחייך. פיליפה אנדרסון שלח את באסטה במסירת עומק, המגן העביר מסירת רוחב למרכז אותה דחק מילנוקביץ'-סאביץ' לתוך הרשת. למרות הרחקה גונזאלס בדקה ה87 הביאנקוסלסטי שמרו על התוצאה ורשמו משחק תשיעי ללא הפסד, בעקבות הניצחון חניכיו של אינזאגי עולים למקום ה3 ויקוו למעידה של היריבה העירונית על מנת להישאר שם בסיום המחזור.

סימונה אינזאגי, לאציו ממשיכה להיצמד לצמרת (הפייסבוק הרשמי של לאציו).
סימונה אינזאגי, לאציו ממשיכה להיצמד לצמרת (הפייסבוק הרשמי של לאציו)

קרוטונה- סמפדוריה 1-1
אחרי הקאמבק האדיר מול סאסואלו במחזור שעבר, סמפדוריה התארחה הערב אצל קורטונה. אך דווקא האחרונה בטבלה עלתה ראשונה ללוח התוצאות בזכות שער של דייגו פלסינלי סמוך לשריקה למחצית. סמפדוריה חזרה למשחק בזכות שער שיווין של ברונו פרננדס בדקה ה-72. המשחק הסתיים בחלוקת נקודות שאינה טובה לשתי הקבוצות.
קליארי- אודינזה 1-2
המארחת עלתה ליתרון אחרי 35 דקות של כדורגל, מפנדל מוצלח של פריאס. זו גם הייתה תוצאת המחצית. בדקה ה-51 פופאנה השווה את התוצאה, אך שבע דקות לאחר מכן מרקו סאו החזיר את היתרון לקבוצה מסרדיניה. קליארי מתרחקת מאודינזה והתחתית ומעפילה לפחות באופן זמני למקום התשיעי בטבלה.

בולוניה-אטלאנטה 2-0
חניכיו של גאספריני שחווים עונה אדירה עד כה, התארחו בבולוניה. אנדרה מאסיילו המגן, העלה את האורחים ליתרון רבע שעה מפתיחת ההתמודדות. קורטיץ' הכפיל את התוצאה בדקה ה68. זו הייתה תוצאת הסיום. עוד ניצחון נהדר של ה"לה-דיה" שתקווה למעידה של רומא היום בערב.

תוצאות מחזור 14 עד כה (סריה א')
תוצאות מחזור 14 עד כה (סריה א')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort