יוצאים למילואים

בזמן שקבוצות המילואים של ברצלונה (ברצלונה ב׳) וריאל מדריד (ריאל מדריד קסטיליה) מדשדשות בליגה השלישית בספרד, עולה כח חדש בזירת קבוצות המילואים המקומיות שכובש את פסגת ליגת המשנה. הכירו את סביליה אתלטיקו, קבוצת המילואים של הקבוצה הנהדרת מאנדלוסיה.

תקופה פשוט נהדרת. סביליה אתלטיקו.
תקופה פשוט נהדרת. סביליה אתלטיקו. (AS)

כידוע, כל קבוצה בספרד שמכבדת את עצמה, מקימה קבוצת מילואים על מנת ששחקניה הצעירים יוכלו לקחת טעימה מ"המגרש של הגדולים" ולשחק מול קבוצות בוגרות בליגות הראשונות בספרד. כבר כמעט 90 שנה פועלות קבוצות המילואים בספרד. בין מועדוני המילואים הללו ניתן למצוא שמות גדולים, החל מריאל מדריד, ברצלונה, ולנסיה ואתלטיק בילבאו ועד למועדונים שקבוצתן הבוגרת אף היא משחקת בליגות הנמוכות כמו ויאדוליד וסראגוסה. לקבוצות הספרדיות חשוב לבחון היטב את שחקניהן הצעירים והמיזם שלהן הוא דרך נפלאה להציב דור המשך איכותי לליגה הספרדית ולשאר הליגות באירופה.

כמו בזירת הקבוצות הבוגרות, גם אצל קבוצות המילואים שתי הקבוצות החזקות ביותר הן ריאל מדריד וברצלונה. עד לפני שנים אחדות שתי קבוצות המילואים של שני המועדונים הבכירים בספרד היו חלק בלתי נפרד מעשרת הקבוצות החזקות בליגת המשנה. תחילה היו אלה הנערים מעיר הבירה שלא יכלו לשאת את עזיבתם של שלושת שחקני המפתח שלהם- אלבארו מוראטה, נאצ׳ו פרננדז וחסה רודריגז, מה שהוביל לנשירתם לליגה השלישית. בהמשך, גם חבריהם מקטלוניה הצטרפו בגלל אותה הסיבה. נכון לכתיבת שורות אלו, ריאל מדריד קסטיליה ממוקמת שביעית בבית השני של הליגה השלישית וברצלונה ב׳ במקום הראשון בבית השלישי.

מפסגת ליגת המשנה אל הליגה השלישית. הקלאסיקו של המילואים.
מפסגת ליגת המשנה אל הליגה השלישי. הקלאסיקו של המילואים.(AS)

בניגוד לשני המועדונים הגדולים שחווים כישלונות מצד קבוצות המילואים שלהם, בסביליה יכולים להיות מאד אופטימיים לגבי דור העתיד- סביליה אתלטיקו היא קבוצת המילואים היחידה שמשחקת בליגת המשנה בספרד, ואם זה לא מספיק, כרגע היא ממוקמת במקום השלישי בליגה (אך גם אם תסיים בין שלושת הראשונות לא תזכה להעפיל לליגה הראשונה על פי החוקה מפני שהיא שרק קבוצה אחת מכל מועדון יכולה לשחק בלה ליגה). קבוצת המילואים של סביליה הוקמה בשנת 1958 בתור "קלאב דפורטיבו פוארטו", בשנת 1961 שינתה את שמה ל"סביליה אתלטיקו", הפכה ל"סביליה ב׳" בתחילת שנות ה-90 וחזרה לשם הנוכחי לפני כעשור. את הופעת הבכורה שלה בליגת המשנה ערכה בשנת 2007, לאחר שתי עונות חזרה לליגה השלישית ובעונה שעברה העפילה לאחר שבע שנים בחזרה לליגת המשנה אחרי דו קרב פנדלים דרמטי מול יידה אספורטיו בפלייאוף ההעפלה.

גם הוא מבית היוצר של סביליה אתלטיקו. חסוס נבאס
גם הוא מבית היוצר של סביליה אתלטיקו. חסוס נבאס (BR)

בקבוצת המילואים שהביאה לכדורגל העולמי שמות גדולים בדמותם של חסוס נבאס, דייגו פרוטי, אנטוניו פוארטה המנוח, סרחיו ראמוס, דייגו קאפל, חוסה אנטוניו רייס, אלברטו מורנו וסלבה באייסטה, מככבים בימים אלו שני שחקני הכנף איבי לופז בן ה22 שכבש שישה שערים ובישל שניים נוספים ב14 משחקי ליגה וקורו סאנצ׳ס בן ה20 שכבש שלושה שערים ובישל מספר שערים זהה. מלבד שני שחקני ההתקפה, בסביליה וכן בקבוצות אחרות בוחנים את צירופם של המגן הנפלא חוסה מטוס והקשר ההתקפי בורחה לאסו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
עניין של זמן עד שיקרע רשתות בלה ליגה. איבי לופז.
עניין של זמן עד שיקרע רשתות בלה ליגה. איבי לופז. (AS)

שחקני הבית המצוינים של סביליה גרמו לה להפוך לאחת הקבוצות הטובות בעולם בשנים האחרונות ואם קבוצת המילואים של הלבנים מאנדלוסיה ימשיכו לתת את הסחורה, אין סיבה שסביליה תפסיק את המגמה הנהדרת בה היא נמצאת כיום.

לא שוכח מאיפה הוא הגיע. סרחיו ראמוס ודגל אנדלוסיה
לא שוכח מאיפה הוא הגיע. סרחיו ראמוס ודגל אנדלוסיה(AS)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort