סיכום המחזור ה-12 בבונדסליגה

במסגרת המחזור ה-12 בליגה הגרמנית, שוחקו בימים שישי ושבת משחקים חמים, כשבמוקד, דורטמונד מאכזבת עם הפסד 2-1 בפרנקפורט, באיירן מינכן יוצאת ממיני המשבר עם ניצחון, תיקו 2-2 בין המבורג לורדר ברמן בדרבי הצפון, אינגולשטאט בתיקו 1-1 מול וולפסבורג במפגש תחתית חשוב, ושתי תוצאות תיקו נוספות בצמרת הלוהטת של הליגה.

המשחקים המרכזיים:

מה נשתנה? – דורטמונד נגד פרנקפורט: 2-1 לפרנקפורט

בורוסיה דורטמונד מסתבכת פעם נוספת, כאשר היא מפסידה לאיינטראכט פרנקפורט בתוצאה המאכזבת 2-1, וכעת נמצאת 9 נקודות מהמקום הראשון. לאחר שני הניצחונות המדהימים של השוורצגלבן (1-0 מול באיירן מינכן, 8-4 מול לגיה ורשה), הגיעה דורטמונד לביתם של האדומים, ובמקום לנצל את הכושר המדהים של פייר אמריק-אובמיינג (שהבקיע את השער המצמק) וחזרתו המטורפת של רויס (שהיה ידוע כי יעלה מהספסל), פעם נוספת, ההגנה של הצהובים-שחורים בוגדת בה, והיא יוצאת ללא ניצחון בפעם ה-6 העונה (מאזן ניצחונות של 50%). פרנקפורט מתחלפת עם דורטמונד ועולה למקום השלישי בטבלה, ותקווה לאיבוד נקודות, או למשחק ללא שערים של הרטה ברלין מחר, כדי להישאר על הפודיום. דורטמונד תנסה לצאת לדרך חדשה, כשמחזור הבא תפגוש את בורוסיה מונשנגלאדבך, בדרבי הבורוסיות הלוהט.

פרנקפורט מנצחת את דורטמונד -אתר הבונדסליגה
פרנקפורט מנצחת את דורטמונד -אתר הבונדסליגה

יצאה מהמשבר? באיירן מינכן נגד לברקוזן: 1-2 לבאיירן מינכן

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בעקבות שני ההפסדים האחרונים של מינכן (1-0 מול דורטמונד, 3-2 מול רוסטוב), חזרה הקבוצה לאליאנץ ארנה וניצחה את לברקוזן בתוצאה 2-1, כשמאטס הומלס מבקיע את שער הניצחון, וטיאגו מוכיח כי גם לשים את הכדור ברשת הוא יודע. לברקוזן לא מצליחה פעם נוספת לנצח (במשחק האחרון עשתה תיקו 1-1 מול צסק"א מוסקבה), ולכן תוכל לרדת למקום ה-10 בטבלה בסוף המחזור (אם שאלקה תנצח מחר). באיירן איבדה את המקום הראשון בליגה לעולה החדשה לייפציג, ולכן הניצחון הזה יקר מאוד להמשך העונה, ובמיוחד לקרלו אנצ'לוטי, שספג ביקורות רבות על שיטת המשחק והרכות באימוני הקבוצה. במחזור הבא, באיירן תצא למיינץ, ותנסה להשאר כמה שיותר צמודה ללייפציג. לברקוזן תארח את פרייבורג החבולה, בתקווה לעלות גבוה לצמרת הלוהטת של הליגה.

הומלס משאיר את שלושת הנקודות בבית -אתר הבונדסליגה
הומלס משאיר את שלושת הנקודות בבית -אתר הבונדסליגה

המצב לא טוב – המבורג נגד ורדר ברמן: תיקו 2-2

שתי מעצמות העבר של הכדורגל הגרמני, נפגשו בהמבורג במטרה לצאת ממלתעות הקו האדום (ורדר הייתה במקום ה-16, המבורג במקום ה-18 והאחרון). תיקו ה- 2-2 לא בדיוק מספק אף קבוצה, כי כל אחת נשארה היכן שהיא התחילה, המבורג אחרונה, וברמן מעט מעליה. לפני תחילת המשחק, קיוו במחנה הכחול ליצור מומנטום חיובי, לאחר שהוציאו תיקו יוקרתי מול קבוצת הצמרת הופנהיים, אך לאחר 12 מחזורים, הם צברו רק 4 נקודות (ארבע תוצאות תיקו, אפס ניצחונות), והם המועמדים הגדולים ביותר לירידה המסתמנת מזה שנים רבות. גם לורדר ברמן אין הרבה סיבות לשמחה, למרות הנקודה שהושגה, כי גם הם יכולים למצוא עצמם מחוץ לבונדסליגה בסוף העונה.

חלוקת נקודות בדרבי הצפון -אתר הבונדסליגה
חלוקת נקודות בדרבי הצפון -אתר הבונדסליגה

בליגה משלה – פרייבורג נגד לייפציג: 4-1 ללייפציג

העולה החדשה והמועדון בן 7 השנים בלבד, ממשיך לקרוע כל רשת אפשרית בגרמניה, כשהוא מבסס עצמו במקום הראשון מחזור נוסף, ולאחר ניצחון חוץ מוחץ בפרייבורג (4-1). לאחר ההפסד של באיירן מינכן לדורטמונד בשבוע שעבר, עלתה לייפציג לראש הטבלה, ותישאר שם שבוע נוסף, בעקבות הניצחון השבוע. טימו ורנר הצעיר, כנראה חלוץ העתיד של נבחרת גרמניה, הבקיע צמד וממשיך לעלות בטבלת כובשי השערים של הליגה, יום אחרי יום, מחזור אחרי מחזור, ולמרות השנאה הרבה של האוהדים הגרמניים כלפי הקבוצה, את הכישרון של הקבוצה המדהימה הזו אף אחד לא ייקח ממנה, ונראה אם היא תמשיך את שליטתה גם במחזור הבא, כשתפגוש את שאלקה הלוהטת.

פשוט בליגה אחרת -אתר הבונדסליגה
פשוט בליגה אחרת -אתר הבונדסליגה

לאט ובעדינות – אינגולשטאט נגד וולפסבורג: תיקו 1-1

קבוצתו של אלמוג כהן (שהשלים 90 דקות) ברצף של תוצאות תיקו, ו-וולפסבורג מנסה ללא הצלחה לצאת מתחתית הטבלה, אך ללא הצלחה, כי שתי הקבוצות נפרדו אחת מהשנייה בתיקו המאכזב 1-1. לאחר שעלו בעונה שעברה לבונדסליגה, אינגולשטאט נמצאת במקום ה-17, רק שתי נקודות מתחת לקו האדום, אך גם מול וולפסבורג המתקשה, הקבוצה לא מצליחה להשיג את כל שלושת הנקודות, כפי שעשו רק פעם אחת העונה.

שוער וולפסבורג מציל לקבוצתו נקודה יקרה -אתר הבונדסליגה
שוער וולפסבורג מציל לקבוצתו נקודה יקרה -אתר הבונדסליגה

שאר המשחקים:

מנשנגלאדבך נגד הופנהיים: תיקו 1-1

קלן נגד אאוגסבורג: תיקו 0-0

משחקי מחר:

שאלקה נגד דארמשטאט

הרטה ברלין נגד מיינץ

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort