סטטוס קוו: בשקישהיר ממשיכה להיות במקום הראשון גם השבוע

גלאטסראיי הצליחה לגבור על בורסהספור ולשפר את מעמדה, אלאניהספור גברה 3-0 על קייסריספור ויצאה מהתחית והקרב לוהט על המקום הראשון נגמר בתיקו.

אם היית שואלים את אוהדי הכדורגל הטורקי מי תהיי הקבוצה הטובה ביותר בליגה היית מקבלים ככל הנראה תשובות כמו בשיקטאש, פנרבחצ'ה וגלאטסראיי, אלא ש-12 מחזורים אחרי פתיחת העונה נראה שדווקא איסטנבול בשקישהיר תלך כל הדרך אל התואר. הקבוצה המפתיעה רשמה פתיחת עונה מושלמת כשב-11 משחקים היא לא מפסידה ועושה רק שתי תוצאות תיקו ועל הדרך מספיקה לנצח את גלאטסראיי ופנרבחצ'ה, היום מגיע עוד מבחן עבורם אלופת טורקיה –  בשיקטאש, שעושה נפלאות באירופה ונמצאת רק שתי נקודות מתחת לבשקישהיר, במידה והאחרונה תנצח היום זו תיהיה הכרזת כוונת ענקית לאחר שכבר עברה את כל אריות הליגה. כדי לנצח את משחק העונה הזאת יצטרכו חניכיו של אבצ'י, מאמן בשקישהיר, לעשות שני דברים משמעותיים: דבר ראשון להמשיך בהנעת הכדור הסבלנית שלהם שיוצרת עבורם התקפות חשובות ודבר שני לתת הגנה טובה ולסגור את שחקני המפתח של בשיקטאש שעושים כרצונם בליגה.

מהצד השני, בשיקטאש, אלופת טורקיה, פתחה את העונה בצורה נהדרת כשהיא לא מפסידה בליגה אך עושה 3 תוצאות תיקו ונמצאת שתי נקודות מהמקום הראשון. באירופה, בשיקטאש היא אולי השם החם ביותר בליגת האלופות אחרי שניצחה את נאפולי וחזרה מ3-0 ל3-3 מול בנפיקה כשהיא עדיין בתמונת העלייה וללא הפסד אחד. היום מגיעה משחק חשוב עבורם ובמידה וינצחו אותו תראה הקבוצה כי בשונה מיריבותיה היא כן תנצח את הקבוצה המפתיעה של העונה. כדי לנצח חניכיו של גונש –  מאמן בשיקטאש, יצטרך להדגיש בפני חבריו שני דברים: דבר ראשון:  משחק הגנה נוקשה ועצירת הנעת הכדור של היריבה והדבר השני: להמשיך ביכולת התקפית הנהדרת במיוחד מצידם של אבובאקר וקווארסמה.

המשחק סיפק אווירה נהדרת, אוהדי בשיקטאש מילאו את האצטדיון עד אפס מקום כשהמטרה ברורה: לנצח ולהראות שהם הטובים ביותר בטורקיה. המשחק החל לא טוב מבחינת המארחת והאורחים לחצו, ולבסוף זה גם השתלם להם כשאונדר כבש בדקה ה-21. מאותו רגע נראה כי יש קבוצה אחת על המרגש, בשקישהיר הלכה אחורה ובשיקטאש טסה קדימה אך למרות זאת הקבוצות ירדו למחצית בתוצאה 1-0. המחצית השנייה המשיכה באותה מגמה ובדקה ה-51 הלחץ של המארחים השתלם ומרסלו נגח את השיוויון לרשת, בשיקטאש המשיכה לשלוט בכדור אך בשקישהיר יצאה למתפרצות והגיעה לאינספור מצבים כולל שער שנפסל בהחלטה שנויה במחלקות. בסיום 1-1 כשבשקישהיר מראה שהיא כאן כדי להישאר.

אוהדי הקבוצה נתנו הצגה. בשיקטאש (הפייסבוק הרשמי של בשיקטאש)
אוהדי הקבוצה נתנו הצגה. בשיקטאש (הפייסבוק הרשמי של בשיקטאש)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 11: כדור ארוך של אוצ'ר מצאה את באלדל לבד ברחבה, באלדל בעט אך פאברי הדף הצידה, אונדר הגיע לריבאונד ובעט אך בק שלח רגל והוציא מהקו.

דקה 16: כדור ארוך מהגנת בשקישהיר הגיע לבק שעצר על החזה אך לא שם לב כי אונדר מאחריו, אונדר חטף את הכדור עבר את השוער ונפל, השופט בחר שלא לשרוק והוציא צהוב על התחזות

דקה 21: בשקישהיר עולה ליתרון- איזו מתפרצת של בשקישהיר! בשיקטאש היית כולה בהתקפה אך הגנת הכתומים העיפה את הכדור למוסררו שטס קדימה ושלח את ויצ'ה באגף ימין, האחרון הגביה כדור ענקי לרחבה שהגיע לאונדר ששלח מהאוויר לרשת! 1-0 מוצדק לבשקישהיר!

דקה 51: בשיקטאש משווה- קרן נהדרת של קווארסמה מגיע לראש של מרסלו ששולח את הכדור לרשת! 1-1 בשיקטאש חזרה למשחק אחרי מחצית לא טובה שלה!

מרסלו הציל את הקבוצה שלו מהפסד קשה (הפייסבוק הרשמי של בשיקטאש)
מרסלו הציל את הקבוצה שלו מהפסד קשה (הפייסבוק הרשמי של בשיקטאש)

דקה 59: בעיטה חופשית לבשיקטאש כ-20 מטר מהשער, קווארסמה בועט נהדר אך באבאג'ן נמצא שם ושולח את הכדור לקרן.

דקה 72: בשקישהיר סוף סוף מגיעה למחצית השנייה, מוסררו שולח נהדר את באלדל שניסה לעבור את השוער אך פאברי נגע בכדור, לריבאונד הגיע ויצ'ה שמול שער ריק שלח את הכדור החוצה.

דקה 80: שוב בשקישהיר יוצאת קדימה, מוסררו הוריד כדור לויצ'ה ששלח את טקדמיר בין שניים, האחרון הגיע והקפיץ מעל השוער וזה גול!! אבל השופט פוסל וטוען שטקדמיר עשה פאול לפני שנשלח, החלטה שנויה במחלקות, בשיקטאש ניצלת

יכלו להוציא הרבה יותר. בשקישהיר חוגגים (ligtv.com.tr)
יכלו להוציא הרבה יותר. בשקישהיר חוגגים (ligtv.com.tr)

יתר תוצאות המחזור:

יום שישי:

אלאניהספור נגד קייסריספור 0-3 (כבשו: דקה 48 סאקיי, דקה 87 ווגנר לאב (פ), דקה 90 אקבאבא (פ))

גלאטסראיי נגד בורסהספור 1-3 (כבשו לגלא: דקה 31 אוזדקין, דקה 55 ווסלי סניידר, דקה 90 דרדיוק, כבשו לבורסה: דקה 14 קאנטיזסקוס)

יום שבת:

קארבוקספור נגד גזיינטאפספור 0-2 (כבשו: דקה 18 יאטברה, דקה 38 טראורה (פ))

אקחיסר בלדיי נגד קאסימפסה 0-1 (כבשו: דקה 8 סיסוקו)

אנטליהספור נגד אדאנהספור 0-1 (כבשו: דקה 44 ראמון)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort