נקודה למחשבה

הפועל רעננה והפועל ת"א קיוו לנצח ולנסות לברוח מהתחתית, אך כשלו במשימה וסיימו את המשחק בתיקו נטול שערים.

הפועל ת"א על שלל צרותיה הגיעה הערב לאצטדיון בנתניה למשחק חוץ שלישי ברציפות (גם בשבוע הבא הפועל "תתארח" במושבה אצל בני יהודה). האדומים התארחו הערב (שבת) אצל הפועל רעננה שהגיעה להתמודדות לאחר ניצחון חשוב על בני יהודה בשבוע שעבר. גיא לוזון היה מרוצה מיכולת חניכיו מהמשחק מול בית"ר ועלה עם הרכב זהה לזה שעלה בטדי, ישראל זגורי ושובשיץ' ממשיכים לקבל את הקרדיט על יכולתם הטובה ועקב הסגל הדליל והפצוע של האדומים, ארון שויינפלד שעתיד להתחיל תהליך בוררות נגד הנהלת המועדון הושאר מחוץ לסגל. מנגד רעננה גם כן פותחת עם הרכב זהה למשחקה האחרון, מלבד רוג'ר קולה שנפצע במהלך השבוע וישב לצד מוחמד שאקר ביציע. אלי בבייב חזר להרכב רעננה. הקבוצה מהשרון טרם ניצחה את הפועל ת"א אי פעם, וחיים סילבס קיווה לעשות זאת סוף סוף.

שוקרני מול דולי מנגה ( הפייסבוק הרשמי הפועל רעננה).
שוקרני מול דולי מנגה ( הפייסבוק הרשמי הפועל רעננה).

ארז פפיר הוציא את ההתמודדות לדרך לעיני 3000 צופים. דקות הפתיחה התאפיינו בניסיונות האורחת לצאת להתקפות אך הקישור האדום לקה בחסר. בדקה התשיעית דאמיר שובשיץ' העביר מסירת עומק מצוינת לאלטמן, שחקן הנבחרת הצעירה הצליח לשחרר בעיטה חזקה שעברה לרוחב השער. הפועל המשיכה לתקוף אך התקשתה לייצר מצבים. לאחר רבע שעה של משחק גם המארחת הגיעה להזדמנות, איבוד כדור של אביחי ידין הוציא את רעננה יצאה, רועי שוקרני הרים כדור מדוד מאגף שמאל לראשו של קרניצקי, הבלארוסי נגח שהוא עם הגב לשער אך אריאל הרוש הדף היטב לקרן.

לאחר עשרים דקות של כדורגל, פריצה יפה של ישראל זגורי מאגף שמאל לרחבה, זגורי העביר כדור רוחב לכיוון רחבת החמש אך דולי מנגה היה בעמדת נבדל. הקצב במשחק תפס תאוצה וגם רעננה החלה לתקוף, בראשותם של שוקרני ודור חוגי. בדקה ה-24 חילוף מסירות מוצלח בין זגורי לשובשיץ' הכניס את הקרואטי לרחבה, אך הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת. האגף השמאלי של הפועל היה הנשק המסוכן ביותר ואולי היחיד שלה במחצית, בזכות הדינאמיות וחילופי העמדות בין זגורי לשובשיץ' שעל גבו מתנוסס המספר 14, מספר שבעבר סימל משהו בהפועל ת"א .

המשחק המשיך לנוע לכיוון השער הדרומי בו עמד אריק יאנקו במחצית הראשונה, שחקני רעננה התקשו מול הלחץ הגבוה של שחקני הפועל והתבססו בעיקר על יציאה למתפרצות באמצעות שחקני האגף הדינאמיים. בדקה ה-30 שובשיץ' שוב ממשיך להיות המסוכן במגרש, השחקן במבצע אישי נכנס לרחבת האדומים אך התמהמה ועדי נימני הצליח לבלום את הבעיטה בהשטחות הרואית. מנגד רעננה יצאה למתפרצת בזק, אך גם אלכסנדר קרניצקי לא פעל בצורה מהירה מספיק והבעיטה שלו נהדפה על ידי ההגנה. הקהל האורח עודד לאורך כל המשחק את קבוצתו על אף הקשיים והתסכול ממצב הקבוצה על המגרש ומחוצה לו, ובדקה ה-43 הם כמעט באו על שכרם. אלטמן קיבל כדור קרוב לרחב ומשישה עשר מטרים שחרר בעיטה חדה ושטוחה לפינה השמאלית אך אריק ינקו זינק נמוך והדף בקצות האצבעות. מבחן ראשון של שוער רעננה שגדל דווקא אצל הקבוצה האורחת. המחצית הראשונה מסתיימת ללא שערים למורת רוחן של שתי הקבוצות השואפות להתרחק מהקו האדום.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מיחליץ' שומר על הכדור (הפייסבוק הרשמי הפועל רעננה).
מיחליץ' שומר על הכדור (הפייסבוק הרשמי הפועל רעננה).

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים מצד המאמנים. שחקני הפועל המשיכו לתקוף ושתי דקות מתחילת המחצית כדור של שמואל שיימן הגיע לאביחי שעצר את הכדור, הטעה מגן היטב ומתוך הרחבה בעט אך שוב הכדור נעצר הפעם בעידו לוי שחסם היטב עם הגוף . בדקה ה-56 גיא לוזון ביצע חילוף ראשון, חן עזרא שחוזר מפציעה החליף את מנגה שהיה חלש.

חיים סילבס עדיין לא ניצח את הפועל ת"א כמאמן (הפייסבוק הרשמי הפועל רעננה).
חיים סילבס עדיין לא ניצח את הפועל ת"א כמאמן (הפייסבוק הרשמי הפועל רעננה).

בדקה ה-63 עוד התקפה מהירה של רעננה מהאגף, דור חוגי פרץ מימין והעביר כדור לרנה מיחליץ', הקרואטי בעט היטב מחוץ לרחבה, הכדור כבר הכניע את הרוש אך ניתז במשקוף השער. חוסר מזל לסלובני המצוין. בדקה ה-65 ישראל זגורי יצא ועוד שחקן שהיה נראה מחוץ לתוכניות האדומים נכנס, הפעם מדובר בדודו ביטון שיתפקד כחלוץ לצדו של אלטמן. המשחק החל להתחמם בדקה ה-70 לאחר משיכה של אלי בבייב בחלוצתו של אלטמן שהתרגז מהעבירה, פפיר הרגיע את הרוחות והוציא צהובים לשני השחקנים. בדקה ה-85 מצב נהדר להפועל, שובשיץ' הכניס כדור טוב לדודו ביטון בתוך הרחבה, אך הבעיטה של החלוץ פגעה ברשת מהצד הלא נכון. בדקה ה86 בן רייכרט פינה את מקומו לאיברהים ספורי (אח של רמזי.) שערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל . בדקה ה-87 קרניצקי קיבל כדור באגף ימין בתוך הרחבה, בעט לשער מזווית קשה הרוש הדף את הבעיטה בחזרה לשחקן שהעביר כדור למרכז אליו הגיע מיחליץ' שבעט משבעה מטרים, אך הכדור פגע בשמואל שיימן ויצא לקרן. עוד הזדמנות של רעננה שהרמה לרחבה פגשה את ראשו של עידו לוי שנגח לרשת מעט מעל הקורה. הפועל יצאה להתקפה בתוך תוספת הזמן, חן עזרא חדר לרחבה והעביר כדור רוחב שנהדף על ידי ההגנה, לריבאונד הגיע אביחי ידין שבעט מעל השער. המשחק נגמר בתיקו אפס מאכזב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort