מחזור בהפתעה, סיכום מחזור 11

עוד שישי הסתיים לו והפעם עם לא מעט הפתעות. עירוני נשר הצליחה לגבור על הפועל עכו, מכבי שעריים סוף סוף הצליחה לשבור את בצורת הניצחונות שהייתה שרויה בה מתחילת העונה. הפועל עפולה הצליחה לחלץ נקודה מנתניה, גם נצרת עילית שאירחה את מוליכת הטבלה הצליחה לקבל את השבת עם חיוך ובית"ר ת"א/רמלה שנלחמה והשיגה את שלושת הנקודות.

עמית אמזלג שמח בסיום. קרדיט: דף הפייסבוק - עירוני נשר
עמית אמזלג שמח בסיום (דף הפייסבוק – עירוני נשר)

הפועל עכו – עירוני נשר 3:2

עונה שלמה שהפועל עכו לא הפסידה בבית, תשעה מחזורים הצליחה עכו לשמור על מאזן נטול הפסדים – כל זה לא עזר לחבורה של שלומי דורה לקבל את השבת עם חיוך. כבר בדקה ה-17 היו אלה האורחים שעלו ליתרון משער ענק של דניס פרנסיס. כרבע שעה לאחר מכן, ציון צמח השווה עבור הצפונים את התוצאה וכך ירדו שתי הקבוצות אל חדרי ההלבשה, בתיקו אחת.

אל המחצית השנייה עלו שתי הקבוצות חמות יותר, רעבות יותר, רוצות יותר. 7 דק' מתחילת המחצית השנייה והפעם היה זה רן רול שהכפיל את התוצאה עבור עירוני נשר. אך בדקה ה-76 מושיקו מישאלוף היה זה שהכניע את טל בומשטיין לאחר שבעט מהנקודה הלבנה והשווה את התוצאה. אך כנראה שהכחולים היו עייפים, כי כעבור דקה אחת בלבד גומז החזיר לנשר את היתרון. גם כשנשר נשארה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקה של סמיר באירקטרביץ', עכו לא הצליחה להשוות.

בסיום המשחק אמר שלומי דורה: "אם אנחנו סופגים שלושה שערים בבית, דווקא אחרי תקופה כזו טובה ועם תצוגת נפל של הקבוצה, בהחלט לא הגיע לנו לנצח. משחק ההגנה שלנו לא היה טוב, הם תפסו אותנו כמה וכמה פעמים לא מוכנים, אבל ממשיכים הלאה".
ומה לקראת המשחק בשבוע הבא נגד מכבי הרצליה? "אם נגיע כמו בחודש וחצי האחרונים, כשאנחנו מכריעים את המשחק מהר נעשה זאת גם במשחק הזה."

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל קטמון – בית"ר ת"א/רמלה 3:2

בית"ר ת"א/רמלה מצליחה לשמור על החוזק שלה, וגם ממשחק החוץ הזה חזרה הביתה עם 3 נקודות, שכמובן, לא הפתיעו כלל. האורחים פתחו בצורה חזקה מאוד את המשחק כששער מהיר נכנס לרשת של האורחים כבר בדקה ה-12 על-ידי שרון זיסו. אך קטמון, הצליחה להשוות את התוצאה בדקה ה-34 כשאבירם ברוכיאן בעט חזק אל השער מהנקודה הלבנה אחרי שגלזר נגע בידו בכדור. דקה לסיום המחצית, במהלך מרשים, אותו ברוכיאן בישל למיקו ממן שניצל זאת והעלה את קטמון ליתרון 2:1. האורחים ההמומים לא ציפו לכך אך חזרו מהפסקת המחצית דרוכים ביותר. בדקה ה-66 עדן שרם השווה את התוצאה והרגיע קצת את החבורה של עמיר תורג'מן. 3 דק' בלבד לקח לזיסו לקבוע את המהפך לו כל כך ייחלו בבית"ר ת"א/רמלה, שהצליחה לשמור על התוצאה הזו עד סיום המשחק. בעקבות הניצחון התברגה במקום הרביעי בטבלה.

מכבי שעריים – הפועל ירושלים 0:2

אולי הניצחון הכי מרשים במחזור הזה שייך למכבי שעריים. אין ספור טלטלות שהקבוצה הזו ידעה מתחילת העונה כשהשיא הגיע השבוע כאשר פוטר מחפוד מתפקידו לאחר שלושה משחקים בלבד. ניר קלינגר הוא זה שתפס את מקומו של אלי על הקווים, כשברקע המהלך לא מעט רחשים מאחורי הקלעים. כל זה לא הפריע לקבוצה סוף סוף לצלוח את המשחק עם 3 נקודות.

את השער הראשון כבש גיל יצחק ממצב נייח, כאשר נגח נגיחה מדויקת מבעיטת קרן בתוך תוספת הזמן והוריד את הקבוצה אל הפסקת המחצית ביתרון 1:0. בדקה ה-76 היה זה אילן רנקביץ', שלאחר שנכנס כמחליף הכפיל את התוצאה עבור שעריים. אולי עכשיו, אחרי ששברו את הבצורת יצליחו לטפס אל מעל הקו האדום.

הפועל עפולה – מכבי נתניה 1:1

דראפיץ' וקבוצתו הגיעו הפעם להראות נוכחות באצטדיון עפולה ופתחו את המשחק כמו שרק במכבי נתניה יודעים. כבר בדקה ה-16 דיא סבע העלה את האורחים ליתרון 1:0. על התוצאה הזו הצליחו לשמור עד תום המחצית. אם לרגע חשבתם שהעובדה שעפולה נותרה בעשרה שחקנים בלבד אחרי ההרחקה של גיא דיין, זה מה שיחזיר את נתניה הביתה שמחים? אז זהו, שלחוסר מזלם שאווט היה על המגרש. יובל שוואט כבש את שער השיוויון בדקה ה-80. אין ספק שעבור הצפונים, להוציא נקודה אחת מהמשחק הזה מהווה הישג.

הפועל ר"ג – הפועל נצרת עלית 1:1

אין ספק שלפתוח את המשחק עם יתרון מספרי בתוצאה על מוליכת הטבלה, יכול לתת מספיק ביטחון לסגל. ישראל ראש אחראי ליתרון ע"י שהשלים מהלך מבעיטה חופשית בדקה ה-23. שתי הקבוצות ירדו אל חדרי ההלבשה כאשר האורחת בפיגור. אך את ניר שרון זה לא הטריד ובדקה ה-59 הצליח להשוות. אומנם התוצאה מפתיעה, ואין ספק שהפועל ר"ג לא חשבה שהמשחק יסתיים בתיקו, אך את הקרדיט מגיע הפעם לקבוצה הצפונית שהגיעה להילחם.

ביום שני בשעה 19:00 תושלם תמונת המחזור:
מכבי אחי נצרת – הפועל ניר רמה"ש
הפועל פ"ת – מכבי הרצליה
הפועל ראשל"צ – בני לוד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort