סופר קאמבק של אחת הקבוצות הישראליות הגדולות שראינו – ניצחון לבאר שבע בתוספת הזמן

הפועל באר שבע נמצאת בכושר מצוין בליגה. היא מובילה את הטבלה בבטחה עם 5 נקודות על פני מכבי תל אביב שבמקום השני, והיא רוצה לנצל את המומנטום החיובי הזה כדי לנצח את אינטר, להשלים דאבל על האיטלקים ולהמשיך את חלום העלייה לשלב 32 האחרונות. היא ניצבת מול אינטר פצועה וחבולה, תשושה מהדרבי בראשון וחסרה את שחקניה שלא יכולים לשחק באירופית. אלה הם ז'ואאו מריו, ז'ופרי קונדוגביה, סטבן יובטיץ' וגבריאל "גביגול" ברבוסה שיחמיצו את ההתמודדות בשל נהלי הפייר פליי של אופ"א. גארי מדל ודוידה סנטון פצועים, רודריגו פלאסיו הפצוע בספק למשחק. ואילו ראנוקיה נזרק מהאימון בשל בעיות משמעת ולא הגיע לישראל.

אצל אלופת ישראל יש חיסורים גם כן. ברדה עדיין לא חזר לכשירות מלאה, ולגבי ההרכב לא היה ברור מראש אם טאהא ישחק בין שלושת הבלמים או דווקא אוחיון שהאריך חוזה בשנתיים. בנוסף, הייתה התלבטות לגבי החוד בין בן שהר ללוסיו, לבסוף השני הועדף. הובאן החליף את אוחנה שלא רשום למשחקים באירופה השנה.

ברק בכר התייחס למצב בבית י"א בליגה האירופית: "חוויה גדולה. ברור שאינטר זו לא עוד קבוצה, מדובר במועדון פאר. אך כל עוד יש סיכוי להעפיל, נעשה את הכול כדי לעלות. נבוא במוכנות מלאה, אך יהיה לנו קשה. יש לאינטר סגל מצוין. זה המשחק השני של סטפנו פיולי, הם היו ראויים לנצח את מילאן בדרבי. אני בטוח שהם ירצו להמשיך את המומנטום הטוב שלהם. מתוך חמשת החיסורים שלהם יש שניים שלא יכולים גם ככה לשחק בליגה האירופית, יש לאינטר סגל עמוק וחזק".

מהלך המשחק

ב"ש מניעה כדור, אינטר לוחצת על כל המגרש לחץ אישי. יש מגמה של חוסר דיוק מצד 2 הקבוצות. קורהוט מוסר כדור רע לאחור ומסכן את גורש שמרחיק. בדקה ה-13 איארקדי מקבל כדור עומק, מקדים את הבלם וכובש. 1-0 אינטר. החלוץ הארגנטינאי עושה תנועה מצוינת וכובש שער 6 ב-6 משחקים.3 דק מאוחר יותר הובאן בועט לשמיים. דקה 21 בוזגלו נופל ברחבה של האנדנוביץ'. השופט מסמן לקום.

ב"ש מאבדת את מרכז השדה ואינטר עושה בה שמות. אבר בנגה וקדרבה ממסרים בצד שמאל והכדור מגיע לברוזוביץ', שעושה הטיה, ובועט מדויק בשמאל קטלנית. היתרון כפול והמשחק אולי גמור. 4 דק עוברות וראדי מקבל הוראה להתחמם. מזכיר משחק אחר באירופה שבו הובאן פתח כבלם, ובאר שבע לא הייתה קיימת עד שזה לא חזר לעמדתו הטבעית. בדקה ה-36 ראדי נכנס במקומו של טאהא. ההגנה מתייצבת וב"ש מחזיקה יותר בכדור. דבר אחד בטוח – שיטת 3 הבלמים של הפועל באר שבע פשוט לא עובדת. היא רק הורסת לבכר ולבאר שבע שלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
באר שבע מתקיפה ללא רחמים (אופ"א)
באר שבע מתקיפה ללא רחמים (אופ"א)

המחצית השנייה נפתחה במגמה דומה. כמה כדורים ארוכים של המארחת הסתיימו בלא כלום. דקה 52 הארגנטינאי המסוכן והקפטן של הנראזורי מקבל כדור קורץ בצד שמאל של רחבת גורש, ובועט באלגנטיות למשקוף. 2 דקות אח"כ עברה לא נשרקה על בוזגלו, שצדק, ומיד קרן שלא נשרקה לטובת בן ביטון. הוא מתלונן וחוטף צהוב. ב"ש נראית טוב. דקה 57 קרן לב"ש. זה משתלם, דקה 58 ביטון מחזיר אחורה לראדי, ומי אם לא הוא מגביה כדור מדוד לפדחתו של החלוץ הברזילאי באדום, ולוסיו מצמק ל-1-2. איפה היה ראדי? איפה היה מרכז השדה או ההגנה של באר שבע? פתאום לוסיו שלא היה קיים כמעט 60 דק הפך לפקטור. פשוט תכנון משחק שערורייתי של בכר, והגיע הזמן שיראה זאת ויפנים.

ב"ש ממשיכה לתקוף. בדקות האלה אינטר לא קיימת. ביטון מחסל את ההתקפות של הנראזורי. פיולי עושה שני חילופים בתוך 2 דקות. חבל רק ששחקניה מתווכחים ויכוחי סרק עם השופט שעולים להם בכרטיסים. דקה 67 וואקמה מפספס כדור בסנטימטרים ובועט מחוץ לקורה הימנית. דקה עוברת, שיר צדק שולח כדור ארוך ומדויק לבוזגלו שנמצא לבד מול האנדנוביץ'. הכשלה ברורה של שוער אינטר, שמקבל צהוב שני ויוצא. פנדל לאלופה. ושוב, שמישהו יסביר לבכר שהקבוצה שלו במבנה הרגיל שלה יכולה לנצח כמעט כל קבוצה. חבל. נקווה שהתיקו האפשרי יוביל אולי גם לקאמבק אדיר.

נוואקמה כובש את השוויון בפנדל אדיר, אינטר נשארת ב-10 שחקנים (אופ"א)
נוואקמה כובש את השוויון בפנדל אדיר, אינטר נשארת ב-10 שחקנים (אופ"א)

באנגה מפנה מקומו לשוער השני הפחות מנוסה. וואקמה ניגש לבעוט, ודקה 71 – 2-2. מדהים! 20 דקות לקבוצה הישראלית הגדולה בעשור האחרון לנסות לעשות את השלישי. ב"ש מתקיפה עכשיו בחמת זעם. בוזגלו כובש אחרי עברה של ויטור. השער נפסל. דקה 75 לוסיו יוצא ושהר נכנס. שתי התקפות של הנראזורי אינן מדויקות. 78' אוגו בועט חלש. ומיד עברה על ראדי, שהולך והופך לאיש המשחק. הכדור יוצא לחוץ. 11 דקות  לסיום, הדיפה של גורש מבעיטה של איקארדי. באמת הגיע הזמן לזימון מנבחרת ארגנטינה המדשדשת.

דקה 81 הכדור ברגלי אינטר. הובאן יוצא, גאדיר נכנס. ב-2 המשחקים האחרונים נכנס כמחליף וכבש. ובתוך 20 שניות מתפרצת בראשותו מגיעה לידיו של קאריסו, שוערה השני של אינטר. דקה 86 4 הצלות רצופות של השוער השני, דקה אחרי ראדי בועט לא רחוק מהקורה הימנית. דקה 88 בוזגלו מוכשל באגף וצהוב לנגאטומו. חוץ לב"ש. התקפה של אינטר בדקה ה-90 מייצרת קרן. דווקא אחרי התקפה של אינטר מתפרצת קטלנית מנצחת לה את המשחק! הניצחון אולי הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה!! לא ייאמן!! אוגו מוצא את גאדיר, שבנגיעה עושה עקב מופלא של מראדונה, הכדור מגיע לבן שהר שכובש כמו מסי!! פשוט לא נתפס!

גם גאדיר (שאמנם לא בתמונה) ובן שהר המחליפים שינו את המשחק, יחד עם ראדי. מדהים! (אופ"א)
גם גאדיר (שאמנם לא בתמונה) ובן שהר המחליפים שינו את המשחק, יחד עם ראדי. מדהים! (אופ"א)

באר שבע שומרת על הסיכוי לעלות. היא זקוקה לניצחון במשחק הבא בסאות'המפטון, או תיקו עם שערים והיא עולה ל-32 הגדולות. פשוט לא נתפס! איזו קבוצה, איזה כבוד לכדורגל הישראלי, 3-2 מהדהד בניצחון הראשון של קבוצה ישראלית על קבוצה איטלקית על אדמת ישראל.

הרכבים

הפועל באר שבע: 5-3-2

דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, מיגל ויטור, שיר צדק, מיהאי קורהוט, מאור בוזגלו, ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, לוסיו, אנתוני וואקמה

אינטר: 4-5-1

הנדנוביץ', דנילו ד'אמברוסי, וג'ייסון מוריו, מירנדה, יוטו נגאטומו, אנטוניו קנדרבה, פליפה מלו, אבר באנגה, מרצלו ברוזוביץ', אדר, מאורו איקרדי

 

טבלה בסיום המחזור ה-5

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort