יותר מסתם נערי פוסטר בירוק לבן

אומנם מכבי חיפה נמצאת בתקופה חדשה עם פתיחת עונה טובה סופסוף לאחר חמש עונות גרועות, לאחר עשרה מחזורים הקבוצה נמצאת במקום השלישי בטבלה עם הפסד בודד אחד, היא ספגה הכי מעט שערים יחד עם הפועל ב"ש. אך בואו נודה באמת בשביל שהקבוצה תמשיך להיות כמו שהיא חשוב שיהיה חיבור בין הקהל למועדון, ומה הכי מחבר בין קהל למועדון?! עניתם נכון-שחקני בית. כרגע בקבוצה הבוגרת משחקים בהרכב קבוע רק שני שחקני בית- דקל קינן הקפטן והכישרון העולה נטע לביא בן ה-20.

קבוצת הנוער של המועדון בשנים האחרונות הביאה הרבה גאווה למועדון כשב4 שנים האחרונות זכתה פעמיים רצופות בדאבל ועוד אליפות אשתקד. העונה הקבוצה משתתפת בליגת האלופות.

אז רנה מולנסטיין ותור-כריסטיאן קרלסן הנה חמשת השחקנים שאני ממליץ לכם לשים עליהם עין:

נתחיל קודם כל באיש שהרבה אוהדים שמים עליו את האצבע בתור זה שהביא את המפנה במכבי העונה. אם לא החמצת הפנדל שלו במשחק מול נומה קליו במסגרת מוקדמות הליגה האירופית אולי בכלל הקבוצה הייתה נראית אחרת ולא כ"כ משתפרת כמו עכשיו. כמובן שאני מדבר על עמית זנטי בן ה-19, שלובש את המספר 9 על הגב בקבוצת הנוער, עמית גדל במחלקות הנוער של מכבי, עבר את כל הגילאים בהצטיינות, עמית הוא קשר/חלוץ מעולה בעל טכניקה טובה, לא מפחד להעז ולהתקיף, שחקן שיודע להבקיע ולבשל שערים. קיבל כבר דקות משחק בבוגרים בשלב הבתים של גביע הטוטו, אני חושב שיכול להיות שחקן מאוד טוב לעתיד של המועדון. כדאי מאוד לטפח אותו לעבוד איתו.

עמית זנטי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
עמית זנטי (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

השחקן השני הוא הסקורר המחונן מוחמד עוואד בן ה-19, שלובש את הספרה 11 בקבוצת הנוער, מוחמד משחק מגיל צעיר במחלקות הנוער של מכבי, כמובן שהפציץ רשתות בכל הגילאים, מוחמד הוא חלוץ מהיר עם יכולות מצויינת, יכול לשחק עם הגב לשער וכמובן שגם עם הפנים לשער, יש לו בעיטה מצויינת בשתי הרגליים ונגיחות טובות, מה שהכי טוב בו זה המיקום שלו כמו חלוץ גדול יודע איפה להיות ומתי להיות. הוא גם בועט הפנדלים של הקבוצות. את שתי העונות האחרונות בקבוצת הנוער הוא סיים בתור מלך השערים לפני שנתיים סיים עם 22 שערים ואשתקד שבר שיא בליגת הנוער עם 30 שערי ליגה. אכן מדובר בחלוץ העתיד של מכבי חיפה ואני חושב שהוא צריך לקבל דקות עוד העונה ויפה שעה אחת קודם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
עוואד חוגג עוד שער, האתר הרשמי של מכבי חיפה
עוואד חוגג עוד שער (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

השחקן השלישי שלדעתי יכול להתקדם יפה בקבוצה הבוגרת הוא הקשר התזזיתי מוחמד אבו-פאני בן ה-18. כנראה שגם בהנהלה מבינים שמדובר במכרה זהב והחתימו אותו על חוזה ל-5 שנים לא מכבר. מדובר בקשר אמצע מובהק כמה שהוא קטן, מבחינת גובה, ככה הוא נלחם על המגרש. לא מפסיק לרוץ לרגע, מההגנה להתקפה ושוב להגנה וכך הלאה והלאה, ממש אנרג'ייזר במגרש. מוחמד גם ניחן בחכמת משחק נהדרת ויותר מזה עם בעיטות חזקות כך שהוא מגיע הרבה מקו שני ויודע לבעוט מרחוק כשצריך לשבור צפיפות של הגנות. עם כמה שהוא קטן יש לו יכולות פיזיות נהדרות. עליו בהחלט נאמר זה הקטן גדול יהיה. אז כדאי מאוד לצפות במשחקים ולראות את מספר 6 בירוק ובעבודה המצויינת שהוא עושה.

מוחמד אבו-פאני רגע אחרי החתימה על החוזה, מכבי חיפה
מוחמד אבו-פאני רגע אחרי החתימה על החוזה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

השחקן הרביעי הוא הבלם עופרי ארד בן ה18, שלובש את הספרה 5 בקבוצת הנוער הירוקה, עופרי ניחן במשחק ראש מצויין ומדברים עליו בתור דקל קינן הבא. כמו דקל גם עופרי לא מפחד "להתאבד" על כדורים עם גופו כדי למנוע שער. לא פעם ולא פעמיים עופרי סיים את המשחק שהוא חבוש בראשו בגלל האין-פחד שבו. הרבה שקט הוא נותן להגנה ביחד עם חברו למרכז ההגנה יונתן לוי. השניים עובדים בשקט בשקט שבאמת רואים שקשה מאוד להכניע את ההגנה עוד לפני שמגיעים בכלל לשוער רועי פוקס. עופרי ארד כמו קודמיו גם הוא גדל המחלקות הנוער של המועדון הירוק, למרות גילו הצעיר ארד כבר חוזר בעונה שעברה ע"י לסטר, כן כן אליפות אנגליה. אני צופה לו עתיד מזהיר בין אם זה בירוק, כדאי להנהלה להזדרז ולהחתים אותו לפני שייחטף, או בין אם זה בקבוצות מעבר לים.

נותן את הנשמה. עופרי ארד, מכבי חיפה
נותן את הנשמה. עופרי ארד (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

באמת יש לקבוצת הנוער של מכבי חיפה הרבה שחקנים טובים שאציין כאן רק את שמותם בין אם זה ים כהן שחזר מפציעה שהשביתה אותו כמעט שנה ובין אם זה ליעד מרדכי המוכשר וכמובן לא נשכח את יונתן לוי ושי בן דוד שקיבלו כבר דקות משחק בקבוצה הבוגרת ואת השוער רועי פוקס. אבל אני רוצה דווקא להתעכב על שם אחר ובכוונה השארתי אותו לסוף.

אני מדבר על קפטן הקבוצה מספר 8 בירוק איתן וולבלום, כמו כולם גם הוא גדל וצמח במדים הירוקים מקבוצת טרום ב' ועד לקפטן קבוצת הנוער, איתן בן ה-19 הוא הקשר האחורי האולטימטיבי. לא הרבה פעמים יוצא לנו לשמוע על שחקני קישור אחורי מצטיינים כי בד"כ מדובר בעמדה אפורה. כי לרוב אור הזרקורים מופנה לשחקני ההתקפה שהם הכובשים או שחקני הקישור/שחקני הכנף שהם המבשלים, לפעמים גם לשוערים אחרי תצוגות ענק שלהם. אבל העמדה הכי חשוב בכדורגל לדעת רבים מהמאמנים היא עמדת הקשר האחורי, זאת העמדה שבה אתה צריך לרסק את הקישור של היריב ומפה להוציא את ההתקפה של קבוצתך קדימה, וזה בדיוק מה שאיתן עושה הכי טוב. איתן הוא מקשרי ה"גרזן" מה שנקרא, אלה שהורסים התקפות אך הוא שחקן כל כך כשרוני שהוא יודע גם להוציא את ההתקפה שלו קדימה עם מסירות אמן שמצפחות הגנות גם אם הן הכי צפופות שיש. לאיתן יש בעיטה חזקה מאוד אך גם מאוד מדוייקת וגם הוא לא מפחד לבעוט מחוץ לרחבה כשצריך. בנוסף הוא יודע גם לכבוש שערים מבעיטות חופשיות. איתן שחקן גבוה אז קשה לפספס אותו במשחק ועם משחק ראש טוב. לא לחינם מדובר בקפטן הקבוצה.

איתן וולבלום הקפטן, האתר הרשמי של מכבי חיפה
איתן וולבלום הקפטן (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

אלה הם חמשת השחקנים שלדעתי צריכים לקבל דקות משחק עוד העונה בקבוצה הבוגרת. האם זה ייקרה? רק הזמן יגיד

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort