הגשם שלפני הסערה

לאחר שבוע גדוש בשידורים אשר כללו את ליגת האלופות והליגה האירופית אנחנו נוחתים בזירות לא פחות לוהטות בכדורגל המקומי. בכתבתנו נדבר על מספר מוקדים שכדאי להיות בהם בשבוע הקרוב.

יום א'

סוסיאדד-ברצלונה

סוסיאדד מארחת את ברצלונה בשעה 21:45 שעון ישראל

סוסיאדד נגד ברצלונה (sofascore)
סוסיאדד נגד ברצלונה (sofascore)

לאחר תיקו מאכזב מול מלאגה תצא ברצלונה למפגש מסקרן בחבל הבאסקי כשאר תתארח אצל ריאל סוסיאדד באצטדיון אנואטה. ברצלונה מגיעה בתקופה מגמגת כאשר בשלושת המשחקים האחרונים בכל המסגרות השיגה רק נצחון אחד מול גראנדה החלשה. מנגד סוסיאדד בתקופה לוהטת ומרחיקת לכת מגיעה עם 4 נצחונות רצופים בליגה ובינהם 2-0 על אתלטיקו מדריד. סוסיאדד מגיעה מהמקום החמישי וברצלונה מהמקום השני. הפער בין הקבוצות 4 נקודות בלבד. ברצלונה תקווה 3 נקודות לפני הסופר קלאסיקו ואף תנסה לאותת לריאל מדריד על האיומים הנמצאים לפניה. החדשות הטובות של ברצלונה היא חזרתו של מסי לאחר ה 2-0 מול סלטיק. בנוסף לכך, ברצלונה מגיעה לסוסיאדד לאחר שלא ניצחה במגרשה הביתי משנת 2007, והיא תרצה לשבור את הנאחס שיש לה באצטדיון אנואטה.
היום נזכה לראות האם זה החתול השחור של ברצלונה או סתם צירוף מקרים. לאחר נצחונה של ריאל מדריד אתמול ובהתחשב בכושרו של כריסטיאנו רונאלדו אסור לקבוצה בשום פנים ואופן למעוד בסוסיאדד.
כוכבה של ברצלונה ניימאר, יהיה חייב להיות זהיר במשחק כי אם יספוג כרטיס צהוב, הוא יורחק ממשחקה הבא, כשאר הוא ה אל קלאסיקו מול ריאל מדריד, אחד המשחקים החשובים של העונה ואף הזדמנות לצמצום הפער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הימור שלי: ברצלונה תבוא להתפוצץ אך זה ממש לא יהיה טיול שנתי עבורה. 2-1 לברצלונה.

ליון – פסז'

ליון מארחת את פסז' ביום ראשון בשעה 21:45 שעון ישראל

קרב צמרת צרפתי (soccerpunter)
קרב צמרת צרפתי (soccerpunter)

פסז' מגיעה לאחר נצחון לא קל בדמות 2-0 על נאנט ותרצה להדבק לניס בצמרת הליגה הצרפתית, הפער עומד בינהן על כ 3 נקודות. מנגד ליון מגיע אחרי 1-0 על ליל ותרצה לצמצם את הפער שנוצר בפסגה הצרפתית. ליון מגיעה מהמקום הרביעי עם 22 נקודות לעומת פריז שנמצאת במקום השני בצוותא עם מונאקו עם 29 נקודות. פריז היא לא אותה קבוצה מפחידה שדרסה את הליגה הצרפתית בשנים האחרונות, עזיבתם של זלאטן איברהימוביץ ולורן בלאן ניכרת, ופריז עד כה מאוכזבת מתצוגת הכדורגל שלה אל אף שהיא לא רחוקה מניס מוליכת הטבלה, כיוון שבעונות קודמות פריז הייתה ידועה בפער הגדול שהיא הציגה מעל הליגה. בגזרה האירופאית ליון מגיעה אחרי 1-0 על זאגרב ופריז מגיעה אחרי 2-2 סוער מול ארסנל.

הימור שלי: פריז תגדיל את הפער מליון ותנצח 2-0 לאחר קרב קשוח.

יום ב'

בית"ר ירושלים – בני סכנין

בית"ר ירושלים מארחת את בני סכנין באצטדיון טדי בשעה 21:00

המשחק הלוהט של המחזור הוא ללא ספק בית"ר נגד סכנין, אחד המשחקים הכי פיקנטיים שיש לליגה שלנו להציג בשנים האחרונות, בעיקר מצד האוהדים. הקבוצות לא רק מחפשות את 3 הנקודות במפגשים בינהם אלא גם את היוקרה והכבוד. הקבוצות מציגות בינהן כדורגל פיקנטי כאשר במפגש האחרון בין הקבוצות אי שם בסוף העונה שעברה, סכנין הביסה את בית"ר ירושלים באצטדיונה הביתי, טדי. בשלהי המפגש הקודם הקבוצות נפגשו במסגרת הפלייאוף העליון אך קיום הניגון הוא שונה בעיקר מצד סכנין אשר מגיעה עם 2 הפסדים רצופים היישר מהמקום התשיעי. בית"ר מנגד מגיעה לאחר תיקו מאכזב מול הפועל תל אביב, במשחק אשר ההגנה לא הייתה בשיאה ומול סכנין הם יצטרכו להראות הרבה יותר. בית"ר מגיעה מהמקום החמישי והפער בין הקבוצות נמצא על 4 נקודות בלבד. מעמדם של המאמנים בשתי הקבוצות מצוי בסימן שאלה ושתיהם ירצו להוכיח את מקומם על הקווים.

הימור שלי: שתי הקבוצות באות לאחר איבוד נקודות במשחק האחרון, בית"ר חייבת נצחון כדי להצמד לצמרת וסכנין חייבת נצחון כדי לברוח מהתחתית ולהתקרב לבית"ר, זה יגרום למשחק מעניין ופתוח עבור הצופים. תיקו 1-1.

אינטר – פיורנטינה

אינטר מארחת את פיורנטינה באצטדיון סן סירו בשעה 22:00 שעון ישראל.

אינטר זו לא אותה אינטר - קרב איטלקי מוחץ (InterNews)
אינטר זו לא אותה אינטר – קרב איטלקי מוחץ (InterNews)

לאחר הופעה שהכתימה את המועדון בטוטו טרנר, במהפך הנהדר וההיסטורי של הפועל באר שבע, 3-2 כאשר אינטר הובילה 2-0, היא תרצה לצאת לדרך חדשה ולהתקדם בגזרה המקומית, בליגה האיטלקית. אינטר מגיעה אחרי תיקו 2-2 בדרבי המילאנזי, רק בדקה ה 92 אינטר ניצלה מהפסד באותו המשחק. ומנגד פיורנטינה מגיעה לאחר ניצחון 4-0 מוחץ על אמפולי. הקבוצות נמצאות קרוב אחת לשנייה במורד הטבלה כאשר פיורנטינה ניצבת במקום השמיני עם 20 נקודות ואינטר במקום התשיעי עם 18, לפיורנטינה יש משחק אחד פחות אז זה אומר שגם אם אינטר תנצח היא תצטרך לקוות למעידה של פיורנטינה בהשלמת המשחק החסר. שתי הקבוצות כבשו עד כה כ 18 שערים שזה לא מבשר טובות, לדוגמא רומא הכובשת המצטיינת בליגה כבר עם 30 כיבושים. ההגנה של אינטר אף יותר שבירה מאשר של פיורנטינה עם 16 ספיגות ב 13 משחקים ופיורנטינה עם 11 ספיגות ב 12 משחקים. אם אינטר רוצה לנצח היא חייבת שההגנה שלה תהייה במיטבה. נקודת האור באינטר היא מאורו איקרדי שכבר כבש 10 שערי ליגה מתוך ה 18 שהקבוצה כבשה.

הימור שלי: אינטר זו לא אותה אינטר שבעבר הייתה דורסת את הליגה האיטלקית, כיום היא קבוצת אמצע טבלה טיפוסית עם מסורת. לאינטר יש הגנה שבירה אך גם פיורנטינה היא לא ברצלונה, אני צופה שיגמר 1-0 לפיורנטינה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort