המסע אל עבר התואר

בצל נטישת כוכבי ה MLS הרבים כגון: פרנק לאמפרד, סטיבן ג'רארד, רובי קין ואף אנדוני איראולה הספרדי אשר הודיע על פרישה ממשחק פעיל, מתקיים חצי הגמר המרתק שיפגיש לנו מספר קבוצות שרק אחת מהן זכתה בתואר אלופת ה MLS אי שם ב 2010 זוהי קולורדו ראפידס, המשתתפות הנוספות הינן: סיאטל סאונדרס, מונטריאל אימפקט וטורונטו FC.

טורונטו – מונטריאל

חצי  הגמר הראשון (03:00 שעון ישראל) יפגיש לנו 2 קבוצות מרתקות, דרבי קנדי ראשון אי פעם בשלב חצי הגמר. הקבוצות מגיעות עם רצף נצחונות משכנע.

המשחק הראשון יתקיים באצטדיון האולימפי במונטריאל, משחק הגומלין יערך באצטדיון בימו אשר בטורונטו.

טורונטו מגיע לאחר שהביסה 7-0 את ניו יורק סיטי של דוד וייה ושלל הכוכבים עם תצוגה הירואית בניגונו של סבסטיאן גי'ובינקו האיטלקי המהולל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גי'ובינקו כיכב בשלב רבע הגמר עם שלושער פשוט נהדר לרשת של החברה מניו יורק, לזכותו של גי'ובינק כיום כ 21 כיבושים במסגרת ה MLS.

סבסטיאן ג'יובינקו-פשוט גדול על הליגה (האתר הרשמי של ה-MLS)
סבסטיאן ג'יובינקו-פשוט גדול על הליגה (האתר הרשמי של ה-MLS)

אני ממליץ לכולם לשים עין על השחקן בזכותו טורונטו עשויה לכבוש את פסגת ה MLS. שחקנים נוספים שכדאי לשים את העין עליהם הינם: ג'וזי אלטידור ומייקל בראדלי.

הרכב משוער: קלינט אירווין, ניק האגלנד, דריו מור, אריק זבלטה, ג'סטין מורוב, ג'ונטן אוסריו, מייקל בראדלי, ארמנדו קופר, סטיבן ביטסהור, סבסטיאן ג'יובינקו, ג'וזי אלטידור.

מנגד מונטריאל מגיעה גם היא בתקופה נהדרת עם שלושה נצחונות רצופים בינהן ברבע הגמר על ניו יורק רד בולס, אכן הרואי ששתי הקבוצות הקנדיות הדיחו את שתי הניו יורקיות. החדשות הטובות מכיוון מונטריאל הינם שדידייה דרוגבה חזר במשחק הקודם בנצחון 2-1 על ניו יורק רד בולס ואף בישל במשחק, לאחר תקופה ארוכה שהיה מושבת עקב פציעה, ברזומה של השחקן כ 10 שערים עד כה העונה.

לטורונטו יש את ג'יובינקו בתור החלוץ המהולל אך במונטריאל לא נופלים ממנו כיוון שגם להם יש סקורר אדיר ושמו איגנסיו פיאטי  הקשר הארגנטינאי. עד כה הוא כבש כ 20 שערים אחד פחות מ גי'ובינקו, עם מונטריאל רוצה לנצח היא חייבת את פיאטי בשיאו.

דרוגבה ופיאטי, ינסו לתת קונטרה לג'יובינקו Eric Bolte-USA TODAY Sports
דרוגבה ופיאטי, ינסו לתת קונטרה לג'יובינקו
Eric Bolte-USA TODAY Sports

הרכב משוער: איוון בוש, קאמרה, לאורנט קימן, ויקטור קבררה, אמברוסי אויונגו, הרננן ברינדלו, פטריס בירנר, מרקו דונאדל, דומיניק אודורו, מטיאו מקונוסו, איגנסיו פיאטי.

לסיכום צפוי לנו קרב מסקרן אשר בסופו תהיה לנו נציגה קנדית לראשונה בגמר ה MLS.

סיאטל – קולורדו

חצי הגמר השני יפגיש לנו קרב לא פחות מעניין המשחק יערך בשעה 05:00 שעון ישראל. קולורדו רוצה לשחזר את זכייתה בתואר משנת 2010, ואילו סיאטל רוצה גמר MLS  ראשון בהנהגתו של הקפטן קלינט דמפסי.

המשחק הראשון ייערך בסיאטל באצטדיון סנטורילינק פילד ומנגד בגומלין היא תתארח אצל החברה מקולורדו ב דיקס ספורטינג גודס פארק.

סיאטל מגיע למשחק לאחר שברבע הגמר היא גברה על דאלאס. במשחק הראשון היא הביסה אותם 3-0 אף בגומלין דאלאס גברה עליהם 2-1. סיאטל מגיעה עם מספר שחקני מפתח פצועים בינהם הקפטן קלינט דמפסי אשר נמצאו בעיות בליבו. לסיאטל יש את אחת ההתקפות המרתקות בליגה אשר כבשו העונה ביחד כ 49 שערים. שחקן שאני ממליץ לעקוב אחריו הוא ניקולס לודיירו  הקשר האורוגוואי בן ה 27. אחד הפליימיקרים הלוהטים בליגה ואף הרשית שלושה שערים במסגרת רבע הגמר.

לודיירו (משמאל) מוביל עוד התקפה של סיאטל (טוויטר)
לודיירו (משמאל) מוביל עוד התקפה של סיאטל (טוויטר)

הרכב משוער: סטפן פריי, טירוני מירס, רומן טורס, צ'אד מרשל, ג'ובין ג'ונס, אוסבלדו אלונסו, כריסטיאן רולדן, ניקולס לודירו, אריק פרייברג, ג'ורדן מוריס, נלסון ואלדז.

מנגד קולורדו מגיע לאחר שנצחה את לוס אנג'לס גלקסי בפנדלים. ההגנה של קולורדו ספגה רק שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים אך עם הגנה לא מנצחים משחקים כיוון שגם יש צורך בלכבוש וזה משהו שקולורדו לא טובה בו כבשה רק 39 שערים העונה. בחמשת המשחקים האחרונים רק פעם אחת היא כבשה 2 שערים ביתר רק שער 1. כמו סיאטל גם קולורדו מגיעה עם מספר שחקני מפתח חשובים ביניהם שוער נבחרת ארצות הברית ובורג מרכזי של הקבוצה טים הווארד.

 שחקן שמומלץ לעקוב אחריו הוא ג'רמיין ג'ונס  הקשר אשר שיחק שנים רבות בבונדסליגה. הוא יצטרך לעבוד קשה ב 2 צידי המגרש כאשר ינסה להתקיף וכאשר ינסה לעצור את לודיירו.

ג'רמיין ג'ונס-המון עבודה מצופה לו (Photo by Simon Hofmann/Bongarts/Getty Images)
ג'רמיין ג'ונס-המון עבודה מצופה לו
(Photo by Simon Hofmann/Bongarts/Getty Images)

הרכב משוער: זאק מאקמט, אריק מילר, ג'ארד ווטס, אקסל סוברג, מארק בור'ץ, סאם קרונין, ג'רמיין ג'ונס, סבסטיאן לה טוקס, קווין דוילי, שקאלזן קאשי, דומיניק באדג'י.

לסיכום המשחק יפגיש לנו את אחת ההתקפות החזקות אל מול הגנת הברזל של קולורדו, נראה אחת ולתמיד מה מנצח ההתקפה או ההגנה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort