יוקרה משותפת: תיקו דרמטי בדרבי של מילאנו

הדרבי המילנאזי סיפק לנו ערב מהנה ודרמטי, סילביו ברלוסקוני חזר למגרשים לאחר חצי שנה. מילאן נשארת במקום השלישי בעקבות התיקו, רומא נשארת במקום השני בעקבות הפרש שערים, לאציו ואטאלנטה נצמדות אליהן עם נצחונות גדולים.

מילאן-אינטר 2-2

הדרבי ד'להמודינה ה165 נערך הערב בסאן סירו. סילביו ברלוסקוני חזר למגרשים לראשונה מזה חצי שנה לאחר שלקה בליבו. האולטראס של מילאן הכינו לכבודו תפאורה ענקית עם דמותו לצד הגביעים בהם זכה המועדון מאז רכש ראש הממשלה לשעבר את המועדון בשנת 1986. אוהדי אינטר גם הם הרימו תפאורה יפהפייה כיאה למעמד.

התפאורה של אוהדי מילאן לכבוד ברלוסקוני (the curva).
התפאורה של אוהדי מילאן לכבוד ברלוסקוני (the curva)

סטפנו פיולי שערך את הופעת הבכורה שלו כמאמן הנראזורי, לאחר שהחליף את פרנק דה-בור בתפקיד, עשה מספר שינוים בהרכב . גארי מדל הוסט לעמדת הבלם כפי שמשחק בנבחרת צ'ילה וג'ופרי קונדוגביה וז'ואו מאריו פתחו בקישור. ויצ'נזו מונטלה שגם בשבילו זה הוא דרבי מילאנזי ראשון, נאלץ להסתדר ללא אלסיו רומנאלי בהגנה לאחר שזה נפצע במשחק הנבחרת.
המשחק החל בקצב גבוה שאינטר בראשות מאריו וקנדראבה מכתיבים את הקצב. הרמה נהדרת של קנדראבה מצאה את ראשו של פרישיץ' אך הקרואטי נגח ליד העמוד. קנדראבה ניסה את מזלו גם בבעיטות מחוץ לרחבה אך הכדור עבר ליד הקורה. למרות השליטה של אינטר, הרוסונארי עלו ליתרון בדקה ה42 לאחר מבצע מצוין של בונאוונטורה הנפלא שהשאיר כדור מצוין לסוסו אלכסונית לשער, הספרדי שיחרר בעיטה מסובבת נפלאה לפינה הנגדית והרעיד את הסאן סירו. פיולי נאלץ לעשות חילוף כפוי לאחר שגארי מדל נפצע, ג'ייסון מוריו החליף אותו, מהלך שהתברר כקריטי .

סוסו חוגג צמד ענק (A.C milan the curva).
סוסו חוגג צמד ענק (A.C milan the curva)

במחצית השנייה אינטר ניסתה להשיג את השיווין המיוחל, בדקה ה51 קנדראבה בעט מחוץ לרחבה אך דונוראמה היה ערני. מה שהתברר כניסוי כלים כי שתי דקות לאחר מכן קנדראבה חתך לאמצע , ומ20 מטרים שחרר פצצה שנעצרה רק ברשת הגבוה. שער ראשון נפלא לאיטלקי הבינלאומי במדי אינטר. לא עברו חמש דקות וסוסו בעוד שער מצוין החזיר את היתרון למילאן, החלוץ עבר את מירנדה כאילו לא מדובר בבלם נבחרת ברזיל ועם רגל ימין החלשה שלו הכניע את האנדנוביץ'. מילאן הורידה את הקצב מפה ושמרה על מערך טקטי מבוקר, אינטר ניסתה לחדור את המעטפת אך הקישור של הרוסונרי עמד איתן . בדקה ה92 אינטר זכתה בקרן לאחר הרחקה הירואית של אבאטה מכדור שכבר היה בראש של איוון פריסיץ'. לקרן עלו כל שחקני השדה והשוער האנדונביץ. הכדור הגיע לראשו של מוריו , שכזכור נכנס כמחליף בעקבות הפציעה של מדל, הבלם הסיט את הכדור לעבר פריסיץ' שדחק מקרוב את השוויון הדרמטי. איזה משחק מופלא, שערים נהדרים, דרמות ויוקרה עירונית שהפעם מתחלקת בזכות רבה בין שתי הקבוצות שנתנו משחק ענק. מילאן נשארת במקום ה3 בעקבות התיקו. אינטר תנסה לתעל את האנרגיות מהשוויון שהושג בקושי רב לבניית דרך חדשה וחיובית

שחקני אינטר חוגגים שווין דרמטי (דף הפייסבוק הרשמי של אינטר).
שחקני אינטר חוגגים שווין דרמטי (דף הפייסבוק הרשמי של אינטר)

סמפדוריה-סאסואולו 2-3
כנראה ששחקני סמפדוריה צפו במהפך הגדול של סביליה מול דפורטיבו לה קורוניה בליגה הספרדית, כי הם פשוט חזרו על אותו תסריט. שחקני סאסואולו הגיעו לאצטדיון הלואיג'י פרארי בגנואה ללא רגשי נחיתות.
לאחר מחצית ראשונה מאופסת פדריקו ריצ'י העלה את האורחים ממודנה ליתרון בדקה ה64. עשר דקות לאחר מכן, אנטוניו ראגוסה הכפיל את היתרון לאחרת התקפת מעבר נאה של הירוקים שחורים. חניכיו של די פרנצ'סקו היו בטוחים שהם בדרך לניצחון חוץ מרשים. אך אז הגיע פאביו קוואליירלה. החלוץ הוותיק החזיר את קבוצתו למשחק בדקה ה84 בשערו ה100 בסריה A. דקה לאחר שערו של קוואליירלה הגיע השיווין המיוחל. לואיס מוריאל הרים את האצטדיון לאחר איבוד כדור בהגנת סאסולו . בתוספת הזמן, אותו מוריאל חדר לרחבה במבצע אישי מרהיב בסיומו הוכשל בתוך רחבת ה16, השופט הצביע מיד על הנקודה הלבנה. מוריאל עצמו לקח את האחריות וסידר לקבוצתו ניצחון דרמטי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קוואליירלה עם חולצה מיוחדת לרגל שערו ה100 (The curva).
קוואליירלה עם חולצה מיוחדת לרגל שערו ה100 (The curva)

קורטונה –טורינו 2-0
האחרונה בטבלה אירחה את חניכו של סינישה מיכאלוביץ' . לאחר מחצית ראשונה מאופסת. המארחת עמדה יפה מול קבוצת הצמרת אך בדקה ה80 נפרץ הסכר. אנדראה בלוטי הבקיע מעמדת נבדל בדקה ה80, אך השופט והקוון אישרו את השער שהיה צריך להיפסל. בדקה ה89 בלוטי השלים צמד והעלה את מאזנו לעשרה שערים בדומה לאדין דז'קו.. טורינו שומרת על מרחק שלוש נקודות מהמקום ממנו מגיעים למוקדמות ליגת האלופות . קורטונה נשארת עם המחמאות על משחק הקרבה אך מצבה מוסיף להיות עגום.
אמפולי- פיורנטינה 4-0
חניכיו של פאולו סוזה עלו ליתרון בדקה ה26 משער של פדריקו ברנרדסקי במחצית שהייתה בשליטתה המוחלטת של ה"ויולה". שתי דקות במחצית השנייה היתרון הוכפל מפנדל של איליצ'יץ' לאחר עבירה ברחבה. בדקה ה61 ברנרדסקי השלים צמד . שש דקות אחריו גם הבוסני השלים צמד אישי והעלה את קבוצתו ל-4:0 גדול בטוסקנה . אמפולי עדיין במרחק שלוש נקודות מהמקום בו נושרים לליגת המשנה.

בולוניה-פאלרמו 1-3
בקרב תחתית בולוניה אירחה את פאלרמו. בדקה ה9 ,איליה נסטרובסקי המקדוני העלה את הסיציליאניים הנמצאים מתחת לקו האדום ליתרון. מאטיה דסטרו השווה בדקה ה20. בדקה ה67 בלרים דמז'אלי השלים מהפך למארחת. חמש דקות לאחר מכן פדריקו וויביאני כבש בבעיטה חופשית נפלאה את השלישי ובעצם קבע את תוצאת המשחק. בולוניה מתרחקת מהתחתית בעוד פאלרמו נשארת עוד שבוע מתחת לקו האדום.

לאציו-גנואה 1-3
לאציו רוצה להמשיך להצמד לצמרת בעוד גנואה מנסה לברוח מהתחתית. אינזאגי. פיליפה אנדרסון העלה את לאציו ליתרון בדקה ה11 . לוקאס אוקמפוס הארגנטיני השווה בדקה ה52. לוקאס בילייה הנהדר החזיר את היתרון לתכולים בבעיטה עונשין מ11 מטרים. וואלס המגן הברזילאי הרגיע את יושבי האולימפיקו בדקה ה65 עם שער נוסף. ניצחון מרשים לחבורה המצוינת של סימונה אינזאגי .

סימונה אינזאגי. לאציו נצמדת ליריבה העירונית (The curva).
סימונה אינזאגי. לאציו נצמדת ליריבה העירונית (The curva)

אטאלנטה- רומא 1-2
במשחק צמרת אירחה הפתעת העונה אטאלנטה את הרומאים. לוצ'יאנו ספלאטי קיווה לחזור לפער 4 נקודות מיובנטוס, בעוד הקבוצה של גאספריני קיוותה להמשיך את המומנטום החיובי שלה שעמד על שבעה משחקים ללא הפסד (חמישה מהם ניצחונות) ערב המחזור. חניכיו של גאספריני פתחו בהתלהבות שהותנעה על ידי הקהל הביתי שגדש את יציעי ה"אתלטי דה אזורי", אך הבעיטות שנבעטו לעבר השער הרומאי חלפו מחוץ למסגרת. מנגד מוחמד סלאח הגיע לשני מצבים מצוינים אך המצרי נכשל מול בארישה שוער נבחרת אלבניה (אותו אחד שנגח בערן זהבי במשחק הנבחרת).

גאספריני חוגג ניצחון חמישי רצוף (דף הפייסבוק הרשמי של אטאלנטה).
גאספריני חוגג ניצחון חמישי רצוף (דף הפייסבוק הרשמי של אטאלנטה)

בדקה ה40 סלאח שוב קיבל כדור מול השער אך הבעיטה שלו נהדפה ביד של רפאל טולוי בלם אטלאנטה. דייגו פרוטי ניגש לנקודה הלבנה והכניע את בארישה המצוין. מיד לאחר השער אוהדי רומא שנסעו 600 ק"מ יחד עם קבוצתם האהובה עד לברגאמו, חגגו את היתרון באמצעות הדלקת רימוני עשן שהקשו על הראות לכמה דקות. בדקה ה45 מוחמאד סלאח שוב מפשל לאחר שלא הצליח להשתלט על מסירת אומן של ראז'ה נוינגולאן. בתוך תוספת הזמן גביארדיני ניסה את מזלו מרחוק אך הבעיטה חלפה מעל שערו של צ'אזני. במחצית השנייה אטאלנטה המשיכה לנסות להשיג את השיווין, גומז הגיע למצב קורץ אך בעט סמוך לקורה. בדקה ה62 האיצטדיון קפץ לשמיים.

שער מוזר במיוחד למתיאס קאדרה, פרנק קסייה חדר לרחבה והעביר כדור רוחב לתוך תיבת החמש, צ'זני הדף את הכדור היישר לראשו של קאדרה שכבש בלי להתכוון את שערו השלישי העונה. החבורה של גאספריני המשיכה ללחוץ וקסייה כמעט הבקע בעצמו כדקה לאחר השיווין. פאפו גומס המצוין הגיע למצב מול שוער אך צ'זני סגר היטב והכריח את השחקן לחתוך לפינה וניסיון ההגבה שלו הורחק על ידי רודיגר. בדקה ה75 פרויילר הדביק כדור לקורה לאחר מבצע אישי יפה. רומא על שלל כליה ההתקפיים, כולל מלך השערים של הליגה אדין דזק'ו, לא תקפה כמעט במחצית השנייה ובעיקר חיפשה להסתגר ולצאת למתפרצות. בדקה ה90 היא נענשה. פאפו גומס המשיך לתעתע בהגנת רומא וסחט\גנב פנדל מ-לאנדרו פארדס, פרנק קסייה שיצר את השער הראשון, והיה המסוכן בשחקני המארחת, ניגש לנקודה ובעט היטב לפינה השמאלית בעוד שצ'אזני זינק ימינה. בסיום גאספריני ושחקניו חוגגים ניצחון ראוי . רומא מתרחקת מהפסגה, בנוסף היריבה העירונית השנואה ואטאלנטה עצמה נושפות בעורפה שרק נקודה מפרידה ביניהן לג'יאלורוסי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort