זה לא הגיל: ואן פרסי מנצח את גלאטסראיי בדרבי הלוהט של טורקיה

איזה קרב היה באיסטנבול. הדרבי הלוהט של טורקיה נגמר לטובת הכחולים צהובים בזכות צמד של ואן פרסי, קאסימפשה וקרבוקספור נפגשו לקרב של אמצע טבלה וקייסריספור ממשיכה להסתבך בתחתית.

הדרבי הלוהט של טורקיה תמיד מספק לנו דרמות ומשחקים גדולים. אוהדי הקבוצות בוודאי זוכרים את השלושער של שוקור או את ה5-0 הגדול של פנרבחצ'ה. היום הם נפגשו לקרב ראשון העונה כששניהם קצת רחוקים מהפסגה. מצד אחד, גלאטסראיי אחרי שקיבלה עונש ולא יכלה להשתתף השנה באירופה החליטה הקבוצה להמשיך ולבנות קבוצה חזקה שתרוץ לאליפות במיוחד מול בשיקטאש שנראית נהדר. אך משהו לא הולך העונה. למרות שחקנים כמו בורמה וווסלי סניידר, הקבוצה לא מצליחה לנצח את הקבוצות הגדולות והפסידה העונה לטרבזונספור ולאיסטנבול באסקישהיר, המפתיעה הגדולה של השנה. מול בשיקטאש הוציא האדומים צהובים תיקו, והיום מגיע מבחן חשוב עבורם שיכול למקום אותם חזק בצמרת ויותר חשוב להרחיק את היריבה השנואה מהפסגה.

מהצד השני, פנרבחצ'ה אחרי עונה קשה ללא שום תארים וללא ההפעלה לאירופה מגיע לעונה חשובה מאוד מבחינתה כשהמטרה ברורה לחזור ולשלוט בליגה הטורקית. בסגל של פנר יש כוכבי כדורגל מוכרים כמו ואן דרוויל, מרטין סטרקל, ואן פרסי ומוסה סו הם רק חלק מהשמות המכובדים אלא שמשהו על המגרש לא כל כך עובד, העונה הם החלו לא טוב ובנתיים מוצאים את עצמם במקום החמישי כשהם רחוקים מעט מהפסגה. הערב זו היית ההזדמנות שלהם לחזור לפסגה אבל חשוב יותר מהכול לנצח את הדרבי היוקרתי של איסטנבול.

המשחק היה שקול לחלוטין ולרוב התנהל במרכז המגרש. שני הצדדים הגיעו להזדמניות טובות אלא שבסיומת האחרונה פנרבחצ'ה יצאה עם ידה על העליונה. לאורך מחצית שלמה חיכו האוהדים הטורקים לגול ושנייה לפני השריקה זה סוף סוף הגיע ואן פרסי מצא את הרשת וקבע 1-0. במחצית השנייה גלאטסראיי ניסתה להשוות אך בדקה ה-78 הקבוצה של אדוקאט קיבלה פנדל וואן פרסי שלא מקבל הרבה דקות בקבוצה כבש את השני שלו וקבע 2-0 על היריבה השנואה.

תצוגת אוהדים אדירה של הקהל הביתי (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)
תצוגת אוהדים אדירה של הקהל הביתי (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 7: סוזה חטף כדור מסניידר ושלח קדימה את סנר ששלח כדור ארוך למוסה סו שנותר לבדו באגף, האחרון הרים כדור נהדר לסאן שהיה לבד ברחבה אך לפני שהספיק לבעוט, בלטה הגיע ובלם את הבעיטה לקרן.

דקה 23: סניידר חוטף כדור באמצע המגרש ושולח את בורמה קדימה, בורמה מהפינה של הרחבה משחרר בעיטה לפינה הקרובה אבל וולקן עוצר בקלות. דקה לאחר מכן סניידר בעט מחוץ לרחבה וטען לנגיעת יד אך השופט לא שרק לפנדל וצדק.

דקה 45: פנרבחצ'ה עולה ליתרון- אחרי לחץ קטן של גלאטסראיי, פנר חזרה להשתלט על המשחק ואלפר שלח נהדר את סנר קדימה, האחרון עקף את הבלם שלו, נכנס לרחבה ומסר רוחב נהדר לואן פרסי שמאזור הפנדל שלחה בעיטה חזקה לרשת העליונה וכבש. 1-0 למקומיים ממש על סף השריקה למחצית!

ואן פרסי חוגג את השער הראשון. חוזר לעצמו? (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)
ואן פרסי חוגג את השער הראשון. חוזר לעצמו? (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)

דקה 52: קרן מעולה של אלפר מגיעה לראשו של סוזה שנוגח נהדר, אך מפספס את השער בכמה סנטימטרים…

דקה 60: כדור ארוך נשלח לסאן שנותר רק מול סברי, השניים רבו על מקום על סף הרחבה וסברי נגע בכדור עם ידו והציל שער בטוח. השופט שהיה רחוק לא שרק. גלאטסראיי ניצלת.

דקה 78: פנרבחצ'ה מקבלת פנדל ועולה ל2-0- לחץ אדיר של התקפת פנר על הגנת גלא גרמה לאזיז להסתבך ברחבה ולאבד את הכדור לסוזה, אזיז לא רק איבד את הכדור אלא המשיך והפיל את סוזה והשופט שרק לפנדל. ואן פרסי ניגש לבעוט ושלח כדור חד לפינה הימנית, השוער ניחש נכון אך לא הצליח לעצור את הבעיטה וזה 2-0 לפנרבחצ'ה!

ניצחון גדול על היריבה השנואה (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)
ניצחון גדול על היריבה השנואה (האתר הרשמי של פנרבחצ'ה)

יתר תוצאות המחזור:

קאסימפאשה נגד קרבוקספור 2-2 (כבשו: לקאסימפאשה: דקה 13- אנדרה פריירה, דקה 73- כריסטיאן טרואוצ'ו. קרבוקספור: דקה 4- אלפור שקולאשן, דקה 32- באריש באשדש)

קייסריספור נגד גינצ'לרבירליאי 2-0 (כבשו: דקה 76- קוסמין מטאי, דקה 80- סרדר גורלר)

מחר תפגוש הקבוצה של העונה, איסטנבול בשקישהיר, את ריזספור במטרה לחזור לפסגה וטרבזונספור תארח את אנטליהספור למשחק תחתית

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort