תופסת מרחק: רעננה גברה על בני יהודה

חניכיו של חיים סילבס עשו את העבודה מול בני יהודה המתפוררת. דור חוגי בבעיטה חופשית נהדרת וחגיגה מקורית לאחר השער השאיר את הנקודות בשרון. רעננה מתרחקת מהקו האדום בעוד בני יהודה נשארת מתחתיו.

מזג האוויר נעים במיוחד לא שכנע את הקהלים של בני יהודה והפועל רעננה לפקוד את המגרש העירוני בנתניה. אין ספק שהיכולת שהקבוצות מציגות העונה הקלה על הבחירה של האוהדים לצפות במשחק בנוחיות ביתם. 700 נשמות טובות שלא התייאשו עדיין מהכדורגל הישראלי נכחו בהתמודדות. שחקני בני יהודה הגיעו להתמודדות בידיעה שהם חייבים לנצח על מנת לטפס מעל הקו האדום. בעוד הפועל רעננה שהחלה בתהליך שיפור מסוים, לאחר פתיחת עונה רעה יודעת שבמידה והיא מפסידה היא גם עלולה למצוא את עצמה בסוף המחזור במקום ממנו יורדים ליגה. חיים סילבס פתח עם רוג'ר קולה במקומו של מוחמד שכר הפצוע, שאינו נכלל בסגל בנוסף עדי נמני קיבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני על חשבון אלעד גבאי. יעקב אסייג המאמן הזמני של בני יהודה, עלה עם מערך של שני בלמים .

אוהדי רעננה שמחים. 700 צופים בלבד בהתמודדות ( הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה).
אוהדי רעננה שמחים. 700 צופים בלבד בהתמודדות ( הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה)

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות אך ללא ניסיונות התקפה מרשימים במיוחד. בדקה ה13 כדור קרן מוצלח של רעננה הגיע לראשו של בן והבה , אך הבלם נגח חלש לידיו של אמיליוס זובאס. עוד שתי דקות עברו ושוב רעננה תוקפת. אלכסנדר קרניצקי עושה סיבוב טוב על המגן שלחץ אותו אך שחרר בעיטה ישירות לידיו של זובאס. כעבור שתי דקות נוספות גם בני יהודה הראתה סימן חיים. אנטוניו מרשיץ' בחן את אריק יאנקו שקלט יפה את הכדור תוך כדי השתטחות. בדקה ה20 עוד התקפה יפה של בני יהודה, חילופי מסירות בין מרשיץ' לאלון תורג'מן בסיומן הקרואטי בעט חזק אך הכדור שפשף את הקורה מהצד הלא נכון. מכאן המשחק תופעל בעיקר במרכז המגרש וניכר ששתי הקבוצות לחוצות למדי ממצבן בטבלה. בדקה ה40 עוד בעיטה של רעננה הפעם שניר שוקרני ניסה את מזלו, אך שוב בעיטה הישר לידיו של השוער הליטאי . ממש לקראת סיום המחצית הראשונה המצב הטוב במשחק, רעננה החלה התקפה מהאגף השמאלי, בן בינימין הרים מצוין לרחבה עדי נימני המשיך מהאוויר אך סחט תגובה טובה מהשוער, על הריבאונד הגיע רנה מיחליץ' שבעט חזק אך הכדור נהדף דווקא על ידי חברו לקבוצה, דור חוגי. מזל גדול לבני יהודה. הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה לקול שריקות בוז מצד האוהדים שנכחו במשחק לאחר מחצית חלשה .
בדקה ה56 נגיחה של קולה כמעט והפתיעה את זובאס אך השוער התעשת זינק אחורה והדף לקרן. כדור הקרן הגיע לראשו של קרניצקי אך הקשר נגח לרוחב במקום לעבר השער והגנת בני יהודה הרחיקה. בדקה ה57 רעננה זכתה בכדור חופשי על סף הרחבה לאחר עבירה על דור חוגי . היה נראה שמיכליץ' ייקח את הבעיטה, אך הסלובני השאיר את הכדור לחוגי שבעט חזק לפינה הימנית והכניע את זובאס. חוגי גם חגג בצורה מעניינת ופשוט קפא תוך כדי שאגת שמחה כאקט של מחווה לטרנד בובות הראווה הוויראלי.
אסייג מיהר לבצע שינוי והכניס את יונתן לוי במקום דניאל אביטל. בדקה ה62 כמעט הוכפלה התוצאה, קרן של מדויקת של מיחליץ' פגשה את ראשו של עידו לוי שנגח היטב סנטימטרים בודדים מעל המשקוף. בשלב הזה אוהדי בני יהודה החלו לגדף את שחקני קבוצתם ואת ההנהלה בקללות קשות על יכולתם המקצועית ועל מצב הקבוצה. בני יהודה ניסתה לתקוף ובדקה ה63 כמעט וניצלה ערבוביה ברחבת רעננה אך ההגנה התעשתה בזמן. בדקה ה70 כמעט שער מדהים של אלמוג בוזגלו, הקיצוני ספק הרים ספק בעט מאגף ימין, וכמעט והפתיע את אריק יאנקו אך השוער התמיר הדף היטב את הכדור. מצב מצוין היה לרעננה בדקה ה72. חוגי ניצל חור ענק בהגנת הכתומים והעביר כדור אלכסוני לרחבה לעבר אמבולו, אך המגן בעט הישר לגופו של זובאס שסגר את הזווית היטב. עוד מצב מצוין בדקה ה75 מסירת עומק של מיחליץ' לעבר קולה אך שוב הליטאי יצא בזמן וגבר על החלוץ. שחקני בני יהודה כמעט ולא תקפו דרך האגפים ורוב ניסיונות ההתקפה שלהם שהגיעו ממרכז השדה נבלמו על ידי הגנת רעננה בקלות. עד הסיום התוצאה נשמרה, רעננה פותחת פער של חמש נקודות מהקו האדום בעוד בני יהודה נשארת מתחת לקו האדום.

 

רנה מיחליץ'. רעננה מתרחקת מהקו האדום ( הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה).
רנה מיחליץ'. רעננה מתרחקת מהקו האדום ( הפייסבוק הרשמי של הפועל רעננה).

הרכבים:
הפועל רעננה:
אריק ינקו, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, דור חוגי, רועי שוקרני, רנה מיחליץ', אלכסנדר קרניצקי, דור חוגי (אלי בבייב, 85), רוג'ר קולה (רמבוואנה,82).
בני יהודה:
אמיליוס זובאס, שון גולדברג, קסאבייה תומא, מרקו יובאנוביץ', בן צעירי, אלמוג בוזגלו, אנטוניו מרשיץ', חסן אבו זייד, ניקולה מיטרוביץ', דניאל אביטל (יונתן כהן,60), אלון תורג'מן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort