בעקבות ההפסד של באיירן בקלאסיקר, לייפציג תישאר במקום הראשון

לייפציג למקום הראשון בעקבות ניצחון של דורטמונד על באיירן מינכן, אינגולשטאט של אלמוג כהן מראה סימני חיים, שישה שערים הובקעו במיינץ, קאמבק ושער ניצחון מאוחר של קלן בדרבי נגד גלאדבך, ושאלקה יוצאים מהמשבר עם שלושה ניצחונות בכל המסגרות. סיכום משחקי שישי+שבת במחזור ה-11 בליגה הגרמנית.

המשחקים המרכזיים:

בורוסיה דורטמונד – באיירן מינכן:

רקע: בורוסיה דורטמונד תקווה להוציא משהו מהמשחק נגד אלופת הבונדסליגה כבר מי יודע כמה שנים ברציפות, במיוחד כשהקבוצה הצהובה לא נמצאת במקום השני אליו התרגלה בשנים האחרונות. היא תנסה לנצל את סוללת הצעירים שלה שהוכיחה מדי פעם כי היא מסוגלת לעזור, אך ההפך הוא גם נכון. זה יהיה מפגש טעון מאוד מהסיבה כי מאטס הומלס של באיירן מינכן יפגוש את האקסית שלו במדי היריבה השנואה, ומריו גצה (שלא מצליח להיכנס לכושר משחק טוב) שחזר מהאדומים ממינכן לאחר מספר שנים שחימם את הספסל, ינסה לנקום. יש גם לזכור כי רוברט לבנדוסבקי גם ביקר בשוורצגבלן, אך גם הוא עזב לבאיירן. אין ספק כי מינכן באים כפייבוריטים למשחק החוץ הזה, אך קל זה לא יהיה, לא רק בגלל היריבה על המגרש, אלא בשל ר.ב לייפציג, שנמצאת זמנית בראש הטבלה במקומם, ורק ניצחון יחזיר את הסטטוס קוו. האוהדים הצהובים מתפללים שכותרת סיכום המשחק לא תיהיה "הצוללת הצהובה".

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית הראשונה: משחק יחסית מאוזן לאורך המחצית הראשונה, אבל מה שחשוב, זה מי שם כמה שיותר כדורים ברשת של היריב, ואת זה עשו השוורצגלבן. בדקה ה-11, גצה קנה את עולמו כאשר מסר לאובמיינג כדור רוחב נפלא שמצא את הגבוני לבד, וכל מה שנשאר לו זה לגלגל את הכדור מעבר לקו השער, ולהבקיע את שערו ה-12 העונה בבעיטה הראשונה במשחק של שני הצדדים (נכון לרגע זה, הוא, ביחד עם אנתוני מודסט, מובילים את טבלת שערים למשחק ברחבי הליגות הגדולות באירופה, עם 12 שערים ב-11 משחקים). דורטמונד המשיכה ללחוץ במשך מספר דקות, כאשר שורלה נגח לידיו של נוייר, אך מאז השליטה עברה לקבוצה האורחת ממינכן. הזדמנויות רבות, כדורי עומק רבים מאלאבה שלא תורגמו לשער. לבנדוסבקי במשחק לא טוב עד עכשיו, את אותו הדבר ניתן לומר על קימיך הצעיר. האם הלחץ של באיירן יתורגם בסופו של דבר לשער או יותר, או שהצהובים יצליחו לסחוט (בצורה די מפתיעה) את כל שלושת הנקודות מהמשחק, ולהשאיר את לייפציג במקום הראשון בטבלה.

המחצית השנייה: שליטה כמעט מוחלטת של באיירן מינכן על דורטמונד ששיחקה הגנה. שער מדהים של ריברי שנפסל, ועוד מספר הזדמנויות רבות שחלקן מצאו רק את המסגרת הלבה של השער. גם לדורטמונד הייתה הזדמנות להבקיע, אבל אובמיינג פיספס אותה. בסופו של דבר, משחק טעון מאוד שנגמר בתוצאה 1-0 למארחים, וזה אומר שני דברים. אחד, תגידו מזל טוב ללייפציג שמאיישת באופן רשמי את המקום הראשון של הבונדסליגה (3 נקודות מעל באיירן), ושתיים, דורטמונד מצמצמת פערים מראש הטבלה, כאשר באיירן נמצאת רק 3 נקודות מלפניה. הליגה נפתחה מחדש.

הבקיעו: בורוסיה דורטמונד – אובמיינג (11)

הצד השמח של משחק העונה (הפייסבוק הרשמי של דורטמונד)
הצד השמח של משחק העונה (הפייסבוק הרשמי של דורטמונד)

באייר לברקוזן – ר.ב לייפציג: 3-2

רקע: העולה החדשה, שהיא גם הקבוצה השונאה ביותר בגמרניה, התארחה אצל לברקוזן ביום שישי, בידיעה כי כל תוצאה חוץ מהפסד מעלה אותה זמנית למקום הראשון. הקבוצה של משקה האנרגיה "רד-בול" גם קיבלה קבלת פנים מאוד עוינת מאוהדיה של של הקבוצה המארחת, יותר נכון האוטובוס של הקבוצה, שהופצץ בבלוני צבע. הקבוצה לא הפסידה אף משחק בעשרת המשחקים הראשונים של העונה, ובכך הפכו לראשונים שעשו זאת כעולים חדשים.

תוצאת המשחק: המשחק נגמר בתוצאה 3-2 ובכך לייפציג הרחיבה את הרצף שלה ל-11. הגרמנים סובלים, השאר נהנים. לייפציג נראית פשוט נהדר. היא גם הקבוצה היחידה העונה שניצחה 6 משחקים רצופים בבונדסליגה.

הבקיעו: לייפציג – באומגרטלינגר (4, עצמי), פורסברג (67), אורבן (81) באייר לברקוזן – קאמפל (1), בראנדט (45)

לייפציג תשמור על המקום הראשון לפחות עד המחזור הבא. מדהים (הפייסבוק הרשמי של לייפציג)
לייפציג תשמור על המקום הראשון לפחות עד המחזור הבא. מדהים (הפייסבוק הרשמי של לייפציג)

משחקים נוספים:

מיינץ 05 – פרייבורג: 2-4

6 שערים. זה מה שקיבלנו מהמשחק המטורף במיינץ. כששחקנה של האדומים מאלי מבקיע שער ומחלק שני אסיסטים, הקבוצה עולה למקום ה-8 בטבלה ומקווה להתחיל רצף ניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים (1-3 ללייפציג בבונדסליגה, ו 6-1 לאנדרלכט בליגה האירופית). במחזור הבא תפגוש פרייבורג (שנמצאת ברצף של שני הפסדים, כולל ההפסד נגד מיינץ) את לייפציג, משחק שככל הנראה תפסיד.

הבקיעו: מיינץ 05 – בונגרט (15), מאלי (20), בל (81), אוניסיבו (95) פרייבורג – גריפן (67), פיטרסן (85)

בורוסיה מונשנגלדבך – פ.צ קלן: 2-1

במפגש הדרבי הלוהט בין הקבוצות, גלאדבך כבר הובילה, אך קלן, ובמיוחד ריס, שהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-93, דאגה להפוך את המצב. מודסט הוא מלך שערי הבונדסליגה עם 12 שערים ב-11 משחקים, ומאזן השערים למשחק שלו הוא הגבוה בין כל הליגות הגדולות באירופה! החלוץ החם ביותר באירופה? בצד השני של היריבות, גלאדבך לא ניצחה כבר שישה משחקי ליגה ברצף. משבר.

הבקיעו: בורוסיה מונשנגלדבך – סטינדל (32) פ.צ קלן – מודסט (52), ריס (93)

וולפסבורג – שאלקה 04: 1-0

לאחר פתיחת עונה נוראית, עם 5 הפסדים רצופים, היום המשיכה שאלקה את רצף המשחקים ללא הפסד (שכעת עומד על 6), והקורבן הפעם הייתה וולפסבורג המגמגמת. בזכות שער ניצחון בדקה ה-82 של גורצקה, הכחולים המלכותיים (Royal Blues) התרחקו כבר 7 נקודות מהקו האדום, וכנראה שאותו לא יראו יותר בהמשך העונה. מהצד השני, וולפסבורג נמצאת רק עם 7 נקודות לאחר 11 המחזורים ששוחקו, ונמצאת רק 2 נקודות מעל הקו. גם כאן יש לנו משבר.

הבקיעו: שאלקה 04 – גורצקה (82)

דרמשטאט – אינגולשטאט: 1-0

דרבי השטאטים, בין העולות לבונדסליגה בשנה שעברה. הכחולים שאירחו את המשחק הפסידו את המשחק בתוצאה 1-0 ונמצאים ברצף הפסדים ארוך (4) ויקוו למחוק אותו במחזור הבא, כשיפגשו את שאלקה המתחזקת. בצד השני, השלים אלמוג כהן 90 דקות, ובמחזור הבא הוא וקבוצתו יפגשו את וולפסבורג.

הבקיעו: אינגולשטאט: הארטמן (68)

אאוגסבורג – הרטה ברלין: 0-0

הרטה רצתה להמשיך את הרצף החיובי שלה ולחזק את מעמדה בטופ של הטבלה, אך יוצאת מעט מאוכזבת מהתיקו נטול השערים נגד אאוגסבורג.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort