מי הכי יפה בעיר?

הערב ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד יפגשו לקרב שהוא הרבה על הרבה יותר מ-3 נקודות, הדרבי של בירת ספרד הפך בשנים האחרונות למלחמה אמיתית על הניצחון, על הכבוד ויותר מהכל על העיר מדריד. הכנה לקראת הדרבי המדרידאי.

משחק על הרבה יותר מ-3 נקודות(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
משחק על הרבה יותר מ-3 נקודות( דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

"להפסיד במשחק דרבי זה כמו להפסיד בגמר מונדיאל", אמר פעם רוברטו קרלוס, אך בעוד הוא שיחק בשנים שבהן העיר הייתה במעמד צד אחד, היום היחס שונה למדי, ריאל מדריד מתקשה נגד אתלטיקו מדריד בכל מפגש ולא הצליחה לנצח אותה בליגה מאז 2013, במהלך 3 השנים שעברו היא גם הספיקה להפסיד 4-0 מוחץ בויסנטה קלדרון. אומנם בסגל חסר, אך באופן משפיל לא פחות.

אתלטיקו מדריד תמיד מגיעה לדרבי בטירוף(דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)
אתלטיקו מדריד תמיד מגיעה לדרבי בטירוף (דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)

לאתלטיקו מדריד יש שחקנים נהדרים אך לריאל מדריד אפילו יותר, אז מה בעצם גורם לקולצ'ונוס לעשות את המוות לבלאנקוס בכל מפגש כבר כמה שנים? התשובה היא חד משמעית- צ'ולו סימאונה.
המאמן הארגנטינאי של אתלטיקו הפך את הקבוצה שלו לקבוצה של לוחמים שבכל פעם שרואים את הסמל של ריאל מולם נכנס להם רעל לעיניים כמו שור במלחמות שוורים שרואה את המטאדור מתגרה בו רק שבמקרה הזה-השור כמעט תמיד מנצח.
אלופי אירופה יגיעו לויסנטה קלדרון בתקופה חלשה יחסית, אומנם אחרי 4 ניצחונות ליגה רצופים אך אחרי תקופה לא קצרה שהם מציגים יכולת פושרת.
שחקניו של דייגו סימאונה יבואו גם הם עם מאזן טוב יחסית בארבעת משחקי הליגה האחרונים הכולל שלושה ניצחונות והפסד אך למרות הכדורגל היפה שלקח צעד קדימה העונה מבחינה התקפית, הם מפגינים מעט חוסר יציבות שבאה לידי ביטוי בעיקר בהפסד 2-0 לריאל סוסיאדד לפני הפגרה.
סגנית אלופת אירופה מגיעה לדרבי הזה בסגל מלא-זאת למרות הדיווחים שגריזמן אולי לא יהיה כשיר למשחק, מהצד השני ריאל מדריד תחסר את טוני קרוס שיעדר כחודש, את אלברו מוראטה שצפוי להיות בחוץ תקופה דומה לשל הגרמני ואת קסאמירו ופפה שלא עברו מבחן כשירות, קארים בנזמה לעומת זאת בסגל אלופת אירופה אך לא בטוח אם יפתח בהרכב.
אז מי הם האנשים שישפיעו על הדרבי הזה יותר מכל? אלו כמה מהחשובים ביותר למשחק הלוהט הזה.

שחקן המפתח-מתיאו קובאצ'יץ'
בהעדרו של קסאמירו שהוא הקשר האחורי הטבעי היחיד בסגל של זידאן, ולאור פציעתו של טוני קרוס שאומנם לא אוהב לשחק בעמדה דפנסיבית בקישור אבל יודע לעשות זאת, צפוי מתיאו קובאצ'יץ' הקרואטי הבינלאומי להיזרק למים העמוקים.
מתיאו קובאצ'יץ' שהגיע מאינטר בקיץ 2015 עוד לא מצא לעצמו מקום אמיתי ברוטציה של זידאן, העומס בקישור שכולל את קסאמירו, מודריץ', קרוס, חאמס, איסקו ואסנסיו פשוט לא מאפשר לקובא לקבל הרבה דקות משחק, בדרבי תהיה לו הזדמנות פז להוכיח לזיזו שמגיע לו יותר ממה שהוא נותן לו.
המשימה של מתיאו לא תהיה פשוטה בכלל, אתלטיקו מדריד מתהדרת בקישור ובהתקפה פיזיים ואגרסיביים במיוחד והקרואטי יצטרך לעצור אותם, מתיאו קובאצ'יץ' כבר הראה בעבר שהוא שחקן פיזי שיודע לפנות שטחים עם כדורי עומק נהדרים, יהיה מעניין לראות איך הוא יתמודד עם הקבוצה הכי קשוחה באירופה.

קובאצ'יץ'-שחקן מפתח במשחק(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
קובאצ'יץ'-שחקן מפתח במשחק (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

יעמוד למבחן-כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו מאז הפציעה בגמר היורו לא נראה אותו דבר, הוא כל הזמן עצבני, מתוסכל ולא מרוצה מעצמו ומחבריו לקבוצה, יש שיגידו שזה בגלל שהוא תמיד שואף ליותר, יש שיגידו שזה כי הוא מתקשה בפעולות שבעבר היה עושה בקלות אבל השורה הסופית היא- כריסטיאנו לא טוב לאחרונה. אולי דווקא באחד האיצטדיונים הקשים באירופה ובאחת התקופות הקשות בקריירה שלו הוא יצליח לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו-להשתיק את מבקריו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
כריסטיאנו רונאלדו. האם הכוכב ישתיק פעם נוספת את המבקרים?(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
כריסטיאנו רונאלדו. האם הכוכב ישתיק פעם נוספת את המבקרים? (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
עם רקורד מדהים נגד ריאל מדריד. סימאונה(דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)
עם רקורד מדהים נגד ריאל מדריד. סימאונה (דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)

המאצ'אפ-דייגו סימאונה VS זינאדין זידאן
עם כל הכבוד לכוכבים, כדורגל הוא קודם כל משחק של מאמנים.
השניים נפגשו כבר פעמיים, בפעם הראשונה ידו של צ'ולו הייתה על העליונה עם 1-0 קלאסי בברנבאו שהדגיש פעם נוספת את הפילוסופיה של סימאונה ששמה דגש קודם כל על הגנה.

זיזו. הוכיח את עצמו כווינר טבעי(דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)
זיזו. הוכיח את עצמו כווינר טבעי (דף הפייסבוק הרשמי של ריאל מדריד)

המפגש השני היה במעמד "קצת" יותר גדול-גמר ליגת האלופות בסאן סירו.

ריאל מדריד עלתה ליתרון ראשונה משער של ראמוס, קראסקו השווה את התוצאה עבור אתלטיקו מדריד ובפנדלים עמדו חניכיו של זידאן בלחץ, ניצחו 5:3 בבעיטות ההכרעה והביאו את גביע אירופה בפעם השניה בשלוש שנים לצד הלבן של מדריד.
המשחק הזה יהיה המשחק השלישי בין השניים, מבחינת ניסיון ברור שלסימאונה יש יתרון גדול, יש כאלו שמחשיבים אותו למאמן הטוב בעולם ולא בחסד, להפוך קבוצת אמצע טבלה לאחת מהקבוצות החזקות באירופה ובעולם זה לא דבר של מה בכך.
מהצד השני, זינאדין זידאן אומנם לא התנסה הרבה כמאמן ראשי אך כבר הוכיח שהוא מאמן גדול במעמדים גדולים, ווינר טבעי , בתקופה הקצרה שלו בריאל מדריד הוא הספיק להביא ניצחון באל קלאסיקו בקאמפ נואו, להפוך פיגור 2-0 נגד וולפסבורג עם 3-0 בגומלין, לעבור את מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות עם הרבה אופי וכאמור לנצח בגמר ליגת האלופות ולזכות בתואר 'אלוף אירופה'.
עושה רושם שזאת לא הולכת להיות הפגישה האחרונה של צ'ולו וזיזו, יהיה מרתק לראות מי מהם יתעלה במשחק החשוב.

המספר החזק-1 מ10
ריאל מדריד ניצחה את יריבתה העירונית ב90 דקות רק פעם אחת מתוך עשרת המשחקים האחרונים נגדה, סיטואציה שקשה לאוהדי הקבוצה להשלים איתה, אתלטיקו מדריד לעומת זאת התאהבה בדרבי בשנים האחרונות כשמתוך עשרת המשחקים הללו היא סיימה 5 בתוצאת תיקו וניצחה 4, אחד מהניצחונות כולל 4-0 וחגיגה ענקית בבית מול היריבה השנואה.

תמונה אופיינית ממשחקי הדרבי האחרונים(דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)
תמונה אופיינית ממשחקי הדרבי האחרונים (דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)

התחזית
המשחק כנראה לא עומד להתעלות לרמה גבוהה במיוחד אך סביר להניח שנראה כמו בכל דרבי עבירות, כרטיסים, מלחמות אגרסיביות במיוחד והרבה הרבה אמוציות.
את התוצאה קשה לחזות מכיוון שבמשחק כזה כל פעולה יכולה לשנות את מהלך המשחק, 2 הקבוצות צפויות לשים דגש על ההגנה מה שמצביע על כך שהתוצאה הכי הגיונית היא חלוקת נקודות, בין אם אכן יהיה תיקו ובין אם אחת הקבוצות תנצח, דבר אחד בטוח-"Sera Caliente" או בעברית-"יהיה לוהט".

הדרבי של מדריד תמיד לוהט(דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)
הדרבי של מדריד תמיד לוהט (דף הפייסבוק הרשמי של אתלטיקו מדריד)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort