בדרכם לגדולה

בכל שנה אוהדי הכדורגל נחשפים לעוד ועוד שחקנים שפורצים לתודעה ועשויים להיות הכוכבים הבאים בכדורגל העולמי וגם ישראלי אחד נכנס לרשימה. תקראו וגלו מי עשויים להפוך השנה לכוכבים הבאים בכדורגל.

כל שנה פורצים לתודעה שלנו כוכבי כדורגל חדשים שאנחנו בטוחים שהם הדבר הבא לפעמים אנו עדים לתחילת דרכו של הכוכב הבא שעוד יכתוב את ההיסטוריה מחדש ולפעמים השחקן נותן שנתיים שלוש ואז נעלם כאילו לא היה. ב-2003 עלה במדי השדים האדומים אחד העונה לשם כריסטיאנו רונאלדו, בעונת 2005/6 ערך ילד צעיר העונה לשם ליאונל מסי את הופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה את ההמשך ההיסטוריה כולנו יודעים. לעומתם קיימם גם כאלו שהראו ניצוצות של גאונות אך לא הגיעו למימוש הפוטנציאל פאטו ורוביניו הם רק הוכחה לכך. אז מי יתגלה השנה? ממי נראה ניצוצות של עתיד? הכנו לכם את ששת השחקנים שעשויים לפרוץ העונה.

תומאס לאמר, צרפת, גיל: 21, עמדה: קשר התקפי, קבוצה: מונאקו

הקשר הצרפתי ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה השניה בצרפת במדי סטאד קן בעונת 2013/14. בעונתו השנייה בקבוצה השתלב לאמר בהרכב והראה יכולות מדהימות בניהול ההתקפה מהאגפים ויכולת נהדרת בבעיטות חופשית. בליגה הראשונה לא חיכו הרבה ומיד לאחר העונה השנייה שלו, המועדון מהנסיכויות, מונאקו, שם את ידו על הכישרון הצעיר ושילם לסטאד קן רק ארבעה מיליון יורו. הקשר הצעיר השתלב לאט לאט בהרכב מונאקו ובעונה הראשונה רשם במדי הקבוצה 34 הופעות, חמישה שערים וחמישה אסיסטים. העונה הוא כבר שחקן ברור בהרכב של הקבוצה ולאחר שפתח עם 18 הופעות, חמישה שערים ושני בישולים בכל המסגרות נראה שהעונה הוא הולך לפרוץ ובגדול ושמו כבר הוזכר עם כמה מענקיות אירופה. ניחוש מושכל, לאמר יתן עונה מצוינת ומונאקו תלך רחוק ובשנה הבאה הוא יצטרך לחשוב האם להצטרף לאחת מאריות אירופה או לעזור למונאקו להפוך לאחת כזו.

לאמר, ידוע בבעיטות החופשיות שלו (Daily Express)
לאמר, ידוע בבעיטות החופשיות שלו (Daily Express)

מחמוד דאהוד, גרמניה, גיל: 20, עמדה: קשר/קשר אחורי, קבוצה: בורוסיה משנגלאדבך

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקשר האחורי הפך כבר לשם דבר בכדורגל הגרמני והצעה מליברפול עומדת על הפרק. הגרמני ממוצא סורי הצעיר החל את דרכו בפרנקפורט ובגיל 14 חתם במשנגלאדבך, במשך השנים הוא התפתח באקדמיה של הקבוצה ובעונת 2014/15 הוא הגיע לקבוצה הראשונה שם רשם 10 הופעות בכל המסגרות רובן מהספסל. בעונה שעברה, עונתו השנייה בקבוצה הבוגרת, השתלב דאהוד כבר בהרכב והראה יכולת מרשימה מאוד בזמן שהוא רושם 41 הופעות, חמישה שערים ותשעה בישולים. עייני הקבוצות הגדולות החלו לזוז לכיווני ופרסו שהגיעו הצעות מליברפול ופסז אך הסורי הצעיר חתם על חוזה חדש והשנה הולכת להיות השנה שלו ולאחר שהוא יתן את העונה שכולם מצפים ממנו לתת הקבוצות יצטרכו להכניס את היד עמוק לכיס. ניחוש מושכל, דאהוד יתן עונה טובה מאוד ובשנה הבאה יצטרך לחבורה של קלופ.

דאהוד, שנה הבאה בליברפול? (FOX Sports)
דאהוד, שנה הבאה בליברפול? (FOX Sports)

רמאדן סובחי, מצרים, גיל: 19, עמדה: קשר התקפי, קבוצה: סטוק סיטי

במדינה השכנה שלנו גדל אולי אחד הכישרוניים ביותר שראינו, סובחי רק בן 19 ומראה יכולות מדהימות. הקשר המצרי נולד בקאריו שבמצרים ומגיל קטן שיחק עבור המועדון אל אהלי, אחד המועדונים הגדולים במצרים, בעונת 2014/15 עלה לקבוצה הבוגרת לאט לאט החל סובחי להשתלב ובסוך העונה הבינו המצרים כי יש יהלום בידיים שלהם כאשר המצרי הצעיר וחבריו לקחו אליפות. בעונתו השנייה בקבוצה סובחי היה כבר השחקן המוביל בקבוצה ורשם 34 הופעות, שישה שערים ו-12 בישולים ויותר חשוב מכך הוביל את קבוצתו לאליפות נוספת. סטוק סיטי שמה לב לכישרון הנדיר ושילמה לקבוצה המצרית חמישה מיליון יורו כעת סובחי צריך להראות לכולם למה הוא מסוגל גם בליגה בכירה כמו הליגה האנגלית ועם הדריבל המדהים שלו זה לא יהיה כזה קשה. ניחוש מושכל, סובחי ירשים וכבר בעונה הבאה הוא יכול למצוא את עצמו בקבוצה גדולה יותר.

סובחי, יכולת דריבל אדירה (Bleacher Report)
סובחי, יכולת דריבל אדירה (Bleacher Report)

מאוריסיו לאמוס, אורוגוואי, גיל: 20, עמדה: בלם, קבוצה: לאס פאלמס

הבלם מאורוגוואי רק בן 20 וכבר משך את העיניים של אחד המועדונים הגדולים בעולם, ברצלונה, ואפילו כמעט חתם שם אך לבסוף החליט להישאר עוד עונה בלאס פאלמס. לאמוס החל את דרכו בדיפנסור ספורטינג במולדתו וכבר אחרי שני הופעות וכבר נקרא לנבחרת הצעירה. בעונת 2015/16 הושאל לרובין קאזאן ולמרות ששיחק רק ארבעה משחקים הרשים את הקבוצה שרכשה אותו רק ב-400 אלף יורו. בקאזאן לא קיבל את הזדמנות שמגיעה לו ובינואר עבר בהשאלה ללאס פאלמס, הופעת הבכורה שלו בקבוצה הספרדית היית נגד ברצלונה שעלה כמחליף ונראה נהדר. אחרי חצי עונה בלאס פאלמס הקבוצה הספרדית שמה עליו את הידיים ושילמה לקאזאן שני מיליון יורו. העונה הוא אמור לפרוח בקבוצה הספרדית ולהראות בדיוק את מה שהסקאוטים של ברצלונה ראו. ניחוש מושכל, לאמוס יתן עונה מרשימה אך ישאר או יעבור לקבוצה טיפה יותר גדולה מלאס פאלמס אך בעתיד אין ספק שהוא יחזק את ההגנות של אחת מהאריות אירופה.

גבריאל ברבוסה, ברזיל, גיל: 20, עמדה: חלוץ/קשר התקפי, קבוצה: אינטר

החלוץ הברזילאי כבר מככב ביו טיוב אחרי יכולת מדהימה שהציג בסנטוס כעת הוא הגיע לבמה הגדולה והגיע תורו להראות לנו את הכישרון הגדול שלו. הברזילאי הצעיר נולד סאו פאולו בברזיל ומגיל קטן שיחק במחלקות הצעירות של סנטוס. במאי 2013 עלה גבריאל להופעת הבכורה שלו בקבוצה שהוא בן 16 בלבד, בעונת 2014/15 שהוא רק בן 18 הוא כבר השתלב בהרכב סנטוס ורשם 30 הופעות, 10 שערים ושבעה בישולים, כבר לאחר העונה הזאת החלו קבוצות בכירות באירופה לשים עין על החלוץ וסימנו אותו. בעונה לאחר מכן הספיק לרשום 29 הופעות ו-12 שערים במדי סנטוס ומיד נחטף ע"י אינטר שהוציאה מכיסה כמעט 30 מיליון יורו עבור הכישרון העולה. העונה לצד איקרדי הוא צריך לפרוח אם יקבל את ההזדמנות שלו. ניחוש מושכל, ברבוסה ימתין קצת אך לבסוף יקבל את ההזדמנות העונה וירשים את כולם.

גבריאל, עוד כישרון ברזילאי מבוזבז או הצלחה מסחררת? (SPORTAL.co.nz)
גבריאל, עוד כישרון ברזילאי מבוזבז או הצלחה מסחררת? (SPORTAL)

אור אינברום, ישראל, גיל: 20, עמדה: קשר התקפי, קבוצה: מ.ס. אשדוד

המחלקה של מ.ס. אשדוד ידועה בכישרונות הגדולים שיוצאים ממנה רק לפני חודש ראינו את תוצרת המחלקה הזו, מיכאל אוחנה, כובש שער יוצא דופן ומציג יכולת נהדרת במדי האלופה, הפועל באר שבע. שחקן נוסף שחוזים לו עתיד גדול הוא אור אינברום, כישרון צעיר שהעונה שיחק רק מחליף אך אם יקבל את ההזדמניות ואת הדקות יראה את הכישרון הגדול שטמון בו. העונה הוא כבר הספיק לעלות כמה פעמים מהספסל וזה לא ספק פקטור חשוב בהתפתחות שלו. ניחוש מושכל, אינברום יקבל את הזדמנות שמגיעה לו ויראה את הכישרון שלו וימשוך את העיניים של צמרת הליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort