לא כל יום דרבי

ארבעה ימים לאחר הקונצרט בדרבי, הופעה מביכה של סגנית אלופת המדינה בליגה האירופית.  דאנדוק עשתה היסטוריה על חשבונה של מכבי תל אביב, כאשר רשמה ניצחון אירי ראשון במפעל אירופאי אי פעם. לאחר שני מחזורים מכבי עם אפס נקודות ובמקום האחרון בבית.

 

לא הולך (מכבי ת"א - פייסבוק)
לא הולך (מכבי ת"א – פייסבוק)

 

מכבי ביקשה לכבד את זכרו של הנשיא לשעבר שמעון פרס אשר הלך לעולמו, אך אופ"א לא אישרה דקת דומיה לפני המשחק. שחקני מכבי תל אביב ענדו סרטים שחורים על זרועותיהם כאות הזדהות עם מותו של שמעון פרס ז"ל.

לאחר ההפסד הטראומטי לזניט באצטדיון בנתניה, מכבי תל אביב קיוותה לרשום ניצחון ראשון במפעל אך לקבוצה האירית היו תכניות אחרות. חשוב לציין, מעולם לא היה ניצחון של קבוצה ישראלית על יריבה אירית במסגרת המפעלים האירופאים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקבוצה הנחמדה מאירלנד היא בגדר נעלם אחד גדול. מצד אחד קבוצה ממושמעת טקטית, מהירה ומאוד פיזית. מהצד השני, קבוצה מסורבלת, עייפה, מוגבלת וחסרת איכות. לציין שהליגה באירלנד לקראת סיום ודאנדוק נמצאת במקום הראשון וכנראה זו הסיבה לעייפות של השחקנים האירים.

שתי מסקנות מהמשחק הזה, אוסקר סקאריונה, הוא לא שחקן כנף ובטח ובטח דור פרץ הוא לא מגן. ראינו איך הוגאן "השחקן האירי הכי טוב שהיה על המגרש" הביך אותו פעם אחר פעם, בלי שום קשר, ראינו הרבה איבודי כדור של דור פרץ גם בהגנה וגם בהתקפה. בקשר לשחקן הארגנטינאי, ראינו אותו איך הוא משתפר ומשתתף במשחק כאשר הוא משחק באמצע מתחת לחלוץ.

מילה על טל בן חיים החלוץ, הוא בקושי נגע בכדור וכל כך קשה עם הגנות צפופות שממתינות להתקפות היריב, הוא צריך לדעת לפעמים להתאים את עצמו לקבוצות היריבות, כי לא תמיד אפשר להסתמך על יכולת המהירות או האתלטיות שלו.

לעניות דעתי, זהו הפסד מביך ומביש, דאנדוק היא קבוצה נחמדה לא יותר. לא ברור איך באטה בוריסוב הובסה באירלנד, אלקמאר סיימה איתה בתיקו ולגיה ורשה בקושי עברה אותה. אנחנו האחרונים לזלזל, רק שהקבוצה האירית לא ראויה אפילו להיות חלק מליגת העל הישראלית להוציא שלושה שחקנים שהם כל ההבדל.

שוטא ארבלדזה בחר לעלות עם אותו הרכב שניצח לו את הדרבי, להוציא שינוי מאולץ אחד  "דור פרץ במקום דסה המורחק" אהבתי את הגישה של המאמן הגיאורגי שהאמין בהרכב שלו ובחר לא להעניק מנוחה לשחקנים ששיחקו שלושה משחקים בתשעה ימים, אני אוהב את הגישה הזאת שהמאמן בא לנצח כל משחק ושהשחקנים ינוחו לאחר המשחק.

שוטא לא הפסיד את המשחק למכבי, גם לא דור פרץ שהוא לא אשם ששמים אותו להתמודד כמעט לבד בצד הימני של ההגנה. כמו שאמרתי, דור פרץ הוא לא מגן ימני ולא שחקן כנף. לא ברור מה יובל שפונגין עושה במכבי תל אביב, אני לא חושב ששפונגין כיום מתאים לרמה של מכבי, אבל, כשיש לך מגן ימני טבעי בסגל והמגן הקבוע שלך מורחק, זה עדיף על אלתור וכל מני ניסיונות. בסופו של דבר רוב ההתקפות הגיעו מהצד הימני של ההגנה כמו כן השער ההיסטורי של קילדף.

מכבי הייתה מאוד חלשה ונאיבית, רכה מאוד בהגנה, לא מחוברת בהתקפה ומיעטה לסכן את האירים. לעומתם, האירים הנלהבים עם מרטין אוניל ביציע, שטפו את המגרש והגיעו בקלות יחסית לשערו של ראיקוביץ', מזל גדול וחוסר דיוק משווע מנעו תוצאה גבוהה יותר, או פשוט חוסר האיכות של הקבוצה האירית מנעה תבוסה הערב.

בשורה התחתונה, מכבי עם אפס נקודות משני משחקים, בכדי להמשיך ולהיות חלק מהמפעל האירופאי, למכבי אסור להפסיד בהולנד לאלקמאר, הפסד של מכבי בהולנד יחסל כנראה סופית את הסיכויים להעפיל לשלב הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort