BBC, השלישייה הפותחת.

הערב הוא ערב ליגת האלופות, ערב שבו מצפים מהכדורגלנים הגדולים באירופה לתת את הכל, להיות השיחה של מחר, להיות אלו שיכריעו מפגשים גדולים. להיות כריסטיאנו רונאלדו, להיות גארת' בייל וגם קארים בנזמה זה בסדר. קוראים לזה BBC. הערב הם עומדים מול ההתקפה החזקה של בורוסיה דורטמונד דווקא שהם בכושר הכי פחות טוב שלהם.

youtube

ליגת האלופות מחכה להם. (youtube)

בקבוצה של זינאדין זידאן יש את שלישיית ההתקפה המפחידה ביותר בעולם הכדורגל.
לפי המספרים שלהם העונה הם לא מצדיקים את השם שנוצר להם מהרגע שפלורנטינו פרס איחד בניהם. נכון שהפציעות היו גורם מכריע להתחלה הפושרת שלהם העונה, נכון שהם לא השתתפו בקדם-העונה של הקבוצה ואי אפשר לפקפק בזה שהם לא התחילו מאותה נקודת פתיחה כמו שאר היריבים שלהם (ה-MNS). הם יכולים להצטדק בכמות הקטנה שהבקיעו אבל זה לא משהו שאנחנו מצפים מהם.
השלישייה כבשה שישה שערים בשמונת המשחקים הראשונים של העונה, כל אחד כבש שני שערים.
רחוק מאוד מהמספרים שאליהם הגיעו בעונות קודמות. בעונה הקודמת הם רשמו 18 שערים בשמונת המשחקים הראשונים של העונה. כריסטיאנו התכבד ב-10 שערים, בנזמה בשישה ובייל בשניים. בעונת 14/15 הם הגיעו ל-14 שערים (כריסטיאנו עם שמונה, בייל ארבעה ובנזמה עם שניים), סה"כ אחד פחות מהעונה הראשונה שלהם יחד ב-13/14, עונה בה הם זכו ב'דסימה' בליסבון. באותה עונה כריסטיאנו פתח את העונה עם 12 שערים בשמונת המפגשים הראשונים, בנזמה עם שתיים ובייל עם אחד.

latinpost

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פתיחת עונה חלשה שלהם. (latinpost)

אבל בואו נחזור רגע להווה, המשחק הערב מול דורטמונד.
בורוסיה היא היריבה הישירה של ריאל מדריד במלחמה על המקום הראשון בקבוצה. ובזמן שה-BBC רדומים מעט בהתקפה של הבלאנקוס ההתקפה של הגרמנים היא ההתקפה הלוהטת ביותר באירופה כרגע, 17 שערים תוך פחות משבוע. הנתון המדהים לא פחות הוא ש-12 שחקנים שונים נטלו חלק במלאכת השערים. יש לציין כי המאמן ביצע רוטציות בין משחק למשחק ועדיין ממוצע השערים נשאר גבוה. בריאל מדריד לעומת זאת נראה כי הרוטציות של זידאן פוגעות בקבוצה ולא נותנות לשחקנים המשכיות בשביל לייצב את היכולת שלהם, גם אצל ריאל מדריד כמות מפתיעה של כובשים בסה"כ 9 כובשים שונים בליגה.
אסנסיו, לוקאס ואסקס ומוראטה שפתחו את העונה בצורה מצוינת מוצאים עצמם עם מעט דקות מאז החזרה של ה-BBC. הרוטציה בין חאמס ואיסקו לשאר שחקני ההרכב מבלבלת אפילו אותם. נראה כי זידאן רוצה לתת לכולם דקות ולהכניס את השחקנים שחזרו מפציעה לכושר אך במקום לתרום לקבוצה נראה שהוא דורס את השחקנים שכן נמצאים בכושר. אחרי התיקו המאכזב מול לאס פאלמס בליגה זידאן אמר כי נתן מנוחה לכריסטיאנו בגלל המפגש מול דורטמונד, בנזמה עלה להעלות את הקצב במחצית השנייה ל-28 דקות ובייל השלים 90 דקות. אם לומר את האמת, הם לא נראים מוכנים.

libertaddigital

יחזרו לחגוג הערב? (libertaddigitalׂׂׂ)

מוראטה בכל פעם שיכול גונב דקות מה-BBC במטרה לשפר את המספרים שלו ולרכוש את אמונו של זיזו, בערב כזה הכל יכול לקרות זה ערב של צ'מפיונס והחלוץ הספרדי יכול לתרום את חלקו גם כמחליף מהספסל במידה ומשהו לא עובד.
בשלושת השנים האחרונות ריאל מדריד זכתה פעמיים בטורניר ופעם אחת הודחה בשלב חצי הגמר, מרגלו של מוראטה, שכעת משחק בשורותיה. החלוץ הצעיר מנע מריאל מדריד לעשות היסטוריה ולזכות בפעם השנייה ברציפות בגביע עם האוזניים הגדולות. אבל מי יודע, אולי השנה מוראטה יהיה האיש שישבור את ההגמוניה של ה-BBC וייתן לריאל מדריד גביע שני ברציפות.
מעל הכל, הערב צריך להיות הערב של ה-BBC, הם חייבים לחזור בגרסא הכי טובה שלהם ולתת פייט מול ההתקפה הדורסנית של דורטמונד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort