המשחק המרכזי – 4 משחקים לוהטים לסוף השבוע

המשחק המרכזי

עוד לא התאוששנו ממחזור אמצע השבוע והחגיגה לא רק שלא נגמרת, אלא היא רק מתחילה. אז מה מצפה לנו ביומיים הקרובים? שני דרבים לוהטים, קרב בין האלופה האנגלית לאחת מהטוענות לכתר וכמובן מפגש פיקנטי בין פיורנטינה למילאן

 

אומנם אנחנו בשלב די מוקדם של העונה, אך היא מתחילה לצבור תאוצה עם שלושה מחזורים בשבוע האחרון והזרוע עוד נטויה.

החגיגה תתחיל כבר ביום שבת ב-14:30 כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את האלופה לסטר. תימשך ב19:30 בדרבי הלונדוני, שבו ארסנל תארח את צ'לסי באמירויות. וכאמור ביום ראשון תיחתם עם הדרבי התל אביבי והמשחק המסקרן בין פיורנטינה למילאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מנצ'סטר יונייטד – לסטר 14:30, ספורט 2:

מנצ'סטר יונייטד תחת ז'וז'ה מוריניו פתחה את העונה כפי שחלמה עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל אחד ב"פרגי טיים". נראה היה, שהשדים האדומים בדרך הנכונה אך ההפסד בדרבי שינה את התמונה. השדים האדומים נחלו הפסד 2-1 באולד טראפורד עם עליונות ברורה של היריבה העירונית. הפסדים נוספים לפיינורד (בליגה האירופית) ווטפורד, העלו קולות של משבר באופק.

לאחר כשלושה הפסדים רצופים, יונייטד ניצחה 3-1 את נורת'המפטון בגביע הליגה באנגליה. "המיוחד", שלא אהב את הרחשים בעקבות ההפסדים, תקף את התקשורת ואמר שעולם הכדורגל מלא באיינשטיינים.

מן העבר השני, האלופה שלא מרשימה עד כה, תגיע אל "תיאטרון החלומות". חניכיו של ראניירי מבינים מהרגע הראשון שהשנה יחזרו למידותיהם, ושהעונה הזאת הולכת להיות שונה בתכלית מהקודמת.

לסטר השיגה את ניצחונה הראשון העונה רק במחזור השלישי מול סוונסי בבית. לרוע מזלם של השועלים, המשחק הבא היה מול ליברפול. אולי הקבוצה המרשימה עד כה בפריימרליג אחרי הסיטי – לא פסחה על לסטר וכתשה אותה 4-1.

השועלים עדיין מחפשים יציבות. לאחר שני ניצחונות ביכולת גבוהה מול קלאב ברוז' ובארנלי, הגיע הפסד בהארכה בגביע הליגה באנגליה לאחר ששמטו יתרון של 2-0 לצ'לסי.

עם הניצחון של יונייטד בגביע, העייפות של לסטר בעקבות ההארכה והעובדה שלסטר טרם ניצחה העונה בליגה בחוץ, אני משער שנראה ניצחון של המארחת.

ינצח את האלופה? (foxsports)
ינצח את האלופה? (foxsports)

 

ארסנל – צ'לסי 19:30, ספורט 2:

ארסנל פתחה עם הפסד 4-3 לליברפול באחד המשחקים האטרקטיביים והמעניינים ששוחקו העונה. היא הוציאה תיקו בקינג פאוור נגד האלופה במחזור השני, ולמעשה מאז אותו הפסד במחזור הפתיחה, ארסנל בלתי מנוצחת בכל המסגרות.

התותחנים עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, בליגת האלופות סחטו תיקו יוקרתי בצרפת מול פ.ס.ז ובשני משחקיה האחרונים תפרה רביעיות. ללא ספק, הדרבי הזה מגיע לה בדיוק בזמן.

גרניט צ'אקה שהגיע מבורוסיה מנגשלגדבאך עושה רושם חיובי בזמן שהוא על המגרש, ועם שני שערים מרהיבים לא מן הנמנע שנראה אותו בהרכב הראשון.

promo298414203
גרנט צ'אקה, יבקיע גם הפעם? (goal)

צ'לסי עשתה שינויים מינוריים בסגל, אבל קונטה הוא השינוי בה' הידיעה. הבלוז נראים שונה לגמרי תחתיו. מאותה קבוצה כבויה אשתקד, נראה שבזמן הקצר שהוא נמצא איתם, האיטלקי הנחיל את שיטתו וחזונו היטב.

צ'לסי פתחה עם שלושה ניצחונות רצופים ונראתה מצוין. אולם בשני המחזורים האחרונים נראה שהקבוצה איבדה מעט מההתלהבות, עם תיקו מול סוונסי והפסד ביתי לליברפול. לסטר הובילה כבר 2-0 במשחק הגביע אבל הכחולים התעשתו ולבסוף הפכו את התוצאה.

הנהנה העיקרי יכול להיות ססק פברגאס. הספרדי שלא זכה לקרדיט רחב עד כה, עלה בהרכב ועם תצוגת תכלית של צמד ובישול גרם למאמנו לכאב ראש חיובי. ביחד עם דייגו קוסטה שנמצא בכושר הבקעה נהדר יכולים לעשות המון צרות להגנה של ארסנל.

הניצחון האחרון של התותחנים בדרבי בליגה היה כמעט לפני חמש שנים, והאמת שקשה לי לראות את זה קורה גם הפעם. מנגד, הדעיכה ביכולת מצד הבלוז והעובדה ששיחקו 120 דקות רק ביום רביעי גורם לי לחשוב שחלוקת נקודות תהיה תוצאה טובה לשני הצדדים.

 

מכבי תל אביב – הפועל תל אביב 21:00, ספורט 5

לאחר ניסיונות של שני הצדדים להעברת הדרבי לסמי עופר, העניין לא צלח וישוחק בנתניה. דבר שיפגע באווירת המשחק וכלכלית בקבוצות.

סגנית האלופה פייבוריטית מובהקת כאן, כמו בשאר הדרבים האחרונים. בעוד הבלאגן אצל האדומים חוגג, נראה שאצל מכבי טראומת זניט נותרה מאחור. כעת, הצהובים כחולים במקום הראשון עם שתי שלישיות קלילות על רעננה וסכנין ויכולת טובה.

במכבי עם ארבעה ניצחונות ותיקו מודעים לחשיבות הדרבי עבור האוהדים וירצו להמשיך בכושר המצוין. בנוסף לשלוש נק' נוספות, ניצחון כאן יתן דחיפה רצינית להמשך.

טל בן חיים שפתח את העונה בסערה עם שישה כיבושים ונעדר מהמשחק מול סכנין, צפוי להיות כשיר לדרבי.

מנגד ניצבת הפועל ת"א, החבולה והפצועה שהבלגן סביבה לא נדם לרגע. האדומים פתחו את העונה בצורה קטסטרופלית. אם לא די בבעיותיה הכלכליות, הרי שגם בצד המקצועי אין ממש חדש תחת השמש. כעבור ארבעה מחזורים, במאזן הקבוצה שתי נק' בלבד והיא נמצאת מרחק נגיעה מהקו האדום. כדי לסבר את האוזן בנוגע למצבה העגום של הקבוצה, האדומים רק במחזור הרביעי השכילו לכבוש. דבר שלא קרה מעונת 1975-1976.

אלי גוטמן הרים ידיים בקשר לקבוצה והציע לגיא לוזון לאמן תחתיו. האחרון הסכים ללא היסוס ויהיה מעניין לראות לאן השילוב הזה יוביל. מה שבטוח, שמצפה לגיא לוזון משימה מאוד לא פשוטה ביום ראשון. להרים את השחקנים ולהביא דרבי ראשון מזה שנתיים וחצי.

למרות העליונות הברורה של מכבי, לא הייתי ממהר להספיד את הפועל. עם אפקט המאמן החדש, העובדה שזה דרבי ושמכבי שיחקו ביום רביעי, האדומים יכולים להפתיע.

חוזר ישר לדרבי (sharon bukov)
חוזר ישר לדרבי (sharon bukov)

פיורנטינה – מילאן 21:40, ספורט 2

מיודעינו פאולו סוזה ממשיך לעשות חיל בקבוצה ובעקבות עונה מוצלחת בה סיים במקום ה5, סוזה ירצה לשחזר את ההישג ואף לטפס אולי גבוה יותר בטופ 4.

עד כה הוויולה שיחקו ארבעה משחקי ליגה. למעשה, מאז ההפסד במחזור הפתיחה ליובה, האלופה, פיורנטינה ללא הפסד. פיורה ניצחה את שני משחקי הבית שלה והצליחה להוציא תיקו בחוץ מול אודינזה. הביתיות היא ללא ספק העוצמה של הוויולה. הסגולים הפסידו פעם אחת בלבד ב11 משחקי הבית האחרונים ולא ספגו בשלושה האחרונים.

מילאן סיימה במקום ה7 בעונה שעברה, מקום שלא מוביל לאירופה. כתוצאה מכך, אכזבה רבה נחלו במועדון.

לאחר רכישת הקבוצה ע"י הסינים, יש תקווה כי דברים ישתנו והרוסונרי יחזרו אל קדמת הבמה.

מילאן ניצחה שלוש פעמים והפסידה פעמיים בחמשת מחזורי הליגה הראשונים. היא יכולה להיות מרוצה מכך ששניים משלושת הניצחונות שבאמתחה הושגו בשני משחקיה האחרונים. בנוסף, קרלוס באקה בכושר הבקעה נהדר והוא כבר עם חמישה שערים. שיתוף הפעולה בינו לבין סוסו מצויין ונדמה כי הגנת פיורנטינה תצטרך להיות במיטבה כדי לעצור את השניים הללו.

השת"פ המצויין יעבוד גם בפעם? (gazzettaworld)
השת"פ המצויין יעבוד גם בפעם? (gazzettaworld)

ההגנה של מילאן שנראתה רע מאוד בשני המחזורים הראשונים התייצבה ונראית הרבה יותר טוב. אם אני צריך להמר הרי שפיורנטינה פייבוריטית בגלל יתרון הביתיות שמאוד משפיע כשזה נוגע אליה. מצד שני, האדומים ממילאנו נראים טוב וייצוב ההגנה יכול וצריך לעזור להתקפה המעולה שלה. אני מאמין שהביתיות תכריע ופיורנטינה תצא עם ידה על העליונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort