חבילת משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 מכל רחבי הגלובוס

לאחר שליגות הכדורגל ברחבי אירופה החלו את דרכם בחודש האחרון. הליגות יוצאות הסופ"ש הזה לפגרה, עבור טובת משחקי הנבחרות השונות בכל רחבי העולם. יהיה זה זמן טוב לראות איך הנבחרות הבכירות של יבשת אירופה מגיעות אחרי המסע באליפות אירופה, וכם את המאבקים המתמשכים ביבשת אמריקה (דרום וצפון). המשחקים יחלו כבר בלילה שבין שישי לשבת.

מוקדמות המונדיאל של יבשת צפון אמריקה, היא אולי מהפחות מסקרנות עבורנו, קהל האוהדים המשווע למשחקים בעלי קצב גבוה, ולשמות גדולים של שחקני כדורגל מפורסמים.

עבור נבחרות כגון ארצות הברית ומקסיקו, שאותן אנו רגלים לראות באופן די קבוע בתחרויות הגמר של הכדורגל העולמי, שאר הנבחרות של היבשת מצפון אמריקה עוברות מסע לא פשוט בכלל עד לרגע שבו הן מצליחות לשתות מים מן הבאר.

שיטת מוקדמות המונדיאל כוללת שני שלבים מוקדמים  עד לשלב האחרון של שלושה בתים. ממנו בסופו של דבר שלוש קבוצות מעפילות אוטומטית למונדיאל, ואילו נבחרת אחת עולה לפלייאוף התמודדות מול נבחרת מיבשת אוקייניה.

שני משחקים אמנם פחות אטרקטיביים, אבל מאוד חשובים בשלב הבתים יתקיימו בלילה שבין שישי לשבת, ונתעסק בהם מיד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הראשון  יתקיים בבית א' בין הונדורס לקנדה, ואילו השני בבית ב' בין ג'אמיקה לפנמה.

  1. הונדורס-קנדה.

אם תשאלו את האוהדים הקנדים על הפעם האחרונה שבה נבחרתם ביקרה באצטדיון " סן פדרו סולה", מגרשה הביתי של נבחרת הונדורס, רובם בוודאי כבר עשו "דליט" על אותו משחק כואב שהסתיים בתבוסה של 8-1 מול הנבחרת המקומית.

הנבחרת הקנדית, שלה הופעה אחת בלבד בטורניר הגמר של אליפות העולם ב1986, נמצאת שקולה להונדורס בבית א' כשלשניהן 4 נקודות אחרי ארבעה משחקים, והן נמצאות אחרי נבחרת מקסיקו המושלמת עם 12. הונדורס מחפשת עלייה למונדיאל רביעי בתולדותיה, לאחר שההופעה האחרונה הייתה במונדיאל האחרון בברזיל ב2014, בה היא כאמור לא עברה את שלב הבתים וסיימה אותו עם אפס נקודות.

המשחק האחרון ביניהן במסגרת מוקדמות המונדיאל שנערך בקנדה, הסתיים בתוצאה של 1-0 לקנדים.

בין השמות  הבולטים בסגל של המאמן בניטו פיורו: נמצא את ג'וניור הוייה ששיחק בעברו בקבוצות רבות בפריימר ליג ובצמפיונשיפ, אך כרגע שחקן חופשי, כמו גם את אטיבה האצינסון הקשר הוותיק מבשיקטאש, ואת השוער מילאן בורג'אן מאלופת בולגריה לודוגורטס.

בנבחרת המארחת מהונדורס, שזכורה לנו הישראלים לטובה, לאחר שניצחנו אותה פעמיים במשחקי אימון לאחרונה בארצות הברית,

שווה לשים עין מבחינת כמה שחקנים, כמו למשל אנטוניו לוזאנו החלוץ המוכשר מטנריף, המגן הוותיק אמיליו איזאגירה שכבר שנים רבות משחק עבור אלופת סקוטלנד סלטיק, ואת הבלם מאיינור פיגארה כשבאמתחתו 130 הופעות בנבחרת הלאומית, והוא הינו גם הקפטן של הנבחרת שאותה מאמן חורחה לואיס פינטו.

כאמור המשחק הוא חשוב מאוד עבור שתי הנבחרות, כששתיהן יודעות שניצחון ייתן להם סיכוי טוב לסיים במקום השני ולהאבק על המקום האחרון מהיבשת הצפונית.

2. פנמה-ג'אמייקה.

הפעם האחרונה שבה נפגשו שתי הנבחרות, הייתה במחזור הראשון של בית ב', אז ניצחה הנבחרת מפנמה בחוץ 2-0 את הנבחרת הג'אמייקנית.

ה"לאס קאנלארוס" או בשמם העברי "אנשי התעלות", עדיין לא העפילו בתולדותיהם למונדיאל כלשהו, אך עושה רושם שעד עכשיו יש להם סיכוי לא רע בכלל לסיים במקום השני של הבית. הנבחרת של הרנן דאריו גומס, נמצאת במקום השני בבית עם שבע נקודות, שלוש נקודות מעל השלישית ג'אמיקה שהיא יריבתה למשחק הקרוב.

לבנבחרת הפנמית אין שמות גדולים, כשרוב השחקנים משחקים ביבשת אמריקה, מלבד השוער חאיימה פאנדו שמשחק בדינמו בוקרשט הרומנית, ואת גבריאל טורס מלוזאן השוייצרית.

מנגד נבחרת הרגאיי יודעת שזהו אולי הצ'אנס האחרון שלה, על מנת שתוכל לסיים במקום השני, כשכל תוצאה מלבד ניצחון במשחק החוץ הקשה תסיים את דרכה בשלב המוקדמות. הנבחרת של המאמן שא'פר הגרמני, השתתפה בטורניר היוקרתי של ה" קופה אמריקה" האחרון ב2015, שבו היא סיימה ללא נקודות, מלבד לכך לנבחרת שאותה אוהד יוסיין בולט, השתתפה פעם אחת בטורניר המונדיאל ב1998 בצרפת, אז סיימה במקום השלישי עם 3 נקודות וניצחון בודד על נבחרת יפן.

בנבחרת הרגאיי ביתן למצוא את מיכאל הקטור שנמצא בסגל של איינטרכט פרנקפורט הגרמנית, רודולף אוסטין מברונדבי, ווס מורגן הקפטן של לסטר אלופת אנגליה, ואת קפטן הנבחרת ושחקנה של ווטפורד אדריאן מאריאפה.

כעת אל צמד המשחקים היותר מעניינים אם אפשר כך לבטא אותם. אל מחזור הפתיחה של מוקדמות מונדיאל 2018 במסגרת שלב הבתים של יבשת אירופה.

3 סלובקיה-אנגליה.

בבית ו' ייפתח המחזור ביום ראשון כששתי הנבחרות הבכירות של הבית, אנגליה וסלובקיה ששיחקו זאת נגד זאת רק לפני חודשיים וחצי בטורניר היורו האחרון בצרפת. ייפגשו שוב למחזור הפתיחה באצטדיון הלאומי של סלובקיה בעיר הבירה בראטיסלבה.

אנגליה וסלובקיה הן הנבחרות הבכירות והחזקות של הבית, שכולל את סקוטלנד,סלובניה,ליטא ואת מלטה החלשה.

הנבחרת של יאן קוזאק תגיע למשחק מול נבחרת שלושת האחריות, עם סגל מלא. כשהיא מגיעה עם ביטחון רב לאחר שבמשחק האחרון מול הנבחרת האנגלית ביורו בצרפת סיימה ב0-0, ועלתה לשמינית הגמר לאחר שסיימה את הבית במקום השלישי. בשמינית נודחה הנבחרת של קוזאק לאחר הפסד 3-0 לבנבחרת גרמניה החזקה שהגיעה עד לחצי הגמר.

בשלב הבתים האחרון של היורו ניצחה סלובקיה במגרשה הביתי את נבחרת ספרד 3-1, מה שנותן לה עוד אמביציה שהיא מסוגלת לנצח את הנבחרת של סם אלרדייס בהופעה הרשמית הראשונה שלו.

מי שאמורים לבצע את המלאכה מול אנגליה, הם שחקני ההתקפה המוכשרים של הנבחרת: מארק האמשיק הטאלנט הכי גדול של הנבחרת המקומית, כשהוא ייעזר במירוסלב סטוך שחקנה של פנרבחצ'ה הטורקית ובולדימיר וויס שמשחק בליגה הקטארית.

כמו כן לנבחרת הסלובקית יש כמובן את הבלם המנוסה מרטין סקרטל, שעבר הקיץ אחרי שנים רבות בליברפול לפנר הטורקית, ואת קוצ'קה הקשר הצעיר של מילאן.

מן העבר השני נבחרת שלושת האריות, תרצה בוודאי להתחיל את קמפיין המוקדמות ברגל ימין.

סם אלרדייס הוותיק, קיבל לראשונה את התפקיד הנחשק של מאמן הנבחרת האנגלית, והוא יודע שלא מצפה לו חיים פשוטים במשחק החוץ מול סלובקיה.

אלרדייס זימן את הכוכבים הגדולים של הנבחרת, לדוגמת ווין רוני שהפך בקמפיין הקודם למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים.

הארי קיין מטוטנהאם, וגיימי וארדי האלוף היוצא מלסטר יאיישו גם הם את חוליית ההתקפה. בקישור מי שקיבל זימון בכורה מאלרדייס הוא מייקאל אנטוניו קשרה של ווסטהאם,דרינקווטר, דלה עלי ואריק דייר צפויים לפתוח במרכז הקישור של הנבחרת.

בעמדת השוער, מי שצפוי לקבל את המושכון הוא ג'ו הארט שרק לפני כמה ימים ביצע מעבר מפתיעל מאוד, שעבר בהשאלה לעונת אחת ממנציסטר סיטי לטורינו האיטלקית. ובכך יצא בפעם הראשונה לשחק בליגה שהיא לא הליגה האנגלית.

נורווגיה-גרמניה.

משחק נוסף מסקרן שיתקיים במחזור הפתיחה של מוקדמות המונדיאל של יבשת אירופה, יתקיים האצטדיון "יוליוול" הלאומי של הנבחרת הסקנדינבית.

נורווגיה שלה שלוש הופעות במסגרת טורניר הגמר של אליפות העולם, האחרונה שבהם ב1998 בצרפת.

יודעת שהיא לא הפייבוריטית לסיים ראשונה בבית, שכאמור משחקת עם גרמניה, אך היא תלחם על המקום השני בעיקר עם נבחרת צ'כיה, וגם אולי צפון אירלנד שהשתדרגה מאוד בשים האחרונות ואף הייתה לראשונה בתולדותיה בטורניר היורו האחרון, כאמרו 8 הנבחרות שמסיימות במקום השני ילכו לקרבות פליאו, שבסיומם ארבע נבחרות יעפילו למונדיאל שיערך ברוסיה.

בסגל של הנבחרת הנורווגית, שאותה מאמן פר מתיאס הוגמו. ניתן למצוא שמות בולטים, צעירים ומבטיחים, כמו למשל גו'שוע קינג מבורנמות, נורדוויט שחקנה של ווסטהאם, ואת וטון ברישה חלוצה של גרייטר פורת' הגרמנית, כמו כן גם את החלוץ הוותיק מוחמד אבדלאויי, שחזר לשחק בליגה המקומית בקבוצת ולרנגה.

מן העבר השני תגיע אלופת העולם מהמונדיאל הקודם בברזיל, כשהמטרה של המאמן יואכים לב ושל נבחרת "המאנשאפט" היא כמובן לסיים במקום הראשון בבית, ולהבטיח כמה שיותר מהר את מקומה במונדיאל הקרוב.

הנבחרת של לב שנפרדה רק ביום רביעי האחרון מאחד הסמלים הכי גדולים שלה בעשור האחרון, הקשר באסטיאן שווינשטייגר, במשחק הידידות מול פינלנד שבו ניצחה גרמניה 2-0 משערים של מקס מאייר הצעיר משאלקה, ועוד שער עצמי.

לב שהגיע עם נבחרתו ביורו האחרון עד לחצי הגמר, שם נעצר רק מול הנבחרת הצרפתית המקומית, זימן לסגל לא מעט שחקנים צעירים שאמורים לפרוץ בשנה הקרובה.

מי שכדאי לשים אליהם לב מבחינת החבורה הצעירה והמודרנית של גרמניה, הם שלישייתת ה"יוליאן" של נבחרת : דראקסלר,בראנדט מלברקוזן וויגל שאמור לקבל לא מעט דקות העונה בבורוסיה דורטמונד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort