מלך השכונה

סהר מזרחי שחקן עבר וסמל בבני יהודה תל אביב, לא סתם סמל, אלא אחד שידוע עד היום באהבתו ואהדתו למועדון משכונת התקווה. בצעירותו סומן כאחד הכישרונות הכי גדולים והיה שותף באליפות ההיסטורית של בני יהודה. כיום הוא מאמן בבית הספר לכדורגל של הפועל תל אביב. "אוהב את בני יהודה עד היום, אין כבוד לסמלים", הוא מתרגש "סיפוק אדיר לעבוד עם ילדים" ולא שוכח להודות "תודה ענקית למועדון להפועל תל אביב"

סהר מזרחי גדל בשכונת התקווה וסומן כאחד הכישרונות הכי גדולים שצמחו במועדון, הוא עשה דברים מדהימים עוד בהיותו שחקן צעיר. בעונת 1988/1989 היה אחד מכוכבי קבוצת הנוער של המועדון אשר זכתה באליפות המדינה לראשונה בהיסטוריה.

מזרחי המשיך את ההצלחה כאשר נרשם בדפי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, הוא היה שותף בעונה הבלתי נשכחת עם הקבוצה הבוגרת בזכייתה באליפות היחידה עד כה בעונת 1989/1990.

מזרחי היה שחקן מאוד מוכשר, אוהדים עד היום זוכרים אותו לטובה והיו כאלה שקנו כרטיס רק בשביל לצפות בו מקרוב. לפעמים היה נדמה שזוהי הופעה של איש אחד, שערים יפים, ביצועים מרהיבים ובעיקר שחקן ששיחק עבור המועדון ואוהדיו.

מזרחי שיחק בקבוצת בני יהודה תל אביב בשלוש קדנציות שונות. הוא זכה כאמור באליפות, גביע הטוטו, וכבש 31 שערים ובישל יותר מ40 שערים בכל המסגרות עבור הזהובים..

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פרנצ'יסקו טוטי האיטלקי, הסמל הכי גדול של רומא, דחה בזמנו הצעה מריאל מדריד הגדולה. הוא סיפר שאהבתו למועדון גדולה מכל דבר אחר בחיים ונשאר נאמן עד היום לג'יאלארוסי. רבים בוודאי זוכרים את סהר מזרחי, בשיא הקריירה שלו, בעודו מככב בשכונה ומחורר רשתות בליגה הלאומית (הליגה הבכירה אז) הוא דחה הצעות רבות ממועדוני פאר בליגה וויתר על הרבה כסף בגלל נאמנותו לסמל, אהבתו לשכונה והקשר המיוחד עם האוהדים של בני יהודה. ציטוט מוכר מאוד של מזרחי אשר פרש בשנת 2004 "לפני שאני שחקן של הקבוצה, אני קודם כל אוהד, עצם זה שסיימתי את תפקידי בקבוצה, לא אומר שאני אפסיק לאהוד אותה".

מזרחי כידוע מאוד פעיל ברשתות החברתיות, הוא לא פסח בשום הזדמנות לספר ולשתף עד כמה אהבתו למועדון מהשכונה גדולה וחזקה מכל דבר אחר. אך לאכזבתו, הוא לא קיבל את ההזדמנות לעבוד במועדון נעוריו "אני מאוכזב מההתנהלות, היו דיבורים שאני חוזר למועדון, אני מאוד פגוע".

מזרחי (45) נשוי נישואים שניים, נשמע מאוד מסופק ומרוצה מחייו הפרטיים "אני מת על אשתי (אסתי) פשוט האהבה הכי גדולה שלי". לפני כחודשיים נולד לזוג מזרחי ילד העונה לשם שליו.

סהר ואסתי מזרחי, הכי טוב זוגיות משולמת באווירה נינוחה (מתוך אלבום התמונות הפרטי של בני הזוג מזרחי)
סהר ואסתי מזרחי, הכי טוב זוגיות משולמת באווירה נינוחה (מתוך אלבום התמונות הפרטי של בני הזוג מזרחי)

כמו בכל סיפור גדול, יש את הצד הפחות נעים. מזרחי נאלץ להתמודד עם כמה רגעים אשר השפיעו עליו לרעה. אנשים ניסו להדביק לו אופי של שחקן בעייתי. הוא נזכר בתקרית עם המאמן ניסים בכר והשחקן סרגיי גראסימיץ. "פעם אחת היה משחק אימון והיה פנדל, אני הייתי הבועט הקבוע של הקבוצה, שמתי את הכדור בכדי לבעוט והסתובבתי. פתאום הגיע סרגיי ובעט את הכדור, אמנם כבש אבל כעסתי עליו והתעצבנתי וכן קיללתי אותו. ניסים בכר התעצבן בגלל התגובה שלי", מזרחי מודה, "התגובה לא הייתה במקום, זה היה בלהט של המשחק ובכלל ניסים בכר זה המאמן שמינה אותי לקפטן ואותו אני מאוד מעריך ואוהב".

כמו כן מזרחי נאלץ להתמודד עם צרות כלכליות וגירושין מכוערים בנישואיו הראשונים שהגיעו עד לבתי המשפט. הוא ביקש שיכריזו עליו כפושט רגל ואשתו לשעבר אף טענה שהוא מהמר כפייתי.

האם סהר מזרחי היה מהמר? גרושתך טענה שהיית מהמר כפייתי.

"סהר מזרחי לא הימר בחיים שלו משהו לא חוקי, כולה שלחתי טוטו ואפילו זכיתי פעם אחת עם שותף. לא התעסקתי בדברים האלה, זו לא הדרך שלי, אני אפילו מתעסק עם נוער בסיכון".

מזרחי עובד היום בבית הספר לכדורגל של הפועל תל אביב, הוא מאמן קבוצות ילדים ונערים של המועדון ונשמע מאוד מסופק.

בדרך לעוד יום עבודה מספק, סהר מזרחי בדרכו לאימון קבוצת הילדים של הפועל ת"א (מתוך אלבום התמונות הפרטי של סהר מזרחי)
בדרך לעוד יום עבודה מספק, סהר מזרחי בדרכו לאימון קבוצת הילדים של הפועל ת"א (מתוך אלבום התמונות הפרטי של סהר מזרחי)

איך זה לעבוד עם ילדים ונערים בכדורגל?

"הסיפוק הכי גדול שלי, אני רואה את התשוקה שלהם וזה ממלא אותי בגאווה ושמחה. אני מביא את כל הניסיון שיש לי, הם ילמדו וייהנו מזה".

איך נוצר הקשר עם בית הספר של הפועל תל אביב?

" אני פניתי למנהל בית הספר שימי אברהם, שבאמת אם היו כמוהו עוד כמה אנשים הכדורגל שלנו היה נראה אחרת. הוא הזמין אותי לראיון ומשם הכל התחיל. הם קיבלו אותי בצורה מדהימה, חייב לציין את המאמן אלי סודאי על שיתוף פעולה פורה יחד"

אתה מרגיש איזשהו פספוס בקריירה שלך כשחקן?

"ברור, הייתי אחד הכישרונות ולא מימשתי את הפוטנציאל המלא שלי. כמו כן הייתי מאוד לויאלי לבני יהודה וויתרתי על הצעות שהיו יכולות לקדם אותי מקצועית וכלכלית".

אתה נחשב לאחד הסמלים של בני יהודה, בעידן של היום, עידן הכסף הגדול, יש עוד מקום לסמלים?

"הכל שטויות, בתקופתי זה לא היה, היום הכל כסף. מה שאתה מרוויח זה מה שאתה שווה. היום שוכחים אותך, אוהדים, מנהלים, קבוצות. אין יותר כבוד לסמל".

לסיום, מה יש לך להגיד ולהוסיף על בני יהודה, הפועל תל אביב וחייך האישיים?

"אני מאחל לבני יהודה המון הצלחה, אני מאוד אוהב את האוהדים שם. תודה ענקית למועדון הפועל תל אביב שזו זכות להיות בו, מקווה להחזיר להם על ההזדמנות שנתנו לי. לאשתי אסתי אני רוצה להגיד לה שהיא אהבתי היחידה ואני מת עליה".

אין ספק שסהר מזרחי אחד השחקנים הכי צבעוניים שהיו לנו בכדורגל הישראלי, הוא היה אהוב גם בקרב של אוהדים של קבוצות אחרות, אלה ידעו להעריך את כישוריו בתור שחקן. אבל הכי חשוב זה שכולם כיבדו את נאמנותו של מספר (15) על הגב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort