יום ראשון הגדול

העונה עוד בחיתוליה וכבר פגרת הנבחרות בדלת. אך רגע לפני, יום ראשון מזמן לנו כמה מפגשים פיקנטיים בליגות הבכירות שישאירו לנו טעם של עוד

 אז מה מצפה לנו? התכולים ממנצ'סטר כולל בראבו, יפגשו את ווסטהאם המגמגמת. ברצלונה שטיילה מול בטיס במחזור הפתיחה, תפגוש את אתלטיק בילבאו בסן ממס. אחד המגרשים הקשים בספרד. וכמובן מפגש צמרת פורטוגלי לוהט בין שתיים מהטוענות לכתר פורטו וספורטינג ליסבון. היחידות ששמרו על מאזן מושלם בתום שני המחזורים הראשונים.

 

מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם:

הסיטיזנס פתחו את העונה בצורה מקרטעת עם 2-1 לא משכנע על סנדרלנד כשרק שער עצמי בדקה ה87 הכריע את המשחק. אבל אם פפ חשש לרגע, הרי שקבוצתו החדשה נותנת לו כרגע נחת ונראית טוב. הקבוצה עם מאזן מושלם בליגה ובאלופות דילגה בקלילות עם חמישייה ברומניה אל שלב הבתים. למאמן הטרי יש סיבות לאופטימיות שכן "קון" אגוארו שכבש פנדל בניצחון על סנדרלנד, הגיע חד לעונה כשמאזנו עומד כבר על שישה שערים בשלושה משחקים. נוליטו שהגיע הקיץ כבר פורע את השטרות עם שלושה שערים וכמובן סטרלינג שללא ספק הכי נהנה מחילופי המשמרות על הקווים כאשר הוא נראה פנטסטי תחת הספרדי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אגוארו הגיע חד לעונה (טלגרף)
הגיע חד לעונה (טלגרף)

ווסטהאם עשתה רכש מרשים מאוד ועם המעבר לאצטדיון החדש הציפיות בקרב הקהל גבוהות במיוחד. כרגע המזל לא ממש מחייך אל המועדון הלונדוני שסובל ממכת פציעות. הפטישים נראו רע מול צ'לסי ולא מחוברים. גם בבכורה באצטדיון החדש, אומנם ניצחו 1:0 את בורנמות' אבל ביכולת ממש לא משכנעת. חרף זאת, ביליץ' יכול לחייך שכן הוא צפוי לעלות עם הכוכב שלו דימטרי פאייט לראשונה בהרכב לאחר שהחלים לחלוטין מהפציעה.

סיטי תרצה לצאת עם ניצחון נוסף לפגרה ולבוא לדרבי במאזן מושלם. ווסטהאם מצידה תשתדל לעשות בעיות לסיטיזנס, לנצל את ההגנה הרעועה  (ספגה בשני המחזורים הראשונים), ואולי להפתיע.

אתלטיק בילבאו – ברצלונה:

ברצלונה כרגיל מועמדת וודאית לזכות באליפות ולשמור על התואר. במשחק הפתיחה היא שיחקה מדהים עם שישייה לרשת של בטיס ושלושער נוסף של לואיס סוארז המצויין. הרביעי שלו בששת המחזורים האחרונים (!)

הקטלונים התחזקו בקיץ עם הבאת יסמואל אומטיטי שבא לייצב את ההגנה הרכה אחרי יורו נהדר. בנוסף הגיע ילד המריבה אנדרה גומש. כזכור, סיכם תנאיו בריאל ורגע לפני עשה פרסה וחתם במועדון הקטלוני. הפורטוגלי ללא ספק יוסיף עומק וערך מוסף לקישור. דבר מתבקש אשר ארדה טוראן לא הצליח לעשות אשתקד.

גם הכישרון הצעיר דניס סוארס חזר דבר שיאפשר מנוחה לשחקני ההתקפה.

יכבוש שוב?
יכבוש שוב? סוארס. (AP)

 

אתלטיק בילבאו פתחה את העונה עם הפסד חוץ לספורטינג גיחון. אותה גיחון הייתה אשתקד מקבוצות הבית הגרועות בליגה וניצלה רק במחזור האחרון מירידה. הבאסקים שסיימו במקום החמישי, בוודאי לא ירצו לעמוד על אפס נק' בתום שני המחזורים הראשונים. בשביל שזה לא יקרה, הם יצטרכו להיות במיטבם. בסן ממס זה בהחלט אפשרי שכן זהו אחד המגרשים הביתיים בספרד והקהל יהיה שם כדי לתת את הטון..

הקטלונים כמובן פייבוריטים גם בחוץ אבל קל זה לא יהיה. בניגוד לבטיס, טיול לא יהיה כאן. בילבאו בסן ממס זו אופורה אחרת לגמרי.

פורטו – ספורטינג ליסבון:

המחזור השלישי בפורטוגל יוצא לדרך וכבר מזמן לנו את אחד ממשחקי העונה. שתי קבוצות הללו הן היחידות בליגה שמושלמות עד כה. שתיהן עשו רכש מרשים בשבוע האחרון:

החזירה לשורותיה את ילד הפלא של אתלטיקו מדריד, אוליבר טורס. אוליבר שיחק במדי הקבוצה לפני שנתיים, חזר לקולצ'ונרוס, קבוצת האם שלו לאחר עונה מצויינת במדים הכחולים לבנים.. למרות זאת, לא קיבל מספיק הזדמנויות ועכשיו הוא חוזר לדרגאו, במטרה לשחק כמה שיותר ולעזור לקבוצה להשיב את האליפות לאחר שלוש שנות בצורת.

.

שוב כחול לבן
שוב כחול לבן, טורס (OLE)

ספורטינג השאילה את ג'ואל קמפבל הקוסטה-ריקני. ארסן ונגר הביא אותו לארסנל לפני חמש שנים. קמפבל לא השתלב ומאז הוא מבלה בעיקר בהשאלות. אם אחרי המונדיאל האדיר נראה היה שזו ההזדמנות שלו לפרוץ, הרי שונגר חשב אחרת.

עכשיו הוא כאן כדי להפריח את הקריירה המאכזבת ולהיות האחד שהופך את ספורטינג ליסבון מקבוצת צמרת, לכזו שקוראת תיגר לאליפות..

פורטו התקשתה בדרגאו מול אשטוריל כשהיא סבלה מחוסר חדות משווע. אך כמו במקרים רבים, גם הפעם היה זה אנדרה סילבה להציל אותה מאיבוד נקודות.

השבוע המשיך בכיוון חיובי אף  יותר עם העפלה לשלב הבתים לאחר תצוגת תכלית מרשימה באולימפיקו.

גם ספורטינג התקשתה מול פאסוס פריירה, ומי שהציל אותה הוא לא אחר מאשר מיודעינו אדריאן סילבה, אקס מכבי חיפה.

ספורטינג ליסבון לא זכתה באליפות למעלה מעשור וחצי, האם זו העונה שלה סוף סוף? ניצחון כאן והשמיים הם הגבול.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית