חבילה חגיגית של כדורגל התקפי לסופ"ש

לקראת סוף שבוע רווי בכדורגל מצאנו את עצמינו בחיפוש אחרי מה לראות ביום שבת. שלושה משחקים, כאלה שפשוט אסור לפספס, יתקיימו במהלך השבת כבר החל משעות הצהריים,  כשבשיא מפגש נועז בין הגברת הזקנה ללאציו בסרייה A, ובפריימרליג בין התרנגולים הזועמים של טוטנהאם לאדומים של ליברפול.

יום שבת הקרוב יפנק אותנו בשלושה מפגשים מסקרנים מתוך הליגות הטובות באירופה, כאשר ברור לכל מועדון שפתיחת עונה טובה תביא למועדונים רוח גבית ודחיפה טובה להמשך השנה ואף אחד לא ירצה לוותר על זה, בסרייה A יפגשו לאציו ויובנטוס, במותחן מבטיח שיכול בהחלט להיות עתיר בשערים, עוד יתמודדו מילאן ונאפולי שכבר מחממות מנועים לקראת מלחמה חסרת פשרות על כר הדשא, ובפריימרליג טוטנהאם תנסה לנקר את יורגן קלופ וחניכיו.

  1. נתחיל במפגש המסקרן בין האלופה יובנטוס, שתתארח אצל לאציו בסטאדיו אולימפיקו:

לאציו, הידועים גם בשמם הביאנקוצ'לסטי מרומא – באים השבת אחרי ניצחון בדם יזע ודמעות לארח לדו קרב לא פשוט לא אחרת מאשר האלופה המכהנת ב5 שנים האחרונות – יובנטוס, קבוצה שהעונה תחפש להגן על התואר ולחגוג את האליפות ה-33 בתולדותיה, גברת זקנה ועיקשת שאם תצליח לזכות גם העונה – יהיה זה הישג מרשים בכל קנה מידה. במחזור הקודם לאציו אמנם נתנו הצגה התקפית מרשימה בעלת 4 שערים לרשתה של אטאלנטה, אך ההגנה והשוער של הנשרים התכולים לא נשארה חפה מטעויות וחטפה שלושה שערים, ואם יריבה חלשה יחסית פירקה את חוליית ההגנה שלהם אז נגד יובנטוס החזקה תהיה להם בעיה רצינית לשמור על השער נקי.

YAHAV1
גונסאלו היגוואין, יצליח למשוך גם את יובנטוס לעונה חלומית? (הטוויטר הרשמי של יובנטוס)

מצד שני בשביל שהזברות ינצלו את החורים בשמירה הם יצטרכו להיות מדויקים וחדים יותר מהמשחק הקודם, כי במחזור שעבר נגד פיורנטינה של מיודענו פאולו סוזה – הם לא הרשימו במיוחד, ונקודות האור היו הגרמני סמי חדירה והרכש הארגנטינאי החדש גונסאלו היגוואין, מי שבעונה דאשתקד עוד להטט בנאפולי ודחף אותה לעונה חלומית, שבסופה ראה את דווקא הזברות צוהלות עם עוד אליפות, הוא צורף הקיץ אל יובנטוס גם בשביל לשבור את נאפולי מבפנים ולנצח את הליגה יותר בקלות, אך בעיקר בשביל לקדם את המטרה החשובה יותר – כפי שכבר יודע פיפיטה בעצמו ואף אמר לאחרונה: "המטרה היא לזכות בצ'מפיונס ליג", לשם כך הוא נקנה בסכום חסר תקדים של 94 מיליון יורו וכבר במחזור הקודם הוא הצליח להוכיח שהינו הבחירה הנכונה בעבורם לחוד, כאשר עזר לקבוצתו לפתוח את עונת 2016/17  עם ניצחון חשוב, שנותן לאלגרי ביטחון כבר בפתיחת העונה.

אך אל לנו להספיד ככ מוקדם את לאציו, אמנם ההגנה מטורינו היא מהחזקות באירופה אך מדובר במשחק בית של לאציו וההתקפה של הביאנקוצ'לסטי מסוכנת מאוד ויכולה לחולל הפתעות עם האיטלקי הצעיר המבטיח צ'ירו אימובילה, ללא ספק צפוי לנו משחק מהנה ובהחלט לא אופתע אם יסתיים בשערים רבים, על אף שבסופו של עניין כנראה שאת ההבדל תעשה דווקא חוליית ההגנה המצוינת של יובנטוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

  1. נמשיך במפגש איטלקי סוער נוסף, הפעם בין נאפולי שתארח את מילאן בסאן פאולו:
YAHAV2
(קרלוס באקה, ידרוס גם את נאפולי? (צילום: gettyimages)

אחרי שבמחזור הקודם הקולומביאני הנפלא קרלוס באקה סיפק הופעת שיא במדי מילאן עם שלושער וניצחון חשוב, הוא נותר עם רעב אפילו גדול יותר כשמנגד נאפולי אשר אכזבה עם תיקו נגד פסקארה החלשה, תבוא ותנסה לעצור את התותח הרועם של המילנאזים, שבעונה שעברה כבש 18 שערים, ניכר שהתיאבון שלו רק גדל עם הזמן.

 אבל הסיפור הגדול שהתרחש במשחק הקודם של מילאן היה בכלל השוער שלה – ג'יאנלואיג'י דונארומה שהציל בדקה ה94 את הפנדל של טורינו, וכך במקום עוד רק ניצחון עבור מילאן – סוף המשחק הדרמטי הפך את האווירה בחדר ההלבשה מרק שמחה לאופוריה והתלהבות, ואם יש דרך מושלמת לצאת ממנה למשחק הבא זו זאת, מאידך החמורים הקטנים מנאפולי נראים כבויים, הם אמנם הצליחו לחזור מפיגור של שני שערים וזה גם לא עניין של מה בכך, כאשר מנגד ניצבת קבוצת תחתית לוחמנית. ניכר שהסיפור אחרי לכתו של היגוואין השאיר טעם מר בפה של התקפת האזורי ואוהדיה, הם נראים תקועים וחסרי השראה, המועדון שלהם השנה יקנה בשתי ידיים מקום שני כפי שקרה בשנה החולפת, אני משער שמילאן תסיים גם הפעם עם רגלה על העליונה.

 

  1. ונסיים בקרב המרתק בין טוטנהאם הוטספר שתארח את ליברפול בווייט הארט ליין:
YAHAV3
(פיליפ קוטיניו, יוציא את ליברפול ממבוכת ברנלי? (צילום: getty images)

אחרי ההשפלה המוזרה שהמרסיסידרס ספגו מהעולה החדשה ברנלי בשבוע שעבר, אין ספק שהמאמן שלהם – הגרמני יורגן קלופ, הידוע כמוטיבטור בחסד, הולך להטריף את שחקניו לקראת משחק החוץ המותח בשבת נגד טוטנהאם, היהודים דווקא מגיעים למפגש עם ביטחון עצמי גבוה אחרי הניצחון החשוב על קריסטל פאלאס. כשבמאזנם כבר 4 נקודות מ6, התרנגולים באים עם מאזן שלא כולל בחובו אפילו הפסד אחד עד כה לחובתם, אך מצד שני לליברפול קיים מענה התקפי שיכול לשתק את טוטנהאם שתצטרך לשחק באופן זהיר בהרבה מהרגיל ולהתבסס בעיקר על מתפרצות וכדורים ארוכים, אם תרצו מדובר גם על דו קרב בין הקשרים ההתקפיים, אדם ללאנה ופיליפ קוטיניו מול ויקטור מוגבה וואניאמה, מעניין מי יסיים עם רגלו על העליונה.

         

לליברפול, שהביכה עם רביעייה את ארסנל ועוד בביתה במחזור הפתיחה, לא היה שבב של צדק בהפסד המפתיע לברנלי, שימו לב: זה היה המשחק בו הקבוצה המפסידה החזיקה הכי הרבה בכדור בפרמיירליג מאז עונת 2003/04, עם 80.6% ! כשבמאזנם 26 הזדמנויות מול 3 בלבד של ברנלי ! לפעמים כל מה שחסר זה רק טיפת מזל, טוטנהאם אמנם במשחק ביתי אך מאוד יקוו לא להפסיד במשחק הזה ולחכות לאסוף נקודות במשחקים מול יריבות נוחות יותר, אגב אצטדיונם הביתי של האדומים – אנפילד, יהיה מוכן לארח את משחק הבית הראשון שלהם העונה נגד האלופה לסטר – רק בעוד פחות מ3 שבועות עקב שדרוג, כך שבלי משחקי בית בכל החודש הראשון של הפריימרליג – ליברפול תצטרך הרבה מעבר לטיפת מזל כדי לעבור את פתיחת העונה באופן משביע רצון, עד כה יש הרבה למה לצפות מהם, אני יהיה מופתע אם הפעם האדומים לא ינצחו.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort