השבה עטרה ליושנה?

אינטר היא המועדון האיטלקי השני שזכה להצלחה משמעותית באירופה. היא הייתה אלופת אירופה פעמיים ברציפות בשנות השישים בצמוד לזכייה הראשונה של מילאן, והוסיפה לכך טרבל נוצץ ב-2010 תחת הדרכתו של מוריניו. משעשע לחשוב על זה, אבל אינטר השיגה יותר הצלחות באירופה מאשר יובנטוס. אלא שבשנים האחרונות היא חזרה למעמד שבו הייתה בתחילת שנות ה-2000 – קבוצה לוזרית שלא מצליחה להתרומם לא בבית ולא בליגת האלופות. אחרי שסיימה בעונת 2014/15 במקום ה-8 והמבייש לא שיחקה אינטר בעונה שעברה באירופה. אבל היא עברה מקצה שיפורים שכלל את הבאתו של מנצ'יני שחזר להציל את הקבוצה איתה זכה בסוף שנות ה-2000 בשלוש אליפויות רצופות, ובציוות שחקנים שעזר לה לסיים את העונה במקום הרביעי. השנה תשחק אינטר בליגה האירופית, במטרה לחזור אל שלושת המקומות הראשונים שמובילים אל ליגת האלופות.

מנצ'יני עזב את המועדון בסיום העונה שעברה. מי שהגיע במקומו הוא מאמן אייאקס בשנים האחרונות פראנק דה בור. ההולנדי מגיע על תקן הבטחה למועדון שזקוק לה; אינטר צריכה דם חדש והיא יודעת זאת היטב. היא צפתה בהתמסמסות של מילאן שלא התחדשה מספיק, וראתה כיצד רומא ונאפולי דורכות על מקומה בליגה עם רכש נוצץ יותר. אבל השנה אינטר תצטרך להתמודד עם השאלה האם היא חזקה מספיק לעמוד בלחץ של שלוש חזיתות בסגל הקיים, שעובר בשנתיים האחרונות לא מעט טלטלות, לא כולן חיוביות. בניגוד לשנה שעברה בה שיחקה אינטר רק בגביע ובליגה, השנה יהיה לה גם את משחקי הליגה האירופית. על אף שזה משפר את המועדון בפן התדמיתי והכלכלי, זה עשוי להיות אבן נגף במסע ההיחלצות שלה מהבינוניות במיקום הליגה בסיום העונה.

מאמן חדש, מזל חדש? (Photo by Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images)
מאמן חדש, מזל חדש?
(Photo by Claudio Villa – Inter/Inter via Getty Images)

את הסגל הגיעו לחזק כמה שחקנים משמעותיים – ברוזוביץ' הקשר נשאר במועדון אחרי מימוש רכישה בתום תקופת השאלה; כך גם דודו, המגן השמאלי שמגיע מרומא ומומש. מגן שמאלי נוסף הוא כריסטיאן אנסאלדי, שמגיע עבור 2.5 מליון אירו בלבד מגנואה. את הכנפיים יחזק בעתיד גם ג׳יאנלוקה קפרארי, שיכול לשחק בשני האגפים ונרכש עבור 4.8 מליון מפסקארה אליה הושאל בחזרה לעונה הקרובה במסגרת העסקה. שתי הגנבות של אינטר הם שני שחקנים שלא עלו לה דינר – צ'אקר אקין, המגן הימני שהגיע ללא תמורה מפנרבחצ'ה, והסטאר התורן אבר באנגה, שלמרבה הפלא מגיע חינם אין כסף מסביליה.

נתיב3
הרכש הנוצץ, קנדרבה (טוטוספורט)

את כל יהבה משליחה אינטר על רכש אחד גדול שעשתה הקיץ. מדובר על הקשר אנטוניו קאנדרבה שהגיע בסכום שיא הקיץ הזה של 22 מיליון אירו. לאציו, שלא הגיעה למחוזות חפצה בעונה החולפת, נאלצה לוותר למועדון הגדול יותר שהחליט שהקיץ הוא פותח את הכיס ולוקח החלטות רציניות. הקשר הוותיק, בדומה לשחקנים איטלקים רבים, הוא לייט בלומר. הוא כבר בן 29, אבל רק בלאציו החל להראות את היכולת הטובה ביותר שלו. ב-4 השנים האחרונות הוא כבש 41 שערים ב-150 הופעות ליגה, ועזר לנשרים לזכות בגביע האיטלקי. הוא שחקן סגל קבוע בנבחרת האיטלקית ואמור להיות חלק מחוליית התקפה מאיימת שכוללת את באנגה ואת איקארדי, החלוץ והקפטן. הקשר ההתקפי המכונה "הביישן" אמור להיות הכוכב הבא של הנראזורי.

הרכש הכי משמעותי של הקבוצה ממילאנו הוא ההישארות של איקארדי במועדון. איקארדי הוא הקפטן, מלך השערים והשחקן הכי חשוב בקבוצה. על פיו יישק דבר. יחד איתו ועם השחקנים החדשים יצטרך דה בור לעשות שינוי מנטלי וספורטיבי במועדון שחזר להיות הליברפול של איטליה בשנים האחרונות. זאת לאחר שאינטר נהנתה במשך חמש שנים מהיעלמותן של היריבות הגדולות בעקבות פרשת השחיתות של הקבוצות האיטלקיות ב-2006. ממש כמו סלטיק בליגה הסקוטית, שפשוט לא היה לה ריינג'רס לשחק מולה. כשיובנטוס חזרה לאיתנה היא גם חזרה להוביל את המעוז האיטלקי, ובצדק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ה"רכש" הכי חשוב, השארתו של איקרדי שגם קיבל את סרט הקפטן (סקאיי איטליה)
ה"רכש" הכי חשוב, השארתו של איקרדי שגם קיבל את סרט הקפטן (סקאיי איטליה)

דה בור לא הגיע כדי לשנות את סדרי העולם. את יובנטוס הוא לא יזיז מהמקום הראשון בסריה א'. גם לא עם דחפור, ואף לא עם בולדוזר. מה שכן, אינטר תוכל להתמודד עם הסגל הזה על מקום בליגת האלופות לראשונה מזה חמש עונות. זאת המטרה האמיתית של הפרויקט החדש של אינטר המתקמבקת. עכשיו נראה אם המאמן שהחמיץ אליפות הולנד חמישית ביום האחרון של העונה שעברה, יצליח להרים את קנדרבה, הכוכב בפונטציה, ולהחזיר את כוכבה של אינטר אל שמי הפאר של מילאנו בפרט ואירופה בכלל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort