יובנטוס ועוד 19

הליגה האיטלקית חוזרת ואם נדמה שכל שנה הייתה אופטימיות הינה מישהי יכולה לדגדג את הגברת הזקנה השנה נדמה שהסיכוי הוא אפסי שיובנטוס דואגת לפרק את המתחרות שלה מנכסיהם (פיאניץ' הגיע מרומא, היגוואין מנאפולי). יתר על כן הקבוצות שמיועדות לצמרת כמו מילאן ואינטר לא התחזקו ממש וכך גם רומא ונאפולי לא, ובכל זאת קצת אופטימיות עם שחקנים צעירים שיכולים להפתיע הכל בכתבה הבאה.
כבר חמש עונות שאין לנו מאבק תחרותי ואמיתי בליגה האיטלקית ישנם מספר סיבות הקבוצות לא חזקות, הניהול הנכון של יובנטוס לעומת השאר, שכן פעם ראשונה שאין אחד מומחי הכדורגל בארץ ובעולם שלא מכליל את הזברות בין ארבעת הגדולות של אירופה ומה בכל זאת איך מכניסים עניין לליגה שנראה שהוכרעה עוד לפני שהתחילה? שמים לב לדברים המעניינים.

מילאן בלי ברלוסקוני
לראשונה מאז 1986 הרוסונרי פותחים עונה ללא הפרזידנטה האגדי שלה לאחר שלפני כשלושה שבועות הוא מכר אותה לקבוצות השקעות סינית . אין ספק שהאיש יחסר בנוף הכדורגל האיטלקי אפשר לבקר את הדרך שלו ובטח את התנהלות שלו עם מילאן בשנים האחרונות שכן הוא דרדר אותה למקומות שלא הייתה צריכה להגיע לאליהם אך הצבעוניות שלו תחסר ובטח אי אפשר לקחת ממנו את העניין שהוא היה האיש הראשון שבה בהצהרה שהוא הולך לשים הרבה כסף בכדורגל אם תרצו "האוליגרך הראשון ". בקשר למילאן יהיה מאוד מעניין לראות אותה מבחינת רכש כנראה שנראה את ההשפעה הסינית אולי בחלון העברות של ינואר אבל יהיה מעניין לראות את ההשפעה על הקבוצה והאם, כמו הרבה אוהדי מילאן קיוו וציפו, מילאן תחזור למסלולו הנכון תחת השלטון הסיני , יחד עם זאת אוהדי מילאן צריכים סבלנות כי דברים כאלה לא קורים כל כך מהר אך אם הם יחזרו לאירופה סוף סוף אפשר לראות בזה הישג.

כבר לא הפרזידנטה, ברלוסקוני (האתר הרשמי של מילאן)
כבר לא הפרזידנטה, ברלוסקוני (האתר הרשמי של מילאן)

העולות החדשות לליגה הבכירה
איזה עולות חדשות מרתקות יש לנו, נתחיל דווקא עם פסקרה שבפעם שעברה שעלתה לסרייה א היו ממנה ציפיות רבות שכן היא דרסה את הליגה השנייה עם השלישיה הגדולה וראטי- אימובילה-גבאידיני. הפעם לקבוצה ממרכז איטליה יש שאיפות יותר צנועות ושווה לשים לב לשני שחקנים בסגל שלה. הראשון, הוגו קאמפנירו הארגנטינאי ששיחק בין היתר באינטר ובנאפולי, יוכל להביא את הניסיון הדרוש  ויוכל לעזור להגנה של העולה החדשה לא להיות בשר תותחים ושחקן הנוסף ששווה לשים אליו לב הוא בריאן כריסטיאנטה, שכשהיה בין 17 בלבד עשה את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של מילאן וההחלטה לפני כששנתיים ללכת לבנפיקה כנראה השפיעה עליו לא טוב. הוא חזר לאיטליה והבחירה בעולה החדשה כמקום שיכול לשנות את מסלול הקריירה שלו לכיוון אליו הלכה כאשר היה אצל הרוסונרי נראה מצויינת.

חזר לאיטליה, ינסה לחזור גם לעצמו. קריסטאנטה (האתר הרשמי של פסקארה)
חזר לאיטליה, ינסה לחזור גם לעצמו. קריסטאנטה (האתר הרשמי של פסקארה)

קליארי – עונה אחת בסרייה בי זה הספיק לקליארי שחזרה מהר מאוד מהעונה בליגת המשנה ועם יד על הלב זה היה די ברור שמקומה בליגה הראשונה. מה בכל זאת הם יביאו איתם השנה כדי לא להסתבך בקרבות תחתית מיותרים? ראשית הקבוצה מסרדיניה שינתה את הסמל זה אולי לא משמעותי אבל אולי זה ישנה את המזל שלה. הסגל של קליארי מעניין מאוד, בשער אפשר למצוא את מרקו סטורארי ורפאל הותיקים , אך דווקא הייתי שם דגש על הצעירים שלה כמו ניקולה מאורו שכבר נחשב להבטחה גדולה של ההגנה של הסקודרה אזורה בעתיד. לוקה קרנג'אק הסלובני המצוין שיכול לייצב את ההגנה יחד עם האחרון וברונו אלבס הותיק שייתן קצת מהניסיון העשיר שלו. גם בקישור של קליארי ישנם שמות נוצצים יחסית לקבוצה שעלתה מהסרייה בי ושווה לשים אליהם לב במהלך העונה כמו סימאונה פדואין שהגיע מיובה, מאוריסיו איסלה וכמובן הקרואטי הצעיר פיאצ'אק שמחכה לפריצה שלו ואין ספק שבחממה כמו שקליארי בנתה השנה שמשלב בין ותיקים מנוסים כמו אלבש, בוריילו, מרקו סאו ואחרים לצעירים מבטיחים אל תתפלאו אם הקבוצה מסרדיניה תהיה הפתעת העונה.

קרוטונה הקבוצה המסקרנת ביותר בסרייה א' ללא צל ספק. פעם ראשונה בליגה הבכירה, סגל צנוע מאוד בלי שמות מוכרים יותר מידי חוץ מרפאל פלדינו החלוץ. שווה לשים לב לקשר הבולגרי של הקבוצה אלכסנדר טונב שמהווה פאקטור משמעותי בנבחרתו וכן גם הצרפתי המסקרן בן ה-22 אדי נאהורה שמחכה לפרוץ. לקבוצה צנועה כמו קרטונה יהיה  מאוד קשה לשרוד אך צריך לזכור שאין לה מה להפסיד ובמצב כזה הרבה דברים טובים יכולים לקרות
.
הגלאקטיקוס של יובה
בשנים האחרנות מאז שהכסף הגדול באמת נכנס לכדורגל עולמי הייתה הרגשה שהאיטלקיות נשארות מאוחר וחושבות שאנחנו עוד באמצע העשור הקודם אפשר לומר אחרי הקיץ הזה של יובה העונה עשתה את הסוויץ' ומבחינתה פחות מאליפות וחצי גמר ליגת האלופות יהיה כישלון והבולטות שבעניין זה העברה של היגוואין תמורת 94 מיליון יורו, סכומים שלא היו מוכרים לכדורגל האיטלקי. אך האם יובה מודעת לתיבת הפנדורה שהיא פותחת? האם להשאיר את הכדורגל האיטלקי כה בתולי לעומת שאר הליגת החזוקת לא היה מה שכל כך היה מיוחד בליגה האיטלקית? ימים יגידו האם המהלכים של יובה בקיץ הזה יכולים להזיק בעתיד בטח שמילאן ואינטר נרכשות ע"י תאגידים סינים ובטח כאשר רומא ונאפולי לא רוצות להישאר מאחור. האם אנו עתידים לראות את הסרייה א' חוזרת להיות מפלצת שהיא הייתה לפני עשור וחצי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שוב אותן תמונות? יובה חוגגת אליפות (האתר הרשמי של יובנטוס)
שוב אותן תמונות? יובה חוגגת אליפות (האתר הרשמי של יובנטוס)

העולם שייך לצעירים
אנדראה פטאנייה (אטלנטה) – השחקן בן ה-21 שבגיל 17 הושווה לרונאלדו בשל הדימיון החיצוני לא הצליח לממש את הפוטנציאל בשנים האחרנות. האם באטלנטה יתנו לו את הבמה והאם בעקבות כך יוכל להיות הפתעת העונה , על הכישרון שלו אין עוררין ואם הר געש שבתוכו יתפרץ אין ספק שאנו נלקק את האצבעות.

אלכס פראררי (בולוניה) המגן המוכשר של הנבחרת הצעירה משחק בקבוצה שיכולה לתת לו את הבמה ובדומה לבונוצ'י, שאת הפריצה שלו עשה בבארי, דווקא הסביבה הלא לחוצה של קבוצה כמו בולוניה יכולה לתת לו את הביטחון ולהפוך אותו לשחקן ההגנה הגדול הבא שהכדורגל האיטלקי מוציא.

אנדראס טיו (אמפולי) הקשר הקולומבייני של אמפולי מאוד מבטיח, יש לו הכל מהירות, גובה, סיומת וכן, אי אפשר להתעלם מהמדינה שהוא בא ממנה שהפכה להיות קבלנית כישרונות, כך שיש מה לצפות מהקשר המוכשר.

פדריקו קייזה (פיורנטינה ) כ-כן כן! אתם חושבים נכון! הבן של כוכב העבר, אנריקו קייזה, עושה את צעדיו הראשונים, אומנם יהיה לו קשה מאוד לזכות ליותר מידי צ'אנסים בויולה שכן הקבוצה מפירנצה בונה על מקום בליגת האלופות אבל אם פדריקו הצעיר יזכה לצ'אנסים נראה האם לקשר הצעיר יש את מה שהיה לאבא, סטייל איטלקי ותשוקה למשחק.

קייזה ג'וניור, יבלוט כמו אבא? (האתר הרשמי של פיורנטינה)
קייזה ג'וניור, יבלוט כמו אבא? (האתר הרשמי של פיורנטינה)

הולכת להיות ליגה מרתקת אומנם תחרות לא נראה בצמרת אבל כל כך הרבה דברים מרתקים כמו הצעירים שיכבשו העונה את הסרייה א' , איך מילאן ואינטר יתפתחו תחת השליטה הסינית , האם יהיו סדקים באימפריה של יובה ועוד , מה שבטוח צפו להפתעות לליגה עם הכי הרבה תשוקה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort