לקום מהקרשים

את הנוק-אאוט המקצועי שספגה אולימפיק מארסיי בשנה שעברה לא הרבה קבוצות יכולות לחטוף ולהישאר שפויות. הנציגה מדרום צרפת קיוותה לתת פייט לפאריז סן ז'רמן על האליפות אבל מצאה את עצמה כמעט יורדת ליגה ורק בנס מגרדת את המקום ה-13 בטבלה. את ההכנות לעונה הקרובה הקבוצה החלה בצורה נוראית עם עזיבתו של מלך שעריה מישי באטשוואי לטובת הכסף הגדול של צ'לסי. בכלל, מארסיי בכל מה שקשור לרכש ספגה מהלומות על ימין ועל שמאל וחוץ מבאטשואיי איבדה גם את בנז'מין מנדי, מאריו למינה, בריס דיא-דיה-דיה, עבדלאזיז בראדה, סאבר חליפה, ניקולה נ'קולו, סטיב מנדאנדה, לוקאס אוקמפוס ואלכסיס רומאו. כמובן שגם המושאלים דה צ'ליה, מאנקייו, לוקאס סילבה, מאוריסיו איסלה וסטיבן פלטצ'ר חזרו לקבוצות האם שלהם והחור שנפער בסגל הקבוצה נראה עצום.

היחיד שתפקד בשנה שעברה יחד עם באטשוואי, נק'ודו ינסה לשחזר עונה טובה  (האתר הרשמי של מארסיי)
היחיד שתפקד בשנה שעברה יחד עם באטשוואי, נק'ודו ינסה לשחזר עונה טובה (האתר הרשמי של מארסיי)

השחקנים שכן חתמו בסטאד ולודרום הם רמי קאבלה שבשנה שעברה הושאל אליהם וכעת הגיע באופן קבוע, פלוריאן ת'ובן ששוב הושאל מניוקאסל, תומש הובוצ'אן, סייפדן חאווי, הירוקי סאקאי והנרי בדימו. לא בדיוק שמות עושי רעש, אפילו בגזרה המקומית. בפטימבי גומיס הגיע בהשאלה כדי לסגור את החור שנפער בעזיבת באטשוואי ויחד עם ארון לייה איסקה (אחיו למחצה של באטשוואי שגם הגיע בהשאלה) הם ינסו להיות מכונות השערים של OM. הקשר היצירתי זינאדין משאש גם בא בהשאלה ועם הכיוון הנכון יכול לפרוח כאשר בריס סמבה, בטיסט אלואה, ביל טוילומה, גאל אנדוניאן ודוריה חזרו מהשאלות וינסו לשדרג את הסגל.

עוד השאלה, ת'ובן. (האתר הרשמי של מארסיי)
עוד השאלה, ת'ובן. (האתר הרשמי של מארסיי)

הסגל:

יוהאן פלה ככל הנראה יקבל את אפודת השוער הראשון אבל בריס סמבה גם יתמודד על המקום. אם מארסיי יכולה היא תעדיף כמובן להביא שוער הרבה יותר מנוסה משניהם. בהגנה הרביעייה הפותחת תורכב ככל הנראה מסאקי היפני בצד ימין, הנרי בדימו משמאל, דוריה ותומאש הובוצ'אן באמצע. ארבע שחקנים שרק השנה הגיעו למועדון (דוריה חזר מהשאלה) והתיאום ביניהם כרגע אפסי. על הספסל ימתינו בשקט רולאנדו הפורטוגלי (בלם), שחקן הבית המוכשר בטיסט אלואה (בלם), קרים רקיק ההולנדי שיכול לשחקן הן כבלם והן כמגן שמאלי וגאל אנדוניאן, שחקן נבחרת ארמינה שנולד בצרפת וגדל במארסיי שיכול למלא כל תפקיד בהגנה. בקישור האחורי יפתח בוודאות הקפטן החדש לאס דיארה שההגעה מלארסיי עשתה לו רק טוב ולצידו האיש והכרטיס התמידי לקופת חולים, אבו דיאבי. אנגוויסה ולופס הצעירים ישמשו להם גיבוי כשגם זינאדין משאש יכול לשחק בעמדה הזו אם כי יעדיף להיות משולב קדימה יותר בחלק בו ככל הנראה ישתפו פעולה רמי קאבלה (אמצע), פלוריאן ת'ובן (שמאל) וז'ורז' נ'קודו (ימין) כאשר לפניהם יוצב בפטימבי גומיס כחלוץ בודד.

גומיס בחגיגה המפורסמת שלו במדי סוונזי ובהצגה הרשמית במארסיי, יוביל אותה לטופ?
גומיס בחגיגה המפורסמת שלו במדי סוונזי ובהצגה הרשמית במארסיי, יוביל אותה לטופ?

מהספסל יחכו להזדמנות אותו משאש, חאווי, בונה סאר, רומאין אלכסנדריני המצויין, ארון ליה איסקה הצעיר. סך הכל סגל לא רע אך גם לא אחד שאמור לאיים על פאריז חסרת הזלאטאן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ינסה לחקות את האח הגדול, איסקה  (האתר הרשמי של מארסיי)
ינסה לחקות את האח הגדול, איסקה (האתר הרשמי של מארסיי)

עלייתה חזרה לטופ של ליון, הימצאותה של מונאקו בצמרת וחוסר הגיבוש בסגל אמורים להקשות על מארסיי אבל דווקא השנה, אחרי המהלומה בעונה הקודמת ועם מינימום ציפיות הם יכולים, תחת המאמן פראנק פאסי שקודם מתפקיד העוזר, לעשות את הבלתי ייאמן ולעקוץ אליפות. הכל יהיה תלוי כמובן איך יתגבש לו הסגל החדש כי כישרון-ממש לא חסר שם.

יפתח בין הקורות אבל אם יהיה תחליף, עדיף. יוהאן פלה  (האתר הרשמי של מארסיי)
יפתח בין הקורות אבל אם יהיה תחליף, עדיף. יוהאן פלה (האתר הרשמי של מארסיי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית