un'altra volta ragazzi (פעם נוספת בחורים)

אחרי שהיו קרובים לאורך כל העונה הקודמת ואז ברגעי האמת קרסו ובגדול ואף נשרו למקום השלישי בליגה, הפעם רומא מנסה להראות שהם התבגרו, למדו את הלקח, ומוכנים לצאת לקרב מול יובנטוס הגדולה. הצלע השלישית במשולש, נאפולי, איבדה את כוח ההתרעה שלה מבחינה התקפית כאשר מלך שערי הליגה גונסאלו היגוואין הלך לחזק את הגברת הזקנה שחיפשה תחליף לעזיבתו של מוראטה וכעת רומא, בעזרת הכלים הנכונים, יכולה אולי לנסות לקרוא תיגר על הגברת הזקנה. יכולה? האמנם? קל זה בטוח לא יהיה.

ה"זאבים" מעיר הבירה איבדו את אחד הכוכבים הכי גדולים שלהם לאותה יובנטוס ופחות העובדה שרומא לא תסתדר ללא מיראלם פיאניץ' זה יותר איך היא תתמודד מול יובה כשהוא במדיה. אם הבוסני היה עוזב את הסרייה א' עוד היה אפשר לפנטז על שווה כוחות אבל כשהוא הגיעה לאלופת איטליה זו הייתה מכה כפולה לשאיפות של רומא, ממש כמו של נאפולי במקרה היגוואין.

מכה כפולה, פיאניץ' (האתר הרשמי של יובנטוס)
מכה כפולה, פיאניץ' (האתר הרשמי של יובנטוס)

 

 

ME2
אלסנדרו פלורנצי, הורסטיליות שלו תקנה לו מקום בהרכב? (AP)

בגזרת הרכש הרומאים היו נראים שאננים והאכילו לא מעט מרור את האוהדים שלהם אחרי שנפרדו לא רק מפיאניץ אלא גם ויתרו על רכישתו של לוקה דין המגן השמאלי המצויין שעליו הייתה להם אופציה בסך 15 מ' יורו. דין מצידו קיבל שדרוג כאשר עבר לברצלונה וינסה להוכיח את יכולתו שם אבל רומא "נתקעה" ללא מגן שמאלי הולם והבאתו של מריו רוי מאמפולי לא בטוח שתכסה את העמדה הזו, בעיקר כשרוי כבר הספיק להיפצע וייעדר תקופה לא מוגבלת. שחקן נוסף שעזב את הקבוצה שגרם לכעס בקרב של חלק מהאוהדים הוא אנטוניו סנאבריה. הפראגוואי הצעיר לא זכה ליותר מדי הזדמנויות בקבוצה הראשונה והושאל לספורטינג חיחון הספרדית בעונה הקודמת. 13 שערים במדיה היו אמורים להיות מספר מספק כדי שראשי רומא ישאירו את החולץ בן ה-21 בסגל אבל הוא נמכר לבטיס וגרם לזעם קל אצל אוהדי הג'יאלורוסי. מאידך רומא ידעה גם להודות בטעות ולהיפטר משחקנים לא הכרחיים בסגל דוגמת אדם ליאיץ' שנמכר לטורינו, סליח אוצ'אן שחזר לפנרבחצ'ה מההשאלה שלו ואופציית קנייתו לא מומשה, מורגאן דה סנקטיס המתבגר שפשוט אין לו כבר מקום בסגל ומייקון הברזילאי שגם, מקצועית, כבר עדיף שיעבור למקום אחר. סיידו דומביה, שלא התאקלם, נשלך להשאלה נוספת כאשר יאגו פאלקה וארווין זוקאנוביץ' שהיו שחקני סגל בעונה הקודמת נשלחו בהשאלות עם אפשרות לרכישה מכיוון שרומא מצאה שחקנים עדיפים יותר בעמדות שלהם. פונסה (19), גיומבר (24), ופאלאסקו ׁ(22) הם שחקני עתיד והם נשלחו להתחשלות בקבוצות אחרות אך אם יש השאלה אחת שלא ברורה היא של הבלם ליאנדרו קסטאן שהולך להעביר את העונה הקרובה בסמפדוריה. קסטאן שחקן שקט, צנוע ואין לו בעיה לשבת על הספסל ומשם הוא יכול להוות אחלה גיבוי לצמד הבלמים הפותח של רומא אבל ספאלטי החליט אחרת וזה מה שיהיה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בגזרת השחקנים שהגיעו ציינו כבר את מריו רוי ויחד איתו עברו גם אליסון בקר השוער שיתחרה על המקום בין הקורות עם סצ'סני שהושאל פעם נוספת למועדון. רומא מימשה את אופציות הקנייה על אנטוניו רודיגר (שלצערה הספיק להיפצע), גיומבר (שבינתיים הושאל), סטפן אל שעראווי, אומאר סאדיק, נורה אבדולאי (שככל הנראה ישחק בקבוצת הונער של המועדון כחריג גיל השנה ורק בעונה הבאה יהווה חלק מהסגל הראשון) ומוחמד סלאח. כאמור חלק התקפי נוצץ אבל מה עם ההגנה?

"באתי להושיט עזרה", ברונו פרס הגיע לסתום את החור בצד ימין (הטוויטר הרשמי של רומא)
"באתי להושיט עזרה", ברונו פרס הגיע לסתום את החור בצד ימין (הטוויטר הרשמי של רומא)

אבכן לעמדות האחריות הג'יאלורוסי הביאו שחקנים בהשאלה שעליהם יש להם חובת רכישה או אופציית קנייה. השמות הם: מאריו רוי (אמפולי, חובת רכישה ב6 מ'), ז'ואן ז'זוש (אינטר, חובת רכישה ב8 מ'), פדריקו פאציו (טוטנהאם, אופציית רכישה ב3.2 מ'), ברונו פרס (טורינו, אופציית רכישה ב12 מ') ותומס ורמאלן (ברצלונה, השאלה בלבד).

הסגל של רומא:

roma
בכוכבית, שחקנים שיכולים לאייש את העמדה במקרה חירום

על הנייר נראה כי הסגל של רומא הרבה יותר טוב מהעונה הקודמת, במשחקי ההכנה הם נראו לא רע וניצחו את כולם והכי חשוב, אדין דז'קו כבש 7 מתוך 24 השערים באותם 5 משחקים ורק באחד מהם הוא לא כבש בכלל (אם כי 4 מהם באו בניצחון 16:0 מול קבוצת חובבים). במשחק מול פורטו אמש בחוץ בפלייאוף של ליגת האלופות רומא הוציאה 1:1 בדראגאו אחרי שכבר הובילה משער עצמי, חטפה כרטיס אדום (2 צהובים לורמאלן עוד לפני המחצית) ובסוף ספגה בפנדל את השוויון. שער החוץ שיש לה אמור לעזור להעפיל לשלב הבתים ולהבטיח הכנסה לא רעה מהמפעל הבכיר באירופה אבל יכול להיות שזה גם מה שיפגע בה מבחינת חלוקת העומס.

האחד יפרוש, השני יעזוב? (La Presse)
האחד יפרוש, השני יעזוב? (La Presse)

לגבי הסגל של הקבוצה ובעיקר ההרכב, מה שבאמת צורם בעין לאוהדי רומא (אנוכי נמנע בינם) הוא היעדר בולט של שחקני בית בסגל שלא לדבר על ההרכב. טוטי אמנם בן 40 עוד חודש וספסלו די מובן ופלורנצי אמור לתקוע יתד ב-11 סל ספאלטי בגלל שיכולת לשחק בעמדות מרובות אבל מרגע חזרתו של קווין סטרוטמן נדמה כי מעמדו של דניאלה דה רוסי פחת וגם עזיבתו של פיאניץ' לא בישרה טובות לסגן הקיסר הרומי שהשמועות על עזיבתו בתום העונה לארה"ב ממשיכות לצוץ. פדריקו ריצ'י עדיין לא מספיק בכיר כדי להיות שחקן רוטציה וחוץ מהם לא נותרו יותר מדי אופציות לשחקן בית מוביל.

הסמל הבא? יזמן יעיד. ריצ'י (האתר הרשמי של רומא)
הסמל הבא? יזמן יעיד. ריצ'י (האתר הרשמי של רומא)

האם הסלט קיסר שהכין ספאלטי יתחבר וירכיב את הפורמולה המנצחת? הכל תלוי ברוטב (יכולת השחקנים להתגבש ליחידה אחת) וכמובן די תלוי במוציא לפועל בחוד, בין אם זה אדין דז'קו או הווינגרים אל שעראווי, סלאח או פרוטי. מה שכן, בעונת הפרישה של השחקן הכי טוב ברומא בכל הזמנים לסיים את העונה עם תואר תהיה פרידה מושלמת ממספר 10 האגדי שפותח, תאמינו או לא, את עונתו ה-24 בבוגרים במועדון.

"הכל בשביל הקיסר", שחקני רומא יקוו להיפרד מטוטי עם תואר אליפות (האתר הרשמי של רומא)
"הכל בשביל הקיסר", שחקני רומא יקוו להיפרד מטוטי עם תואר אליפות (האתר הרשמי של רומא)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort