פרמייר ליג- סיכום מחזור 1

אז מה היה לנו במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג? הרבה שערים, ניצחונות, הפתעות, הופעת בכורה וגם קצת פציעות.

קבוצת המחזור- ליברפול: המייטי רדס היו צריכים מחצית בשביל להתחמם אבל כשהם התחממו הם נראו פשוט נהדר. אמנם ההגנה הייתה חלשה אך ההתקפה פיצתה על זה בגדול. שחקני ההתקפה הצעירים של ליברפול כבשו  4 שערים וסיבכו היטב את ההגנה של ארסנל בניצוחו של שחקן המחזור.

שחקן המחזור- פיליפה קוטיניו: הברזילאי הצעיר הצעיד את קבוצתו לניצחון עם שני שערים הכוללים בעיטה חופשית מרהיבה, קוטיניו הוביל את ההתקפה הנהדרת של ליברפול ל-4 שערים על הראש של הגנת ארסנל.

שער המחזור- פיליפה קוטיניו: היו לפחות עוד 3 שערים ראויים אך הבעיטה החופשית המושלמת של קוטיניו ניצחה. קוטיניו שלח כדור מסובב וחזק הישר אל החיבורים של פטר צ'ך שלא הצליח לעצור את הבעיטה האדירה הזאת.

שחקן המחזור-קוטיניו (sky sports)
שחקן המחזור-קוטיניו (sky sports)

הפתעת המחזור- האל סיטי: אף אחד לא חשב שלסטר סיטי יכולה לשחזר את ההישג המטורף שלה מהעונה הקודמת אך גם רוב האנשים השפויים לא האמינו שהשועלים יפסידו במחזור הפתיחה לעולה החדשה מהליגה השנייה. הנמרים לא נתנו ללסטר לשלוט במשחק והצליחו לפרוץ את ההגנה שלה פעמיים דבר שהספיק לה לנצח ולהפוך להפתעת המחזור שלנו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הפתיעו את לסטר- האל סיטי (sky sports)
הפתיעו את לסטר- האל סיטי (sky sports)

 

תוצאות :

ארסנל – ליברפול 4-3:

המשחק הגדול של המחזור הראשון הבטיח וגם קיים מעל ומעבר. המחצית הראשונה הייתה שייכת לארסנל ששלטה יותר בכדור ותקפה יותר. ארון ראמזי ששיחק כקשר התקפי חתך הרבה לשמאל ומשך אליו את הבלמים- דבר שפינה לתיאו וולקוט המהיר הרבה שטח, עם השטח הזה וולקוט השיג פנדל (שהוא בעצמו החמיץ) ולאחר דקה גם שער. בדקה ה-46 קיבלה ליברפול כדור חופשי מ-30 מטרים אותו שלח קוטיניו בבעיטה אדירה פנימה.

למחצית השנייה ליברפול עלתה יותר משוחררת וכבר אחרי 4 דקות עלתה ל2-1 אחרי התקפה נהדרת. המערך של ליברפול היה בבסיסו 4-3-3 אך בפועל היא שיחקה במערך 4-2-4 כשווינאלדום מצטרף לשלישיה ההתקפית באגף שמאל ושולח את קוטיניו יותר לכיוון האמצע, והנדרסון ולאלנה נשארים יותר מאחור. ארסנל התקשתה להסתדר עם המהירות של הרביעיה ההתקפית של ליברפול וספגה עוד שני שערים (אחד מהם במבצע ענק של סאדיו מאנה). ארסנל נכפתה לעשות שני חילופים מאחר וראמזי ואיוובי נפצעו- דבר שבפועל עזר לה. שני המחליפים- אלכס אוקסייד צ'מברליין וסנטי קאסורלה כבשו ובישלו בהתאמה. עכשיו אפשר לתהות למה ונגר עם הצעירים ולא עם קאסורלה וצ'מברליין במשחק פתיחה ועוד מול קבוצה חזקה.

כבשו לארסנל: תיאו וולקוט, אלכס אוקסייד צ'מברליין, קאלום צ'יימברס.   כבשו לליברפול: פיליפה קוטיניו 2X, אדם לאלנה, סאדיו מאנה.

האל סיטי- לסטר סיטי 1-2: כבשו להאל: אדמה דיומנד, רוברט סנודגראס. כבש ללסטר: ריאד מחרז.

ברנלי- סוונסי סיטי 1-0: כבש: לירוי פר.

קריסטל פאלאס- ווסט ברומיץ' 1-0: כבש: סלומון רונדון.

סטוק סיטי- מידלסברו 1-1:  כבש לסטוק: שרדאן שאקירי. כבש לבורו: אלבארו נגרדו.

סאות'המפטון- ווטפורד 1-1: כבש לסאות'המפטון: נתן רדמונד. כבש לווטפורד: אטיין קאפו.

אברטון – טוטנהאם 1-1: כבש לאברטון: ברקלי.  כבש לטוטנהאם: אריק לאמלה.

מנצ'סטר סיטי – סנדרלנד 1-2: כבשו לסיטי: אגוארו ומקנייר (ע').  כבש לסנדרלנד: דפו

בורנמות' נגד מנצ'סטר יונייטד 3-1: המבחן הראשון של ז'וזה מוריניו עבר בהצלחה. ליונייטד לקח קצת זמן להשתחרר והיא לא הציגה כדורגל מדהים אך בתור משחק ראשון זה מספיק בהחלט. למוריניו יש עוד לא מעט עבודה מכיוון שעדיין רואים על השחקנים את טביעת האצבע של ואן חאל- הם נוהגים למשוך את המשחק אחורה ולבצע יותר מידי מסירות שמסרבלות את המשחק והופכות אותו לאיטי. את המשך העבודה שלו נראה בהמשך.                                                                                                                                                                                                                                                                         כבש לבורנמות': אדם סמית'. כבשו ליונייטד: חואן מאטה, ווין רוני וזלאטן איברהימוביץ'.

זלאטן ומוריניו חוגגים ניצחון ראשון בליגה. (total sportek)
זלאטן ומוריניו חוגגים ניצחון ראשון בליגה. (total sportek)

 

 

ווסטהאם נגד צ'לסי 2-1: גם אנטוניו קונטה פתח את העונה בצורה מוצלחת. צ'לסי שלטה במשחק והייתה יותר טובה מווסטהאם. מעניין יהיה לראות את המשך העונה של שתי הקבוצות ששואפות גבוה השנה.

כבש לווסטהאם: ג'יימס קולינס. כבשו לצ'לסי: אדן הזארד, דייגו קוסטה.

קונטה חוגג עם הקהל את שער הניצחון של קוסטה. (the guardian)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort