מי שמאמן לא מפחד

העונה, הליגה האנגלית חוזרת מרתקת מתמיד. אחרי הזכייה הסנסציונית של לסטר באליפות – הישג  סוריאליסטי משל עצמו שספק רב אם בכלל יחזור על עצמו בעתיד שהוכיח סופית למה אנחנו בעצם כל כך מתרגשים מהפריימרליג האליפות של לסטר החזיר את  הנוסטלגיה וחשיבות החיבור הקבוצתי וחוסר האגו למועדון כדורגל והוריד מערכם של אינספור החתמות ענק והותיר אותנו עם רצון עז לעוד.

הישג שהוכיח שבליגה הבלתי צפויה והפנטסטית  הזאת הכל יכול לקרות וששום דבר איננו בטוח ושכסף ומעמד איננו ערובה המקנה מראש אליפות. כישלון הקבוצות הגדולות לספק תארים, דרך ושיטת משחק יציבה הוביל את המועדונים הבכירים  לשינוי חשיבה – ההשקעה נעשית קודם כל במאמן, במנהיג ובארכיטקט הקבוצה מחוץ לקווים.

הסכם השידורים החדש הוביל להגדלת התקציב של כל הקבוצות ולהחתמות ענק אפילו יותר מבעבר הרבה בזכות הסתערות ממוקדת על שוק המאמנים מהטופ העולמי שמהווה הצהרת כוונות לליגה התיימרת להיות הטובה בעולם ונוקאאוט מבחינה מקצועית לשאר הליגות.

כבר במחזור הפתיחה בפריימרליג – יורגן קלופ, ארסן ונגר, קלאודיו רנייארי,  אנטניו קונטה ,ז'וזה מוריניו ופפ גווארדיולה מחדדים מוחות ואין ספק שקרבות הטקטיקה והפסיכולוגיה של המאמנים, יבטיח לנו הנאה צרופה בתוך ומחוץ לקוים ולכוננות שיא לפני, אחרי, ובמהלך כל משחק ומשחק .

BEN1

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
BEN2
הפנים של הפרמיירליג בעונה הקרובה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כעת, נערוך סיקור על המשחקים הבולטים שהתרחשו במחזור הקרוב – מצב הקבוצות, המתמודדות האחת נגד השנייה ומצבם מבחינת כושר משחק על פי משחקי הכנה האחרונים והחתמות הנוצצות שלהם בגזרת השחקנים בחלון ההעברות.

BEN3

אברטון קבוצתו של הבעלים פארהד מושירי המיליארדר האיראני פוגשת בגודיסון פארק את טוטנהאם אחרי פיטוריו של רוברטו מרטינס ומינויו של רונאלד קומאן למאמן החדש שלה, כאשר הושג סיכום נכון לעכשיו עם הסקאוט של לסטר בעונה שעברה – סטיב וולש למנהל מקצועי. בסגל השחקנים הקבוצה מכרה את ג'ון סטונס בן ה- 22 בלם נבחרת אנגליה תמורת 47.5 מיליון ליש"ט, 3.5 שנים אחרי שהטופיז שילמו עליו רק כ-3 מיליון. מנגד טוטנהאם של מאוריסיו פוצ'טינו ניראית מוכנה כשהיא מביסה 1:6 את אינטר ומספיקה להפסיד 1:2 ליובנטוס במשחקי ההכנה,הספרס שמרו על הסגל הצעיר שלהם והוסיפו לו חיזוקים בדמות הקשר הקנייתי ויקטור ווניאמה מסאות'המפטון תמורת סכום שמוערך בכ-11 מיליון ליש"ט שחתם ל- 5 שנים במועדון. הקרב בין השתיים ניראה שקול והמון יוכרע נכון לעכשיו בקרב בהתאם למצב בחלון העברות בין החלוצים – הארי קיין שנראה בכושר טוב לבין רומאלו לוקאקו שעתידו במועדון לוט בערפל ונע בין מכירה להישארות בבקבוצה. גורם השפעה נוסף יהיה התעלותם והשפעתם של שחקני הקישור של שתי הקבוצות מבחינה הגנתית והתקפית, ניצחון משכנע של התרנגולים יפיץ שוב את התקוות וההתמודדות שלהם על לאליפות. וניצחון של אברטון כבר במחזור הפתיחה יגרום לכולם לפנטז שהמקום הרביעי נמצא בהישג יד.

BEN4

שתי הקבוצות כבר נפגשו באנפילד במחזור ה- 21 אשתקד וסיפקו הצגה בלתי נשכחת כאשר נפרדו בתיקו 3:3 מרתק, הפעם באצטדיון האמירויות שבלונדון, ארסן ונגר וארסנל  מארחים את יורגן קלופ וליברפול שזאת ממשיכה את תהליך השיקום שלה מהעונה שעברה בראשותו של המאמן הגרמני שבמחווה של אימון בדרכו חוזהו הוארך עד שנת 2022 בהחלטה ראשונה שלו דרש קלופ להחזיר לסגל מיידית את לאזר מרקוביץ' מהשאלה  והעונה החלק ההתקפי קיבל חיזוק משמעותי עם החתמתם של החלוץ סאדיו מאנה העברה המוערכת ב-35 מיליון יורו ושל הקשר ההולנדי הכישרוני והמגוון ג'ורג'יניו ויינאלדום שהיה אחד השחקנים הבולטים בשורות ניוקאסל אשתקד וכבש 11 שערים כולל רביעייה אדירה נגד נוריץ' והמגפייז יקבלו עבורו 25 מיליון ליש"ט כשהוא חותם ל-5 שנים.כאשר גם אלכס מאנינגר לוריס קאריוס, רגנאר קלבאן וג'ואל מאטיפ הצעיר חתמו בקבוצה השנה. ראוי לציין שהקבוצה ניראית מחוברת ובכושר שיא כאשר הספיקה להביס 0:4 את ההרכב השני של ברצלונה עם ליונל מסי בהרכב באצטדיון וומבלי במשחק הכנה, אך אחרי חמישה ימים בלבד מצאה עצמה   מובסת באותה התוצאה ממש על ידי מייץ הגרמנית.לעומת המייטי רדס, התותחנים מגיעים למשחק לאחר שביצעו שינויים מינוריים בסגל ורכש מוקדם וצנוע לעונה של גרניט ג'אקה, קשר מרכז שדה שוויצרי ממנשנגלדבאך בתמורה ל – 30 מיליון ליש"ט שעל סדר היום שלה היא מתכננת לרכוש בהקדם מחליף ראוי לדני וולבק הפצוע והמאכזב שהגיע מהיונייטד בדמות חלוץ דומיננטי והדיווחים מדברים על רשימה ארוכה של מועמדים שכוללת את אלכסנדר לקאזט, ג'יימי ורדי,אלברו מוראטה והאחרון על ווילפרד בוני מהסיטי ועוד רבים וטובים בנוסף הקבוצה מנהלת מרדף עיקש אחרי קשרים התקפיים ביניהם ריאד מחרז מלסטר סיטי כניראה כתוכנית מגירה למקרה עזיבה של אלכסיס סאנצ'ס ליובה, שישה ימים לפני פתיחת הפרמיירליג, ארסנל שלחו הצהרת כוונות לליגה כאשר גברו 2:3 על מנצ'סטר סיטי, התותחנים שרחוק מהלחץ מתפקדים  בדרך כלל טוב, יפגשו ביריב קשה כבר במחזור הפתיחה.ניצחון של אחת מהם יעניק הרבה שקט למערכת, תיקו רב שערים יעלה סימנים ושאלות לגבי הרמה ההגנתית של שתי הקבוצות, להמשך העונה הארוכה ובמקרה של תיקו מאופס יאיצו החיפושים של ארסנל אחרי חלוץ מרכזי.

 

BEN5

 

הרכש המשמעותי שביצעה צ'לסי בקיץ האחרון הוא בגזרת המאמן – אנטוניו קונטה,מאמן נבחרת איטליה המוערך מאוד, במטרה ברורה מאוד -להקנות לצוות המקצועי שקט תפעולי וסגנון משחק ברור, בסגל השחקנים החדש שלו ניתן למצוא את אנגולו קאנטה הדומיננטי מלסטר הקשר הצרפתי שהגיע ללסטר תמורת 5.5 מיליון יורו בלבד,בקיץ שעבר נמכר לבלוז תמורת 35 מיליון יורו ואת החלוץ המעולה מישי בטשואי, חלוצה בן ה-22 של מארסיי ונבחרת בלגיה שכבש 23 שערים בעונה החולפת ובישל עוד 10 נוספים ההערכות צ'לסי שילמה למארסיי כ-33 מיליון ליש"ט עבור החלוץ ששניהם חותמים ל-5 שנים במועדון. אין ספק שמצבת החלוצים של הקבוצה מלונדון אימתנית וכוללת בנוסף את לואיק רמי ודייגו קוסטה הברזילאי-ספרדי חם המזג והדיווחים מדברים על רצון הקבוצה להתחזק בחלוץ נוסף במקום האחרון. מועמד רציני ברשימה – חלוץ סנטוס ונבחרת ברזיל, גביגול. בנוסף במועדון הודיעו על המשך ההתקשרות עם ג'ון טרי לעונה נוספת והארכת החוזה לווויליאן, הברזילאי המצויין בעוד 4 שנים נוספות ועל פי דיווחים באנגליה, אנטוניו קונטה, רוצה לצרף גם את עמנואלה ג'אקריני בן ה-31 שחקן הכנף ששיחק בעונה החולפת בבולוניה. במשחקי ההכנה התקפית הכל עובד שהיא מנצחת  2:4 את ורדר ברמן. נגדם ישחקו ווסטהאם הצנועה של  סלאבן ביליץ' שחנכה העונה  את האצטדיון האולימפי החדש שלה ובמשחקי ההכנה הספיקה להפסיד 3:2 ליובה וסיימה ב – 2:2 באוסטריה מול סלובצקו הצ'כית, אחרי ששמטה יתרון בן שני שערים במשחק ההכנה שהם ללא  דימיטרי פאייה,הצרפתי הבינלאומי הנהדר בעל רגל השמאל הקטלנית. בגזרת הרכש הפטישים שיפרו את הצעתם הרישמית לליון בגובה 52 מיליון יורו על, אלכסנדר לקאזט החלוץ בן ה-25. שהם שומרים על רוב הסגל ומכוונים למרכז הטבלה ולמעלה, בתקווה לא להלחם נגד הירידה בעונה הקרובה. אשתקד הפטישים התחילו מצויין אולם נחלשו בהמשך וסיימו  במקום ה-7 שש נקודות מהמקום הרביעי. בדו קרב בין השניים ווסטהאם תתקל ביריבה מאורגנת ומסודרת שיודעת מה היא רוצה ולאן היא רוצה להניע את הכדור בהתקפה בדמותה של צ'לסי,ניצחון של ווסטאהם יזכיר להם את פתיחת העונה שעברה ויעלה שאלות לגבי רמת ההגנה ובייחוד מרכז ההגנה הבעייתי של צ'לסי עוד מהעונה שעברה לה הכל חוץ מניצחון ייחשב כאובדן נקודות.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית