ה"מוח" בא לעיר

"הרבה אנשים אמרו שלא אצליח להתאקלם בפרמיירליג, זו הסיבה שבאתי. זה אתגר גדול עבורי", לאחר קדנציה בינונית בבאיירן מינכן הגאון הקטלוני מחפש אתגר חדש: להביא את הכדורגל  שלו לליגה האנגלית, עם שיח' שכסף זה לא דבר שמהווה בעיה עבורו, נראה שמחכה לתכולים עונה מרתקת.

ביום שבת הקרוב מנצ'סטר סיטי תחל את עונתה במשחק ביתי מול סנדרלנד, האוהדים של הסיטיזנס מצפים שהעונה סוף סוף הם יוכלו להתברג בצמרת הכדורגל האירופי וכמובן לזכות באליפות הפריימר ליג. לאחר שבשלשת השנים האחרונות הודחו מליגת האלופות וסיפקו הופעות חלשות מול ריאל וברצלונה , שייח' מנסור, הבעלים של מנצ'סטר סיטי, כמובן לא "מתקמצן" ברכש ופתח את הכיס לכל בקשה של המאמן היוצא מנואל פלגריני ועדיין המועדון לא עשה את הקפיצה הדרושה לטופ של הכדורגל האירופי.

שייח' מנסור, לא יכל למצוא מאמן יותר מתאים מהגאון הקטלוני פפ גווארדיולה שראה הכל בכדורגל וזכה בעשרות תארים בברצלונה ובבאיירן מינכן, מאמן שיודע להביא את הרכש הנכון ויצליח להתוות דרך במועדון גם בשיטת המשחק וגם בקידום הנוער המוכשר של המועדון, פפ עשה מסע רכש מאוד מסיבי, והביא מספר שחקנים לעמדות חשובות:

נוליטו (29, קיצוני שמאלי)

מנואל אגודו דוראן, הלא הוא "נוליטו" שיחק בעונה שעברה בסלטה ויגו הספרדית ועשה עונה מדהימה שבה כבש 13 שערים ובישל 8 וכמובן היה שותף מלא ב4-1 על ברצלונה בתחילת עונה שעברה. נוליטו היה מחוזר מאוד ע"י ברצלונה עוד בינואר אבל תג המחיר הגבוה שלו (לטענת בארסה) מנע את העברה, פפ החתים אותו עבור אותו תג מחיר (18 מיליון יורו)  ל4 שנים ומצפה שייתן חוזק בהתקפה בעזרת הטכניות שלו. השאלה המרחפת היא האם נוליטו יסתדר עם ההגנות החזקות באנגליה?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אילקאי גונדואן (25, קשר)

עד פציעתו שבה היה מושבת למשך שנה, היה אילקאי מבין הקשרים האחוריים הטובים בעולם, אלא שהפציעה הארוכה גרמה לו לעליה במשקל וחוסר כושר משחק וזה בא לידי ביטוי בתוצאותיה של דורטמונד בעונת 2014/15. כעת אילקאי חזר לכושר משחק ומראה את הניצוצות שראו בו לפני הפציעה. הוא סיים את העונה בדורטמנד עם שני שערים ושלשה בישולים ונרכש בסכום של  27 מליון יורו וחוזה ל4 שנים. אם הוא יחזור לכושר משחק מלא אז אין ספק שסיטי הרוויחה בגדול.

לירוי זאנה (20, קשר התקפי/קיצוני ימיני)

היהלום הגרמני משאלקה שכבש  העונה 8 שערים ובישל 6, קיבל הצעות מליברפול ארסנל ובאיירן אך בסוף לאחר שיחה עם פפ, חתם אצל התכולים עבור סכום אסטרונומי של 50 מליון יורו וחוזה לחמש שנים, לירוי ניחן בטכניות מרשימה בעיקר מהאגף ימין שהיה חלש בהתקפות  בעונה שעברה אצל הסיטי. הבחירה של לירוי בסיטי היא בחירה מצוינת כי בליטוש כוכבים צעירים ולהפוך אותם לכוכבים אין מאמן יותר מתאים מפפ.

ג'ון סטונס (22, בלם)

55 מליון יורו שילמה סיטי לאברטון  עבור הבלם הצעיר והמבטיח של נבחרת אנגליה שחתם בסיטי עד 2022, הבלם היה מחוזר ע"י ברצלונה, צלסי ועוד ולמעשה הוא שחקן ההגנה היקר בכל הזמנים. בעונה שעברה ההגנה של הסיטי  לא שמרה על יציבות וככל הנראה פפ לא סומך על מנגלה בגלל המוגבלות הטכנית שלו ומעדיף לראות בהרכב הפותח את קומפאני וסטונס ביחד וכך שיהפכו את ההגנה של הסיטי גם ליציבה יותר וחזקה יותר.

גבריאל חסוס (19, חלוץ)

סרחיו אגווארו הכוכב הבלתי מעורר של הסיטי, סבל בעונות האחרונות מאינסוף פציעות ובכך גרם לירידה בפן ההתקפי של הקבוצה, וגם ווילפרד בוני, שהיה אמור להוות פקטור בהתקפה, סיים עונה עגומה עם שני שערים בלבד, עקב כך, החליט פפ להחתים את גבריאל חסוס שיגיע רק בינואר, עבור 32 מיליון יורו ל 3 שנים מפאלמייראס הברזילאית שהעונה שם עוד בעיצומה. החלוץ הצעיר כבש עד עתה 14 שערים ובישל 4 וסיטי הרוויחה גם חלוץ שיכול להוות פקטור מהספסל וגם שיכול להתפתח לרמות גבוהות יותר בעתיד, השאלה הגדולה המרחפת האם יוכל להשתלב בליגה האנגלית ישירות מהליגה הברזילאית? לא בטוח.

פפ גם רכש עוד שני שחקנים "להשקעה עתידית" שככל הנראה יושאלו לקבוצות אחרות או שישחקו דקות מאוד מועטות העונה.

מרלוס מורנו (19, קיצוני ימני)

הקולומביאני הגיע מאתלטיקו נסיונל תמורת 5.5 מליון יורו לחוזה ל 5 שנים, לא כבש/בישל העונה.

אלכסנדר ז'יצ'נקו (19, קשר התקפי)

הקשר האוקראיני הגיע מאופא הרוסית שם לא כבש/בישל העונה, חתם בשורות הסיטי ל 5 שנים תמורת 2 מליון יורו.

עם רכש בסכום של יותר מ 150 מליון יורו, יהיה מעניין מאוד לראות כיצד הסיטי תתחרה העונה בפריימר ליג, אחרי שצ'לסי, יונייטד ושאר הקבוצות התחזקו משמעותית, ללא צל של ספק זו תהיה עונה מרתקת, מסיבית מאוד, עם קרב עיקש על כל התארים, כמובן המא'צ אפ החם מוריניו & פפ שזכור עוד מימי ברצלונה וריאל בליגה הספרדית, האם נראה טיקי טאקה בליגה האנגלית? החזקה בכדור? קבוצות שמתבנקרות מול הסיטי? בינתיים ניתן לדמיון שלנו לעבוד כי ביום שבת הדבר האמיתי חוזר!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית