כבר לא משימה בלתי אפשרית

הליגה האנגלית בפתח , מאמנים הטובים בעולם נחתו, שחקנים עם רזומה מפואר הצטרפו ,כסף רב משוקע , וחוזה המיליארדים החדש של שידורי הפרמייר-ליג נחתם. הקהל מחכה בכיליון עיניים לשריקת הפתיחה. הליגה האנגלית העונה תהיה מרתקת, ולא רק בזכות המועדונים הגדולים, והשמות הנוצצים שנחתו.

לאחר שהסנסציה התחוללה אשתקד כול קבוצות הפריימר ליג, חולמות על הזכייה בתואר, הייתי ממליץ לעקוב באדיקות אחרי המועדון הצנוע מצפון לונדון, טוטנהאם הוטספר, שאשתקד סיימה את העונה במקום 3 בטבלה, והעפילה לליגת האלופות .

טוטנהאם כבר לא "הפתעה נעימה", המועדון שאט אט מוכיח כי מקומו בצמרת הכדורגל האנגלי, מציג כדורגל יפה לעין. התרנגולים מצליחים לשמור על שלד הקבוצה וזה הצעד הראשון לעבר החלום של המועדון. עם שמות כמו אריק דייר הצעיר, כריסטיאן אריקסן הכוכב הדני, ועוד אחרים וטובים, בטוטנהאם כבר התחילו לחלום ובגדול .

המאמן הארגנטיני מאוריסיו פוצ'טינו מראה סימנים כי הוא אחד המאמנים המבטחים בעולם. לאחר רצף הצלחות במדי סאות'המפטון וטוטנהאם הוא מכוון לעבר המטרה הבאה-זכייה בפריימרליג.

עם הסגל הצעיר והרעב, ועם אחד המאמנים הטובים כיום, טוטנהאם התחילה להריח מקרוב את התואר הנחשק, אותו היא לא הצליחה להניף מאז עונת 1961.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המועדונים הגדולים הקיץ השקיעו הון עתק, הנחיתו כוכבים בקנה מידה עולמי ומינו מאמנים חדשים על מנת לנשק את הגביע בזמן שטוטנהאם פשוט שמרה על השלד שלה.

האם טוטנהאם תהיה הלסטר סיטי של העונה הקרובה?

בעיני, טוטנהאם בעונה הקרובה תצטרך לוותר מראש על קמפיין ליגת האלופות על מנת שהחלום יהפוך למציאות, לטוטנהאם יש סגל צעיר ורעב אך אין לה סגל מספיק רחב ומנוסה בכדי להתחרות בשני המסגרות.

כאשר מועדונים כגון מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי לא משתתפות בצ'מפיונס ליג, ועם סגל שחקנים רחב ושמות נוצצים כמו זלאטן איברהימוביץ ואדן האזרד והכסף הרב שקיבלו בזכות חוזה השידורים של הפריימר-ליג, גם הקבוצות הפחות משגשגות בשנים האחרונות מנחיתות שחקנים מעולים וזה מהווה אתגר לא פשוט ויכול להפוך את חלום הזכייה לסיוט עבור אוהדי ה"ספרס" אם המועדון הלונדוני לא יתחיל להזרים כסף.

בעונה הקודמת ראינו כיצד טוטנהאם ויתרה על התחרות בליגה האירופית מול בורוסיה דורטמונד, על מנת שתוכל להשלים את המשימה בזירה המקומית ועם זאת היא סיימה במקום השלישי. כנראה שגם השנה הויתור על אירופה יהיה הכרחי לטובת קרב על האליפות.

בעידן של היום הכדורגל הוא משחק של כסף, מי שמשקיע יותר מקבל בתמורה , לדוגמא , מנצ'סטר סיטי מאז הגעת שייח' מנסור בן זאיד אל נהיאן , נהיה מועדון שנאבק בצמרת באופן קבוע וחולם על הזכייה בצ'מפיונסליג .

על מנת שטוטנהאם תוכל לזכות בתואר שהיא מחכה לו בקוצר רוח, על הנהלת המועדון בראשותו של דניאל לוי, להתחיל להשקיע כסף ולהגדיל את סגל הקבוצה ולהנחית שחקנים נוצצים.

בסגל של טוטנהאם ישנו חלוץ מטרה אחד, שמספק את הסחורה, הארי קיין האנגלי הצעיר. והוא לא יכול להוביל לבד את החוד של הספרס. מרקו ארנאוטוביץ  מסטוק סיטי יכול להוות פרטנר מעולה לחוד. החלוץ האוסטרי יכול לעזור לקבוצה מבחינה התקפית, וגם לרוטציה בין החלוצים, ועוד בלם מנוסה כמו אשלי ויליאמס, בלמה של סוונסי סיטי בשיתוף פעולה עם יאן ורטונגן, יכול לסדר חיים קלים להוגו לוריס. רק אז המועדון הצנוע מלונדון יוכל להתחרות בצמרת באופן קבוע ולא רק לפנטז על תואר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort