הפועל באר שבע – אירופה כבר כאן

אלופת המדינה הפועל באר שבע חזרה ברביעי מצמד המשחקים נגד אולימפיאקוס עם ניצחון מתוק שמבשר על חורף אירופי ארוך. בד בבד נמצאת הקבוצה מבירת הנגב במאבק דו ראשי על שני תארים ראשונים לעונה, בשלושה משחקים צמודים בתוך חמישה ימים בלבד. שניים ראשונים בגביע הטוטו, אחד מהם היה אמש נגד בית"ר ירושלים, אחד יהיה מחר נגד אשדוד, וביום חמישי ישוחק אלוף האלופים המסקרן במיוחד נגד מחזיקת הגביע מכבי חיפה.

במשחק אתמול ראינו שתי קבוצות המשחקות בהרכבים משניים, אבל נותנות הכל במשחק שהתעלה לפרקים לרמה של משחק באירופה. שתי הקבוצות שיחקו לא מעט בנגיעה שתיים בכדור, כך שרואים את ההשפעה החיובית גם של השתתפות במפעל אירופי וגם של ריבוי משחקים בפרק זמן קצר על הכדורגל שלנו. המשכיות למגמה הזאת תבשר עליית מדרגה כל כך חשובה בכדורגל הישראלי.

לידור כהן היה השחקן הראשון לפתוח את מסכת השערים הלא מעטה במשחק. הוא כבש בדקה ה-21 והיה לו משחק טוב. הוא מוכיח שהוא שחקן הרכב לגיטימי בבית"ר. ואלפורט שיחק בצד הימני, והיה נראה טוב בהרבה מאשר בכנף שמאל או בחוד. הוא נראה כשחקן רוטציה טוב להמשך העונה, במידה ולא יגיע חיזוק משמעותי בהתקפה. גם אבישי כהן עשה כמה פעולות טובות, שהתבטאו בדריבל ברמה טובה. בהחלט חדשות טובות עבור בן שמעון, שגם ראה איך רועי זיקרי, שקיבל כבר הודעה כי אינו רצוי במועדון, שיחק טוב מאוד, בישל את הראשון והראה שהוא שחקן סגל כשרוני.

בדקה ה-34 בישל ראדי ללוסיו אחרי דאבל פס חכם. 1-1. המשחק שהיה מאוזן עד דקה 70 ראה איך אבוחצירא כובש שער יתרון שני לצהובים-שחורים ממש עם סיום המחצית. מפה לשם, שער שלישי לחלוץ הרכש, אחד באירופה ושניים בגביע הטוטו. אך מהדקה ה-70, כשראדי כבש את השוויון בבעיטה חופשית משונה שפגעה בחומה ושינתה כיוון, החלה מגמה של התפרקות בהגנת בית"ר.

בן שמעון פתח עם קלטינס כמגן שמאלי ועם אייבנדר כבלם. גם בגלל המחלה של מאגבו, וגם כדי לתת תפקיד עם פחות מאמץ לאייבנדר אחרי המשחקים באירופה. אבל השני אינו בלם והראשון אינו מגן. ולכן ראינו בית"ר שבירה, שבסיום לא החזיקה מעמד. קלטינס הכשיל את מליקסון שנכנס כמחליף ועזר לברדה עם יתרון קליל בדקה ה-80. ארבע דקות מאוחר יותר הושלמה ההשפלה כשבוזגלו עבר כמו חמאה את האין הגנה של בית"ר וכבש שער יפה כשלעצמו. לבן שמעון יש עבודה במשמעת הטקטית של שחקניו ובהשלמת הסגל, למה עוד לא עברנו עשרה משחקים אפילו ואין מספיק בלמים? צריך לשים קשר אחורי בתפקיד זר לו? מסוכן ומיותר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק הבא של האלופה שייערך בפלייאוף ליגת האלופות יהיה הפעם נגד סלטיק של ניר ביטון. מדובר בקבוצה הרבה יותר מאוזנת מאולימפיאקוס, גם אם שם פחות מפחיד על הנייר. ביטון הוא אחד המצטיינים באלופה הסקוטית, שתפגוש כבר בשבוע הבא את מקבילתה הישראלית, אבל יש שם כוכבים נוספים כמו מוסה דמבלה, החלוץ שהגיע מהפרמייר ליג; היא מחזקת את החוד בסינקלייר, גם כן מהפרמייר ליג; בהגנה הצטרף קולו טורה הוותיק וכמובן הכוכב הכי גדול בסגל הוא מלך השערים הסקוטי לי גריפית'ס, שכבש בעונה שעברה לא פחות מ-40 שערים.

גם סלטיק מתכוננת למפגש הגורלי מול באר שבע ברביעי הבא, פלייאוף הצ'מפיונס (אתר הקבוצה)
גם סלטיק מתכוננת למפגש הגורלי מול באר שבע ברביעי הבא, פלייאוף הצ'מפיונס (אתר הקבוצה)

סלטיק כמעט הובכה בסיבוב הראשון של המוקדמות מול קבוצת החובבים לינקולן רד אימפס, והפסידה במשחק הראשון אבל עשתה קאמבק ביתי ולאחר מכן לא הביטה לאחור. היא נראית טוב בפתיחת העונה, ומלך שעריה גריפית'ס כבר כבש שלושה שערים במוקדמות בשלושה משחקים. כעת היא מוגרלת מול אלופת ישראל, שתנסה להתחרות איתה על כרטיס לליגת האלופות. אחרי שנתיים של היעדרות מהמפעל היוקרתי, בגלל שעפה בסיבוב הפלייאוף, רוצים הסקוטים לחזור לבמת הצ'מפיונס, ואין ספק שבאר שבע שוב תצטרך להתעלות כדי למנוע מהם להצליח במשימה.

בכר בנה קבוצה לתלפיות שכבר הוכיחה אופי השנה במשחקים האירופיים בהם השתתפה. את המשוכה הזאת לא יהיה פשוט לעבור, אבל כדי לשחק במפעל הזה ולהוציא תוצאות סבירות עד טובות חייבים לדעת להתמודד עם קבוצה ברמתה של סלטיק. וגם אם לא, חורף בבתים של הליגה האירופית הוא אמנם פחות יוקרה ורווחים, אבל ללא ספק הישג מצוין עבור קבוצה שרוצה לייצר המשכיות והצלחות על בסיס קבוע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort