צלחת לא שבירה

אלופת יוון 43 פעמים, מהן 6 האחרונות ברציפות, 27 גביעים ו-17 דאבלים יווניים הם השיאים באמתחתה של יריבת אלופת ישראל במשחק הראשון בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות הערב בשעה 21:45. מדובר בהישגים הגבוהים יותר מאלה של פאוק ופנתינייקוס גם יחד. זה לא צחוק ולא משחק ילדים. אותה אולימפיאקוס ש"סובלת" מרקורד שלילי נגד יריבות ישראליות היא קבוצה שמגיעה 17 פעמים לליגת האלופות. בסגל שלה שיחקו בעבר ג'וליו סזאר, לוסיאנו גאלטי, סביולה, רוי קארול, קרמבה ואפילו ריבאלדו, ששיחק בה בשלהי הקריירה. כיום משחקים שם פורטוניס, שיאן הכיבושים בליגה היוונית, אותה ניצחה בפער של 30 נקודות, אלחנדרו דומינגז הפליימייקר הארגנטינאי המסוכן, ועל הקונצרט מנצח המאסטרו אסטבן קאמביאסו שמשחק זו השנה השנייה באלופה ורוצה להמשיך את המסורת הגדולה שיש לקבוצה הזו באירופה.

אקס ריאל ואינטר, קמ יאסו. יקשה על ב״ש (האתר הרשמי של אולימפיאקוס)
אקס ריאל ואינטר, קמביאסו. יקשה על ב״ש (האתר הרשמי של אולימפיאקוס)

הפועל באר שבע מעולם לא שיחקה בליגת האלופות. הניסיון האירופי שלה מגוחך לעומת היריבה המנוסה שהגיעה 3 פעמים לשמינית גמר ליגת האלופות בעשור האחרון. באר שבע משחקת עם זרים שהביאה כדי להתמודד עם הליגה הישראלית, אל מול הסוללה של הטיטאנית מיוון שכוללת שחקן רכש מלסטר, עוד שניים שהגיעו מהפרמייר ליג, שני שחקני רכש מהליגה הפורטוגלית, שלושה מהבונדסליגה ועוד שלושה מהלה ליגה, שניים מהם מסביליה. ולא נשכח את הדובדבן בקצפת, שוער המושאל מיובנטוס. אז בואו נשים את המאבק הזה בפרופורציה. אם באר שבע תצא משם בלי להפסיד, יש לה סיכוי של 30/70 לעבור בבית, לרעתה. וזאת תהיה אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הכדורגל הישראלי. כך שאם אלופת ישראל תפסיד לקבוצה המדורגת 21 באירופה, ותמשיך בליגה האירופית – הכל בסדר, ולא קרה כלום.

זרים שבאו להתמודד בליגה, באירופה יהיה קשה. החלוץ החדש לוסיו מוצג (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל ב״ש)
זרים שבאו להתמודד בליגה, באירופה יהיה קשה. החלוץ החדש לוסיו מוצג (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל ב״ש)

הערב נוכל לראות כיצד פרשת בוזגלו ואביו משפיעה על המועדון. בטרם יצאו לטיסה שלהם, ראו שחקני הפועל באר שבע חיוכים חסרי משמעות בפרצופו של השחקן ומאמנו בכר, פרצופי פוקר שלא אומרים דבר. מה שכן, אם לעשות צדק עם מאור הרי שמדובר בשחקן דומיננטי ומוביל שמקומו לא על הספסל של שום קבוצה ישראלית. אלא שהוא נקלע למעמד הזה במצב האבסורדי של מאזן האימה ומרדף החימוש הבלתי פוסק של האלופה וסגניתה מתל אביב. לא הגיוני בעליל ששתי קבוצות תחזקנה בשישים אחוז לערך מהישראלים הבכירים שמשחקים בליגה שלנו. במלים אחרות,  בסגל העמוק שיש לו בכר יכול להסתדר יפה מאוד במאבקי הליגה גם ללא מאור בוזגלו.

צרות לפני המשחק הקריטי, בוזגלו (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל ב״ש)
צרות לפני המשחק הקריטי, בוזגלו (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל ב״ש)

שחקן הכנף המוכשר הוכיח את עצמו בשנים האחרונות כלידר וסקורר שיכול וצריך להוביל קבוצה. אם לשער מה עשוי לקרות בארץ הרי שעדיף למאור לעבור לבית"ר, על אף כל הבעיות שקיימות שם, כי ממילא בחיפה הבעיות לא קטנות, שם כבר היה ולא ממש הסתדר במערכת, ובמכבי ת"א צפויות לו עוד פחות דקות. אין ספק שהמהלך של האב או/ובנו ערב משחק גורלי באירופה אינו במקום. אבל לשים את אחד השחקנים הטובים בליגה כשחקן גיבוי לצורך בזבוז זמן של דקה במטרה להרוויח ניצחון באירופה זאת גם לא פחות מבושה. אין ספק שהמהלך הטוב לשני הצדדים הוא אחד משניים – תנו לו לשחק בהרכב הפותח או שחררו אותו לשחק בקבוצה אחרת, בין בבית ובין בניכר. את שלו הוא כבר יעשה, בגיל 28 הוא בשיא הקריירה והוא צריך לשחק.

האים הפועל באר שבע יכולה להתעלות הערב ולתת תצוגה מול קבוצה הגדולה עליה בשתי רמות? הפתרונים לבכר ולקאמביאסו, אקס ריאל מדריד ואלוף אירופה עם אינטר ומוריניו. אם זה יקרה, נאכל כובע. ואם לא, נתראה בקרוב בפלייאוף האירופית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית