ריאל מדריד פותחת את עונת 2016/17

ריאל מדריד פתחה רשמית את העונה בשבת, וכבר בראשון יצאו 25 שחקני אקדמיה וקבוצה ראשונה למונטריאול לסדרת אימונים לקראת מסע המשחקים בארצות הברית. 13 מהם הם שחקני סגל של הקבוצה הבוגרת, כאשר כל השחקנים שהשתתפו ביורו נמצאים עדיין בחופשה ויצטרפו לקבוצה בשלב מאוחר יותר. ריאל תשחק בטורניר הידידות "גביע האלופות" מול פריס סן ז'רמן וצ'לסי בשלהי יולי, כאשר במשחק מול באיירן מינכן שצפוי להיות משחק השיא של הטורניר ייערך בלילה שבין ה-3 ל-4 באוגוסט תהיה ריאל בסגל מלא. כריסטיאנו, שנפצע כזכור במשחק הגמר של יורו 2016 לא צפוי לשחק במשחקי ההכנה או בגמר הסופר קאפ האירופי, שייערך חמישה ימים אחרי המפגש מול האלופה הגרמנית.

קבלת הפנים של השחקנים עם הנשיא פלורנטינו פרס בשבת, חוזרים לעניינים (מארקה)
קבלת הפנים של השחקנים עם הנשיא פלורנטינו פרס בשבת, חוזרים לעניינים (מארקה)

אחרי שפתחו באימון ראשון, התפנה המאמן זינאדין זידאן לתת ריאיון ראשון לעונת 2016/17 לתקשורת. הוא דיבר על מספר סוגיות, שכוללות את תמונת המצב של ההעברות, משחקי טרום העונה, מצבם של השחקנים שנמצאים בסוג של סימן שאלה ועל החוויה הראשונה אי פעם של שחקני ריאל מדריד במונטריאול.

"הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא לעשות את העבודה במלואה. רק הגענו הנה ויש לנו 10 ימים לעבוד בקנדה, וזהו ההיבט החשוב ביותר עבורי. אחר כך מצפים לנו שלושה משחקים. לאט לאט התמונה תתבהר, אבל אין אף מאמן בעולם שיכול להגיד איך תראה העונה בסוף אוגוסט. אנו מרוצים מהסגל, יש לנו עומק רב וסגל איכותי וממש לאחרונה זכינו בגביע אירופה".

זינאדין זידאן מספר על האתגרים בפתיחת העונה במסיבת העיתונאים הרשמית והראשונה של 2016/17 (אתר ריאל מדריד)
זינאדין זידאן מספר על האתגרים בפתיחת העונה במסיבת העיתונאים הרשמית והראשונה של 2016/17 (אתר ריאל מדריד)

"זה תמיד כאב ראש חיובי כשיש סגל עמוק, זה המצב כשאתה בעמדה של המאמן הראשי בריאל מדריד. אני גם לא נרתע מלהביט לעבר הסגל של קבוצת המילואים. יש לנו שם שחקנים מצוינים. חלק מהם יוצאים להשאלות ואחר כך חוזרים אלינו כשהם מנוסים וטובים יותר. אנו מרוצים מהעומק שיש לנו בסגל כי נזדקק לכל אחד מהשחקנים ויש לנו מספר גדול של מפעלים שונים".

על טרום העונה: "עשינו אימון ראשון קליל, רק אתמול נחתנו ולא הספקנו לנוח ולהתרענן לגמרי. מחר נגביר את הקצב, אבל ממה ראיתי אני מרוצה. אנו נכנסים לטרום העונה כשהסגל בכושר אופטימלי. אנו שמחים לחזור לעניינים. יש לנו עדיין הרבה שחקנים בחופשה, אבל כיף לחזור לעבוד עם השחקנים".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
חלק משחקני המרנגס עדיין בחופשה (טוויטר CR7)
חלק משחקני המרנגס עדיין בחופשה (טוויטר CR7)

פעם ראשונה של ריאל מדריד במונטריאול: "הכל תלוי בהכנות הנכונות שהמועדון עושה, אני שמח להיות השנה בקנדה. זה מקום מיוחד ויפה ואידיאלי עבורנו לעבוד בו וזה העיקר. המתקנים כאן מצוינים. הייתי מבקר בקנדה לעתים תכופות, אני אוהב את המדינה והאווירה והנוף נכנסים אל הלב".

על פול פוגבה: "אני מרוצה מקבוצה הקיימת וקשה לשפר את מה שכבר יש. אני אוהב אותו כשחקן, הוא ברמה גבוהה אבל הוא לא השחקן היחיד שאני אוהב. נכון לעכשיו הוא שחקנה של יובה. הרבה שחקנים שלי חסרים כרגע בסגל, אבל כשיש אליפות אירופה אין הרבה מה שאני יכול לעשות. אנו מתכוננים למשחקי האימון ולסופר קאפ בנורווגיה, זה משחק חשוב מאוד עבורנו".

שני השוערים, קסייה ונבאס, במטוס בדרך לקנדה (טוויטר ריאל מדריד)
שני השוערים, קסייה ונבאס, במטוס בדרך לקנדה (טוויטר ריאל מדריד)

על מוראטה: "מוראטה הוא שחקן חשוב בקאדר. הוא חזר הביתה והוא שמח על כך. הוא שחקן קאנטרה, הוא יודע בדיוק מה זה להיות שחקן ריאל מדריד ואנו שמחים שהוא איתנו. העומק בסגל יהיה פקטור חשוב עבור הקבוצה, ואלברו הוא חלק מהדבר הזה".

על מצבו של חאמס: "העיקרון זהה. הוא שחקנה של ריאל ויחזור ב-26 בחודש, יחד עם ראמוס ומודריץ'. אני אדבר איתו ממש כמו עם כל השחקנים. אני לא אצא בהצהרה שהוא לא יהיה שחקן פותח, הוא שחקן חשוב למועדון ואחד ששיחק פחות דקות, אבל אני רואה דברים אחרת. בכל רגע שהוא היה זמין עבורי והייתי צריך אותו הוא שיחק, וזה יהיה זהה גם העונה. תמיד ארכיב את השחקנים הכי מתאימים בעיני".

אימון ראשון במונטריאול, בפעם הראשונה שריאל מדריד מגיעה לעיר הקנדית (אתר ריאל מדריד)
אימון ראשון במונטריאול, בפעם הראשונה שריאל מדריד מגיעה לעיר הקנדית (אתר ריאל מדריד)

על חסה: "הוא חלק מהסגל. הוא לא שיחק הרבה דקות בעונה החולפת. אני המאמן של ריאל מדריד ואני אומר שאני רוצה אותו פה. הוא שחקן שאני אוהב. המשפחה שלו יכולה להמליץ לו לעזוב כדי לקבל יותר דקות, אבל מי יודע, אולי יקבל את הדקות האלה כאן. אני רוצה שהוא יישאר".

גמר היורו: "לצרפת היה טורניר נהדר. היה עדיף אם התוצאה הסופית הייתה שונה, אבל היורו היה מצוין עבור הנבחרת ששיחקה טוב מאוד. אני עוד אחד מהאוהדים של הנבחרת, ואני מרוצה מההופעה שלה בטורניר. זאת המולדת שלי, שם גדלתי וחוויתי אתגרים כששיחקתי בנבחרת הלאומית. עלינו להיות חיוביים, בעיקר אחרי כזה טורניר מצוין עבורנו".

סומכים על הצעירים. בתמונה: מארקו אסנסיו, הקשר ההתקפי שהאריך לאחרונה את החוזה בריאל מדריד עד 2022 (מארקה)
סומכים על הצעירים. בתמונה: מארקו אסנסיו, הקשר ההתקפי שהאריך לאחרונה את החוזה בריאל מדריד עד 2022 (מארקה)

היחסים עם איטליה: "יש לי קשרים באיטליה ועם אנשים שעדיין משחקים שם. אחרי צרפת, איטליה הייתה התחנה הבאה שלי בקריירה, מקום שעזר לי להתפתח מבחינה מקצועית".

על הליגה בארצות הברית, ה-MLS: "אני לא עוקב אחרי הליגה הזו כי אני ממוקד בעבודה שלי. אני מתמקד במה שאני צריך לעשות עבור ריאל מדריד".

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort