(ת)נומה קל(ה)יו

המשחק נפתח עם הרבה תקוות בירוק ועם עידוד מסיבי מהקהל ביציעים (כהרגלם יש לציין).

מהרגע הראשון אפשר היה לראות שהאסטונים לא מהווים יריב אמיתי לחיפה והציפייה ביציעים לשער מהיר עלתה.

השליטה הירוקה לא הפסיקה אך כבר אחרי כמה התקפות אפשר היה לראות שהקבוצה של רוני לוי עדיין לא מחוברת, חסרה מחץ ואנמית.

חסרונם של עטר ופלט הורגש, במיוחד בהצבתו של הרכש החדש, ניקיטה רוקאביצה, כחלוץ מרכזי. האוסטרלי אמנם שחקן מוכשר אין ספק, אך הוא מאבד את עצמו כחלוץ בודד ומגיע לידי ביטוי יותר כשחקן אגף. רכש נוסף של הירוקים שפתח בהרכב הוא פיראס מוגרבי שבחלקים רבים מהמחצית רץ לקבל כדור וניסה לנהל את המשחק של חיפה.

על משחק ההגנה אין יותר מדי מה להרחיב כיוון שהאסטונים לא התקרבו יותר מדי לשערו של לוויטה, אך במרכז המגרש ניתן היה לראות האורגוואי החדש של הקבוצה קצת מאבד את עצמו חוזר הרבה אחורה ומתפקד כמעין בלם שלישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

המחצית השנייה נפתחה בהלם מוחלט, כאשר חלק מהקהל עוד לא הספיק להתיישב וכבר ראה שער מפתיע של האורחים מאסטוניה, אחרי הרבה בלאגן ברחבה של הירוקים.

מכבי חיפה נכנסה להלם ובקושי הצליחה לחבר שני פסים ושוב בלט בחוסר תפקודו גארי קאגלמאכר, שהמשיך להראות חוסר התאמה לתפקיד, דבר שכנראה הובן על ידי רוני לוי שהחליט ללכת על כל הקופה והכניס את שובל גוזלן במקום האורוגוואי.

המשחק של הירוקים השתחרר קצת ואת הפיקוד לקחו גילי ורמוט ולודוביק אוברניאק, שהיו הטובים במגרש. הלחץ הירוק בסופו של דבר השתלם עם בעיטה של ורמוט מרחוק שנכנסה ונתנה את האות לחגיגות שער ראשון העונה של חיפה.

מהדקה ה70, לאחר כיבוש השער, הירוקים המשיכו ללחוץ אך לא מצאו את הרשת וסיימו את המשחק בתוצאה 1-1.

בסיום המשחק כל הפרצופים היו נפולים והירוקים יודעים שהיכולת היום לא תספיק בשבוע הבא ופתאום, משחק שהיה נראה קל הופך למשוכה לא פשוטה שיכולה להביא לסיום העונה האירופית מוקדם מהצפוי.

 

אין ספק שמכבי חיפה עוד לא סיימה את תהליך הבנייה ונכון שלא מעט שחקנים חשובים עדיין חסרים בסגל, אך כל אלה לא יכולים לספק תירוצים ליכולת שהוצגה היום מול קבוצה חלשה שכמעט לאורך 90 הסתגרה מאחור.

היום יותר מתמיד ברור מדוע רוני לוי התעקש על הישארותו של אלירן עטר בקבוצה, לחיפה היה חסר את השחקן היצירתי שיפרוץ את הסכר ויביא את הנגיעה הקטנה לכדור לכיוון הרשת, אך מי יודע אולי שבוע הבא אחד השחקנים החדשים יפתיע וייתן קצת נחת לאוהדים הירוקים?

 

 

ציונים:

קהל: 9. הקהל הירוק שוב הוכיח את נאמנותו והגיע בהמוניו, עודד ללא הפסקה ודחף את הקבוצה גם בפיגור. קצת צרם לעין יציע שלם בצד המערבי שהיה ריק, אך מובן כאשר מדובר במשחק הראשון של העונה ועוד במגרש רחוק.

 

רוני לוי: 6. החלטה לשים את קאגלמאכר כקשר אחורי נראית תמוהה, אך ההבנה בשלב מוקדם יחסית ושינוי השיטה פעלו לטובתו. אין ספק שכאשר כל הסגל יעמוד לרשותו נראה חיפה שונה.

 

אוהד לויטה: 6. הרבה גבות הורמו כשהוחלט לתת לשוער את המקום בהרכב, אך באיומים המעטים מאוד שהיו מולו הוא התמודד בהצלחה.

 

אייל משומר: 7. עלה לשחק פצוע אך עדיין הפגין את היכולת הטובה שלו מסוף העונה שעברה.

 

איעד אבו אביד: 5. משחק ראשון בהרכב, לא נאלץ להרבה מאמץ ובהמשך עבר לעמדת המגן הימני, אך לא נקי בשער שספגה הקבוצה.

 

מארק ווליאנטה: 6. יציב, שקט, לא נדרש לעבודה מרובה.

 

סאן מנחם: 5.5. לא בטוח שיצטרך להיכנס לנעליו של טוואטחה כאשר יגיע מגן זר, הפגין יכולת קצת מהוססת, עלה לתמוך הרבה בהתקפה וסה"כ היה טוב.

 

גארי קאגלמאכר: 4. לא מצא את עצמו במרכז המגרש. לא מתאים לקישור, אולי שווה לנסות אותו בהגנה ואז יפגין יכולות יותר טובות.

 

נטע לביא: 5.5. המשיך ביכולת שהובילה אותו להרכב, אך לא תמיד היה מרוכז, איבד לא מעט כדורים שלמזלו לא הפכו לשערים.

 

לודוביק אוברניאק: 6. מרגע יציאתו של קאגלמאכר לקח פיקוד במרכז המגרש וניסה לדחוף את הקבוצה קדימה. עדיין קצת כבד.

 

גילי ורמוט: 7.5. המצטיין. היה כמעט בכל מקום מקום במגרש, ניווט, מסר, רץ וכבש את שער השוויון. אם ימשיך ככה בהחלט יוביל את חיפה קדימה העונה.

 

פיראס מוגרבי: 5.5. הופעת בכורה פושרת לרכש של חיפה. ניסה לא מעט, רץ הרבה, אך חסר עדיין בשחרור הכדור ובקבלת החלטות.

 

ניקיטה רוקאביצה: 6.5. אחד הטובים במגרש, ממשיך להוכיח שהוא חלוץ מצויין, קצת נאבד בתפקיד החלוץ המרכזי אך כאשר יכל לרוץ באגף הוכיח את יכולתו. כבש שער שנפסל בטענת נבדל.

 

מחליפים:

שובל גוזלן:  6. נכנס בדקה ה65 והביא שינוי. איפשר לרוקאביצה להתפנות לצדדים, עשה תנועה, הציק ליריבים, עדיין חלוד, אך אם ימשיך כך, יראה יותר דשא העונה.

איסמעיל ריאן: אין ציון. נכנס דקה 78.

אעיד חבאשי: אין ציון. נכנס דקה 84.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית